Choiexpert, 7501gr ~ 15100hr, Dr. Tsakalos

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Εγω θα έλεγα να μη θεωρουμε θέσφατο οτιδήποτε λεει κάποιος εδω μεσα. Ουδείς αλάνθαστος και καλό είναι να μην ειμαστε απόλυτοι σε αυτά που λέμε. Κατα τα αλλα ας περιμένουμε να δουμε το αποτέλεσμα και μετά να αποφανθουμε για το αν εκανε καλά ή οχι.
Δεν έχετε βαρεθεί να αναλυκλώνετε κοινοτυπίες τύπου "ουδείς αλάνθαστος", "να μην είμαστε απόλυτοι", "ας περιμένουμε". Κάποτε όταν φωνάζαμε για τα "παράθυρα" του Β. ακριβώς τα ίδια έλεγαν κάποιοι άλλοι που στην πορεία είτε αποκαλύφθηκαν είτε εξαφανίστηκαν . Δυστυχώς οι καιροί αλλάζουν αλλά η νοοτροπία παραμένει η ίδια. Εδώ, δεν μιλάμε για marginal περίπτωση που μπορεί να υπάρχει κάποια λογική, έστω και τραβηγμένη, προσέγγιση. Μιλάμε για τον ορισμό της παραβίασης όλων των κανόνων διαχείρισης της δότριας. Όποιος δεν το βλέπει είτε κάνεις πλάτες είτε είναι άσχετος. Όλα τα άλλα είναι λόγια να αγαπιόμαστε.
 

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

Andreas175437

New Member
Οπότε ποια είναι η λύση; Σαν τo international forum που χειροκροτάνε όλοι ;
σου ειπα εγω να χειροκροτάμε; απλα λεω να είμαστε καπως πιο συγκρατημένοι και οχι να πέσουμε να φάμε τον άνθρωπο που μολις έκανε μια επέμβαση και μας κανει παρουσιαση...Ας περιμένουμε να δουμε τι θα γινει και μετά κρινουμε αν εκανε καλά ή οχι που μπηκε...

οπως ειπαν και στον panosss23 διάφορα μέλη δεν θέλουν να κανουν παρουσίαση για αυτό τον λογο...Γιατί Ενας ας πούμε που κανει μια επέμβαση εχει το άγχος του με την επέμβαση πως θα πάει και δεν θέλει να του δημιουργείται έξτρα άγχος. Ας μπούμε λιγο στην θέση των αλλων, αν θα μας άρεσε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Marios1982

Well-Known Member
σου ειπα εγω να χειροκροτάμε; απλα λεω να είμαστε καπως πιο συγκρατημένοι και οχι να πέσουμε να φάμε τον άνθρωπο που μολις έκανε μια επέμβαση και μας κανει παρουσιαση...Ας περιμένουμε να δουμε τι θα γινει και μετά κρινουμε αν εκανε καλά ή οχι που μπηκε...

οπως ειπαν και στον panosss23 διάφορα μέλη δεν θέλουν να κανουν παρουσίαση για αυτό τον λογο...Γιατί Ενας ας πούμε που κανει μια επέμβαση εχει το άγχος του με την επέμβαση πως θα πάει και δεν θέλει να του δημιουργείται έξτρα άγχος. Ας μπούμε λιγο στην θέση των αλλων, αν θα μας άρεσε.
Ποιος του την έπεσε; Ολοι τα καλύτερα λόγια είπαν και ευχήθηκαν να πάνε όλα καλά. Όποιος δε θέλει να κάνει παρουσίαση προφανώς δε θέλει καμία κριτική. Που σημαίνει καμία βελτίωση και καμία διόρθωση πιθανού λάθος.
 

Andreas175437

New Member
Ποιος του την έπεσε; Ολοι τα καλύτερα λόγια είπαν και ευχήθηκαν να πάνε όλα καλά.
μαλλον δεν διαβασες καλα το νημα.

τελος παντων. Καλη συνέχεια ευχομαι στον valerio και θα αναμένω το αποτέλεσμα του πριν κρινω.
 

Marios1982

Well-Known Member
μαλλον δεν διαβασες καλα το νημα.

τελος παντων. Καλη συνέχεια ευχομαι στον valerio και θα αναμένω το αποτέλεσμα του πριν κρινω.
Τι σχέση έχει το αποτέλεσμα;;; Μάλλον εσύ δε διαβάζεις καλά. Καλή συνεχεια επίσης
 

MG86

Member
Το αντεπιχειρημα "περιμένετε να δουμε τι θα γινει στο τελος" ειναι άσχετο με το επιχείρημα. Αν η θέση ηταν "μια τετοια επέμβαση ΠΟΤΕ δεν πετυχαίνει, εχει 100% ποσοστό αποτυχίας", θα ηταν έγκυρο. Αλλα η θέση του μοντ και άλλων εδω δεν ηταν ποτε αυτη, και παρερμηνευεται σκοπίμως.

Η θέση "θα δούμε εκ του αποτελέσματος αν ο Βαλεριος εκανε καλα που έπαιξε ολα του τα τριχοθυλακια σε μια επεμβαση" ειναι λανθασμένη απο μονη της και για εναν αλλο λογο. Γιατι να μην ξεκινησει αγωγή για κανα χρονο, να δει τα αποτελέσματά της και υστερα να παει σε δυο επεμβάσεις; μπορω να σκεφτώ πολλούς λόγους για τους οποίους η κλινικη δεν θα το ηθελε αυτό αλλα κανέναν απο την πλευρά του πελάτη, περα απο την ανυπομονησία για το τελικό αποτελεσμα.
 

aeratos28

Just aeratos
Μου αρέσει,που πετάγονται απο παντού νέα μέλη ,μηδενίζουν τα όσα λέγονται περί δοτριας ,και ότι αυτά τα κασκαντεριλικια με το ξηλωμα της δοτριας είναι τζόγος και συνεχίζουν να επιμένουν με απαντήσεις θα δούμε στο τέλος ...
Και αν δεν δούμε στο τέλος ???
Αν δεν πάει καλά η φάση και εξαφανιστούν οι ξηλωμενοι μονομιάς, και δεν δούμε απολύτως τπτ??
Εκεί που θα ξέρετε αν πήγε η όχι καλά η επέμβαση???
Από εξαφανισμένους που άφησαν στη μέση τις παρουσιάσεις επειδή δεν εξελισσόταν καλά η επέμβαση,το φόρουμ είναι γεμάτο ..
Εδώ μάγκες,κοιτάμε να σώσουμε κανένα κεφάλι από κανέναν καημένο καραφλοκορακα που μπαίνει στο φόρουμ ..και έχει όρεξη να διαβάσει και λίγο το φόρουμ..
Εσάς περιμέναμε να μας δείξετε και να μας μάθετε πώς γίνονται οι επεμβάσεις και αν παίζει ρόλο η όχι το να ξηλώσεις σε μια επέμβαση όλη τη δοτρια..Είναι λάθος όλο αυτό..δεν λέτε να το καταλάβετε ...μακάρι,κανένας από τα παιδιά αυτά που έκαναν αυτές τις τόσο μεγάλες επεμβάσεις ,να μην αντιμετωπίσει πρόβλημα ..να το ευχηθούμε όλοι πραγματικά..
Αλλά χτύπα ξύλο αν στραβωσει κάποια και όντως συνεχίσει την παρουσίαση το μέλος και δείξει το Κοσσυφοπέδιο που θα έχει γίνει πίσω και πάνω,θα σας αλλάξω τα φώτα σε όλους εσάς που γράφετε αυτές τις μαλακίες..
 

Andreas175437

New Member
Τα πολλα λογια ειναι φτώχεια...μηδένα προ του τέλους μακάριζε!!! ολα θα κριθουν στο τέλος για το αν έπρεπε να μπει ή οχι και αν τελικά πέτυχε το εγχείρημα...μεχρι τοτε υπομονή....

ναι θα μπορουσε να το έσπαγε σε 2 , ναι θα μπορουσε πολλα. Δεν ηθελε ομως γιατι δεν θα ήθελε να υποστει την ταλαιπωρια των διπλών επεμβάσεων λογικά...ή μηπως τον απείλησε η κλινικη με το οπλο να το κανει σε μια ντε και καλα; Πολλοι δεν θέλουν να μπαίνουν σε κύκλο πολλαπλών επεμβάσεων. Πως να το κανουμε. Με το ζορι;;;

Επισης δεν περιμενει κανεις να μην αραιώσει η δοτρια του, αφού ηδη ηταν αραιή. Οπότε και με τοσα grafts το λογικο ειναι να αραιώσει αρκετά και θα δειχνει αρκετα πιο αραιή απο τώρα άσχετα και αν τα έπαιρνε σε 2 επεμβάσεις, αφού μειώνεται η πυκνότητα της με κάθε επέμβαση. Το ζητημα ειναι να εχει μια ομοιομορφη εικονα αραιωμένης δοτριας. Τι να κανουμε κάποιοι δεν έχουν καλές δοτριες, αλλοι εχουν πολυ καλυτερες και θα ειναι πιο πυκνές.

Η βελτίωση της τωρινης του εικονας στη λήπτρια θα σημαίνει οτι αξιζει τελικα και καλώς το έκανε και ας αραίωσε η δοτρια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Wane

New Member
εγώ θα το ξαναπώ , δηλαδή οι πιο γνωστοί και ακριβοί γιατροί στον πλανήτη που βγάζουν και ακόμα περισσότερα κάποιες φορές δεν ξέρουν τι κάνουν ? Μαδάνε δότριες ?
Ο Pitella είναι απάτη αλλά ζητάει 100.000 ευρώ για μια επέμβαση και ακόμα του τα δίνουν ?
Και κανείς δεν βρέθηκε να γράψει πουθενά ότι τον έκανε χάλια ?
Ενώ εσείς οι guru λέτε πως 1/10 πετυχαίνει .
Ας σοβαρευτουμεεεε!

Ps όχι δεν είμαι από την κλινική , γιατί κάποιος θα μου το ξαναπεί .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Wane

New Member
Εγώ όταν ανέβω Θεσσαλονίκη και πάω για consultation στον Τσάκαλο θα ανεβάσω τις ιατρικές εξηγήσεις που είμαι σίγουρος πως θα μου δώσει και να είστε σίγουροι θα της καταλάβω σαν γενικός χειρουργός!
 

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
εγώ θα το ξαναπώ , δηλαδή οι πιο γνωστοί και ακριβοί γιατροί στον πλανήτη που βγάζουν και ακόμα περισσότερα κάποιες φορές δεν ξέρουν τι κάνουν ? Μαδάνε δότριες ?
Ο Pitella είναι απάτη αλλά ζητάει 100.000 ευρώ για μια επέμβαση και ακόμα του τα δίνουν ?
Και κανείς δεν βρέθηκε να γράψει πουθενά ότι τον έκανε χάλια ?
Ενώ εσείς οι guru λέτε πως 1/10 πετυχαίνει .
Ας σοβαρευτουμεεεε!

Ps όχι δεν είμαι από την κλινική , γιατί κάποιος θα μου το ξαναπεί .
Εγώ όταν ανέβω Θεσσαλονίκη και πάω για consultation στον Τσάκαλο θα ανεβάσω τις ιατρικές εξηγήσεις που είμαι σίγουρος πως θα μου δώσει και να είστε σίγουροι θα της καταλάβω σαν γενικός χειρουργός!
Οι απαντήσεις σου δεν προδίδουν γιατρό ή και γενικότερα επιστήμονα. Πιο πολύ μου ταιριάζουν σε supporting group του Τσάκαλου. Εμείς σοβαροί είμαστε, οι απόψεις μας εκπροσωπούν το 99,9% της ιατρικής προσέγγισης των μμ. Άρα μάλλον εσύ πρέπει να σοβαρευτείς. Τέλος μάθε να διαβάζεις καλύτερα, κανείς δεν είπε ότι το 1/10 πετυχαίνει, αλλά μάλλον το κάνεις σκόπιμα για να απαξιώσεις αυτά που λέμε.
 

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Τα πολλα λογια ειναι φτώχεια...μηδένα προ του τέλους μακάριζε!!! ολα θα κριθουν στο τέλος για το αν έπρεπε να μπει ή οχι και αν τελικά πέτυχε το εγχείρημα...μεχρι τοτε υπομονή....

ναι θα μπορουσε να το έσπαγε σε 2 , ναι θα μπορουσε πολλα. Δεν ηθελε ομως γιατι δεν θα ήθελε να υποστει την ταλαιπωρια των διπλών επεμβάσεων λογικά...ή μηπως τον απείλησε η κλινικη με το οπλο να το κανει σε μια ντε και καλα; Πολλοι δεν θέλουν να μπαίνουν σε κύκλο πολλαπλών επεμβάσεων. Πως να το κανουμε. Με το ζορι;;;

Επισης δεν περιμενει κανεις να μην αραιώσει η δοτρια του, αφού ηδη ηταν αραιή. Οπότε και με τοσα grafts το λογικο ειναι να αραιώσει αρκετά και θα δειχνει αρκετα πιο αραιή απο τώρα άσχετα και αν τα έπαιρνε σε 2 επεμβάσεις, αφού μειώνεται η πυκνότητα της με κάθε επέμβαση. Το ζητημα ειναι να εχει μια ομοιομορφη εικονα αραιωμένης δοτριας. Τι να κανουμε κάποιοι δεν έχουν καλές δοτριες, αλλοι εχουν πολυ καλυτερες και θα ειναι πιο πυκνές.

Η βελτίωση της τωρινης του εικονας στη λήπτρια θα σημαίνει οτι αξιζει τελικα και καλώς το έκανε και ας αραίωσε η δοτρια.
Όχι, τα πολλά λόγια δεν είναι φτώχεια. Είναι χρήσιμα. Δυστυχώς αυτό που κάνετε εδώ, να υπερασπίζεστε μια λάθος προσέγγιση χωρίς αστερίσκους και να αναγάγετε την επιτυχία της (αν υπάρξει) σε τελική αποδοχή αυτών των πρακτικών και κατευθυντήριας γενικής οδηγίας προς τους επόμενους είναι επικίνδυνη. Αν δεν το κάνατε αλλά εκφράζατε τις σοβαρές επιφυλάξεις σας δεν θα αναγκαζόμουν να παρέμβω τόσο έντονα. Εδώ όμως υπάρχει πουσάρισμα αυτής της πρακτικής είτε από αφέλεια, είτε από σκοπιμότητα. Το αποτέλεσμα όμως είναι το ίδιο.
 

AnsP

New Member
Ωπ τι γινεται εδω? :D
Αν μη τι αλλο ενα μπραβο στον Βαλεριο που καταφερε να μαζεψει ολο το forum σε μια συζητηση, να κανουμε πιο συχνα τετοια reunion χαχαχα. Μπηκα να ανεβασω ενα update για μενα και ειδα αυτο και λεω αμαν πεσαμε σε ναρκη.
Λοιπον, εγω ειδικός δεν είμαι για να πω πολλά αλλα θα μιλήσω κρίνοντας απο την δική μου εμπειρία! Ο Τσάκαλος απο την προσεγγιση του και τα λογια του σε μενα μεχρι το χειρουργείο, αποπνέει μια σιγουρια και εξηγει καθε βημα τι κανει και πως το κανει και γιατι το κανει.
Ο λόγος που τον εμπιστευτηκα κι εγω ηταν επειδη δεν ειδα καμια ξηλωμένη δότρια η φτωχο αποτέλεσμα, παρα μόνο φυσικά αποτελέσματα και ομογενοποιημένες εξαγωγες. Νομίζω το γεγονός οτι εχει και την αναμονή που εχει λεει πολλα.
Αλλά να πω και το άλλο, οι καιροι προχωράνε, κατι που παλια δεν γινόταν τωρα με νεα εργαλεια και ισως καποιο ταλεντο ισως γινεται, συνεπως δεν ειναι περιεργο καποιος να εινα πρωτοπόρος σε κατι και να καταφέρνει κατι.
Αν υπήρχε αυτο το απολυτα ιατρικα ορθό το οποίο δεν δέχεται καμία αλλαγή, τότε δεν θα υπήρχε καμία εξέλιξη πουθενα.
Βεβαια να πω επίσης πως πρωτοπόρος δεν ειναι (με καλη εννοια το λεω) μιας και το ίδιο κανουν και αλλοι στο εξωτερικο με επιτυχια (οποτε ειναι δοκιμασμενο) οπότε φανταζομαι διάβασε, ενημερωθηκε, δουλεψε και καταφέρνει να το κανει.

Διαβασα εδω οτι οχι δεν λεμε κατι κακό για τον Βαλεριο, κρινουμε τον γιατρο κλπ γενικα ας σταματήσει καποια στιγμη η Ελλαδα να τρωει τα παιδια της πόσο μαλλον αυτα που δεν εχουν δωσει δείγματα αποτυχίας.
Ξερω πως οτι λετε εδω περα (ειδικα τα παλια μελη που ειναι και γνωστες) το λετε όλοι από καλή διάθεση για να προλαβετε να προστατεψετε κλπ απλα θεωρω πως καποιες φορες βγαινει ενας αρνητισμος σε κατι, χωρις να το θελουμε απλα προκύπτει χωρίς λογο.
Αυτα ειχα να πω με αγάπη παντα!
 

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Αλλά να πω και το άλλο, οι καιροι προχωράνε, κατι που παλια δεν γινόταν τωρα με νεα εργαλεια και ισως καποιο ταλεντο ισως γινεται, συνεπως δεν ειναι περιεργο καποιος να εινα πρωτοπόρος σε κατι και να καταφέρνει κατι.
Αν υπήρχε αυτο το απολυτα ιατρικα ορθό το οποίο δεν δέχεται καμία αλλαγή, τότε δεν θα υπήρχε καμία εξέλιξη πουθενα.

Αν το γενικεύσουμε ισχύει, αν το εξιδικεύσουμε στην μμ ΔΕΝ ισχύει. Τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται δεν είναι καινούργια ούτε οι διάμετροι μικρότεροι (μην σου πω ότι λόγω motorised είναι προς τα πάνω).

γενικα ας σταματήσει καποια στιγμη η Ελλαδα να τρωει τα παιδια της πόσο μαλλον αυτα που δεν εχουν δωσει δείγματα αποτυχίας.
Καλό το πατριωτικό αλλά πρέπει να συνοδεύεται από αληθινή αξία αλλιώς είναι παραπλανητικό γιατί στοχεύει στο συναίσθημα και όχι στην ουσία. Γενικά τα επιχειρήματα που διαβάζω από τους supporter του Τσάκαλου (ακόμα και από κατά δήλωση γιατρούς) αποσκοπούν περισσότερο στο να θολώσουν την εικόνα παρά να συζητήσουν με πραγματικά επιχειρήματα που έχουν σχέση με την μμ αυτή καθαυτη.
 

teechies123

New Member
εγώ θα το ξαναπώ , δηλαδή οι πιο γνωστοί και ακριβοί γιατροί στον πλανήτη που βγάζουν και ακόμα περισσότερα κάποιες φορές δεν ξέρουν τι κάνουν ? Μαδάνε δότριες ?
Ο Pitella είναι απάτη αλλά ζητάει 100.000 ευρώ για μια επέμβαση και ακόμα του τα δίνουν ?
Και κανείς δεν βρέθηκε να γράψει πουθενά ότι τον έκανε χάλια ?
Ενώ εσείς οι guru λέτε πως 1/10 πετυχαίνει .
Ας σοβαρευτουμεεεε!

Ps όχι δεν είμαι από την κλινική , γιατί κάποιος θα μου το ξαναπεί .
Νομίζω ούτε guru είπαμε ότι είμαστε κάπου ούτε προσβάλαμε τον Βαλέριο κάπου. Στον γιατρό ασκήσαμε κριτική και άμα είχες πιστεύω κάποια εμπειρία με μεταμοσχεύσεις και γενικά με τις διαδικασίες και τα ρίσκα που αυτές φέρουν νομίζω θα ανακαλούσες και αυτά που γράφεις αυτή τη στιγμή . Προφανώς για να γράφω ότι είναι η 1/10 περιπτώσεις με τα χαρακτηριστικά του Βαλέριου έχω κάνει κάποια έρευνα και έχω διαβάσει φόρουμ είτε εξωτερικού , είτε το δικό μας. Πραγματικά αν έχεις αντίστοιχες περιπτώσεις που με τέτοια δότρια και τέτοια εξαγωγή είχε αποτελέσματα θα ήθελα πολύ να τις μοιραστείς με το φόρουμ . Το επικίνδυνο σε αυτό που κάνεις δεν είναι ότι εκμηδενίζεις τα ρίσκα που πάρθηκαν , είναι ότι επικαλείσαι μία αυθεντία για την οποία ναι μεν έχουμε δει κάποια αποτελέσματα όλων των κατηγοριών ( δλδ από μέτρια έως ικανοποιητικά),μετά τα εξισορροπείς με γιατρούς που πάλι εσύ αυτοονόμασες αυθεντίες(και τα εξωφρενικά ποσά που ζητάνε για επεμβάσεις - κατά καιρούς το φόρουμ όπως και ο διαχειριστής έχουν σχολιάσει το παράλογο αυτών των καταστάσεων) και στο τέλος κάνεις και μία επίκληση στο πρόσωπο σου ως τρίτη αυθεντία που θα καταλάβεις τις ιατρικές εξηγήσεις που θα σου δώσει ο γιατρός όταν το ρωτήσεις για τη συγκεκριμένη υπόθεση( πραγματικά θα ήθελα να τα μοιραστείς μαζί μας μπας και καταλάβει κανείς πως και παραβιάστηκαν όλες οι άτυπες-τυπικές προυποθέσεις που υποθετικά κοιτάμε πριν μπούμε για μία μεταμόσχευση).

Τέλος, ο ίδιος ο Βαλέριος μπορεί να μας εξηγήσει τι περιμένει από αυτό . Για παράδειγμα το να φυτρώσουν και 2000 grafts και να μείνουν και κάποια χρόνια θεωρείτε επιτυχία; Το ότι η δότρια του για παράδειγμα ίσως θα πρέπει να έχει ένα κούρεμα για όλη του τη ζωή που και πάλι μπορεί να μην φαίνεται ικανοποιητική τι θεωρείται;

Για να συνοψίσουμε και λίγο κανείς δε διαφώνησε με την απόφαση να γίνει ίσως μία μεταμόσχευση. Αισθητική επέμβαση είναι . Το θέμα που κάνουν κάποιοι μάλλον ότι δε καταλαβαίνουν είναι γιατί να μη προηγηθεί μία αγωγή να δούμε τι μπορεί να πάρει ο πελάτης και τι μπορούμε να γλιτώσουμε. Αν μπορείς να μας απαντήσεις σε αυτό για να καταλάβουμε και σε τι αποσκοπούν τα σχόλια σου.
 

Wane

New Member
είναι γιατί να μη προηγηθεί μία αγωγή να δούμε τι μπορεί να πάρει ο πελάτης και τι μπορούμε να γλιτώσουμε
Ποιος πελάτης ? Εκπροσωπείς κάποια κλινική και μας λες πελάτες ?
Τέλος μάθε να διαβάζεις καλύτερα, κανείς δεν είπε ότι το 1/10 πετυχαίνει
Μα πως κανείς δεν το είπε , απλά μάλλον δεν το διάβασες . Δεν είπα ότι το είπες εσύ .
Για παράδειγμα το να φυτρώσουν και 2000 grafts και να μείνουν και κάποια χρόνια θεωρείτε επιτυχία;
Μα γιατί να φυτρώσουν 2000 grafts . Η μεγάλη εξαγωγή πως θα επηρεάσει την φύτρωση , με την ίδια λογική στην κλινική που εκπροσωπείς μιας και μας έχεις πελάτες , θα βγάλεις 2000 και θα φυτρώσουν 400?
Δεν καταλαβαίνω πως πετατε κάτι νούμερα μερικοί - διαβασμένοι . Αν ήταν επώνυμο το φορουμ δεν θα τολμούσε κανείς να πετάξει έτσι αυθαίρετες άκυρες απόψεις .
Πραγματικά αν έχεις αντίστοιχες περιπτώσεις που με τέτοια δότρια και τέτοια εξαγωγή είχε αποτελέσματα θα ήθελα πολύ να τις μοιραστείς με το φόρουμ
Θα σου βρω! Αν και είναι εύκολο αν ψάξεις . Αλλά θα σε διευκολύνω.
Το επικίνδυνο σε αυτό που κάνεις δεν είναι ότι εκμηδενίζεις τα ρίσκα που πάρθηκαν
Ρίσκο υπάρχει σε κάθε ιατρική επέμβαση. Μικραίνει ανάλογα με το ποιος την κάνει . Τώρα αν το δουν σε κάτι figura , medi κτλ και πάνε να το κάνουν , θα θρηνήσουμε θύματα . Ακόμα και σε κλινικές τύπου dhi , seneca που δεν είναι όλοι οι γιατροί του ίδιου επιπέδου , παρομοίως το ρίσκο θα είναι μεγάλο .
 

teechies123

New Member
Ποιος πελάτης ? Εκπροσωπείς κάποια κλινική και μας λες πελάτες ?

Μα πως κανείς δεν το είπε , απλά μάλλον δεν το διάβασες . Δεν είπα ότι το είπες εσύ .

Μα γιατί να φυτρώσουν 2000 grafts . Η μεγάλη εξαγωγή πως θα επηρεάσει την φύτρωση , με την ίδια λογική στην κλινική που εκπροσωπείς μιας και μας έχεις πελάτες , θα βγάλεις 2000 και θα φυτρώσουν 400?
Δεν καταλαβαίνω πως πετατε κάτι νούμερα μερικοί - διαβασμένοι . Αν ήταν επώνυμο το φορουμ δεν θα τολμούσε κανείς να πετάξει έτσι αυθαίρετες άκυρες απόψεις .

Θα σου βρω! Αν και είναι εύκολο αν ψάξεις . Αλλά θα σε διευκολύνω.

Ρίσκο υπάρχει σε κάθε ιατρική επέμβαση. Μικραίνει ανάλογα με το ποιος την κάνει . Τώρα αν το δουν σε κάτι figura , medi κτλ και πάνε να το κάνουν , θα θρηνήσουμε θύματα . Ακόμα και σε κλινικές τύπου dhi , seneca που δεν είναι όλοι οι γιατροί του ίδιου επιπέδου , παρομοίως το ρίσκο θα είναι μεγάλο .
Κοίτα δε θέλω να συνεχίσω τη συζήτηση στο νήμα του ανθρώπου μπορείς αμα θέλεις να στείλεις προσωπικό μύνημα να μιλήσουμε όσο θες.
Κλινική δεν εκπροσωπώ όχι , ο χαρακτηρισμός δεν καταλαβαίνω γιατί σου κακοφάνηκε όλοι που αποφασίζουμε για μία μεταμόσχευση πελάτες μίας κλινικής θεωρώ ότι είμαστε.
Δε θα συνεχίσω με χαρακτηρισμούς ούτε θα απαντήσω στο ύφος το προσβολής -passive aggresive που πας να πετύχεις . Δεν είναι αυτός ο σκοπός του φόρουμ, ούτε των νημάτων. Καλή σου συνέχεια.
 

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Τώρα σοβαρά είσαι μέλος του φόρουμ και θες να μας πείσεις με επίσημα αποτελέσματα ποσταρισμένα με μαρκετίστικό τρόπο στο thehairtrasnplantnetwork? Δεν έχεις μάθει, δεν έχεις ακούσει για τις ομηρικές μάχες εδώ μέσα με διάφορες κλινικές για φωτισμούς, για επιλεγμένα αποτελέσματα, κλπ.

Αν όντως θες να ποστάρεις κάτι πιο ψαγμένο και με σοβαρή ανάλυση και όχι δηλώσεις του τύπου "πολύ καλή τοποθέτηση", δες το παρακάτω για να καταλάβεις πως γίνονται οι "συσκοτίσεις" του μετά. Αποτέλεσμα από τον αγαπημένο σου ο οποίες δεν έχει δεχτεί ποτέ "peer review".


Επειδή έχουν δει πολλά τα μάτια μου, σε ότι αφορά επίσημα αποτελέσματα δεν πιστεύω τίποτα, ούτε καν τα νούμερα που ποστάρονται. Μόνο ανεξάρτητα και από αυτά 100% μόνο όσα δω δια ζώσης (για να ειμαι σίγουρος για τον φωτισμό).
 

Wane

New Member
Από το instagram του γιατρού τα βρήκα . Τώρα όσο για το YouTube video , ισπανικά δεν καταλαβαίνω.
Είδα τις φωτό που δείχνει . Η λήπτρια περίμενα καλύτερη πύκνωση με 11.600 grafts . Μακράν καλύτερο από πριν αλλά δεν το λες και μεγάλο ποσοστό φυτρωσης .
Η δότρια παραταύτα για τόσα grafts είναι μια χαρά .
Αν αυτό είναι το χειρότερο του ( εχεισ Κιαλλα γιατί δεν έχω βρει κάπου ? )
γιατί στην ιατρική δεν είναι 100% η επιτυχία , και οι καλύτεροι σε όλες τις ειδικότητες έχουν και τις κακές μέρες , αν και δεν θα ήθελα να μου τύχει .

Πόσα να δεις με τα μάτια σου cvial ? Πρέπει να έρχονται όλοι να σε βρίσκουν ! Επίσης έχεις δει από κοντά όλων των γιατρών που κατά καιρούς ανεβαίνουν στο φορουμ ?
 
Μπλουζα