Γιατι την φοβασαι; δεν πιστεύω να εννοεις τις χαζομάρες περι στυτικης δυσλειτουργιας.. αν αναφέρεσαι, ωστοσο, στο κομματι της γονιμοτητος, αυτο εχει βάση αλλα μπορεις να το δεις με τον γιατρό σου. Μην αποκλείεις την μόνη ουσία η οποια χτυπά το προβλημα στην ρίζα του (είδες τι εκανα εκει ε; ) πριν καν το ψάξεις, επειδη απλώς φοβάσαι.Επίσης... δεν νομιζω να παρω φινα γιατι την ψιλοφοβαμαι τελικα (και οταν κατι με αγχωνει γενικοτερα προτιμω να το αποφευγω), αλλα ξεκίνησα μινοξιδίλη per os.
Στην δε περίπτωσή σου παίζει να ειναι και απαραίτητη, διότι η εξαγωγή εγινε απο ΟΛΟ το κεφαλι, οχι μονο απο την λεγομένη "ασφαλή ζωνη", αρα σίγουρα καποια τριχοθυλακια που μεταμοσχευθηκαν εχουν κάποιον βαθμό ευαισθησίας στην dht, αρα δίχως θεραπεια θα πέσουν, αργά ή γρηγορα.
Και πάλι καλή επιτυχία, και μην ρίχνεις άκυρο ελαφρά τη καρδια στην φινα.