Δεν έχετε βαρεθεί να αναλυκλώνετε κοινοτυπίες τύπου "ουδείς αλάνθαστος", "να μην είμαστε απόλυτοι", "ας περιμένουμε". Κάποτε όταν φωνάζαμε για τα "παράθυρα" του Β. ακριβώς τα ίδια έλεγαν κάποιοι άλλοι που στην πορεία είτε αποκαλύφθηκαν είτε εξαφανίστηκαν . Δυστυχώς οι καιροί αλλάζουν αλλά η νοοτροπία παραμένει η ίδια. Εδώ, δεν μιλάμε για marginal περίπτωση που μπορεί να υπάρχει κάποια λογική, έστω και τραβηγμένη, προσέγγιση. Μιλάμε για τον ορισμό της παραβίασης όλων των κανόνων διαχείρισης της δότριας. Όποιος δεν το βλέπει είτε κάνεις πλάτες είτε είναι άσχετος. Όλα τα άλλα είναι λόγια να αγαπιόμαστε.Εγω θα έλεγα να μη θεωρουμε θέσφατο οτιδήποτε λεει κάποιος εδω μεσα. Ουδείς αλάνθαστος και καλό είναι να μην ειμαστε απόλυτοι σε αυτά που λέμε. Κατα τα αλλα ας περιμένουμε να δουμε το αποτέλεσμα και μετά να αποφανθουμε για το αν εκανε καλά ή οχι.