Choiexpert, 7501gr ~ 15100hr, Dr. Tsakalos

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Εγω θα έλεγα να μη θεωρουμε θέσφατο οτιδήποτε λεει κάποιος εδω μεσα. Ουδείς αλάνθαστος και καλό είναι να μην ειμαστε απόλυτοι σε αυτά που λέμε. Κατα τα αλλα ας περιμένουμε να δουμε το αποτέλεσμα και μετά να αποφανθουμε για το αν εκανε καλά ή οχι.
Δεν έχετε βαρεθεί να αναλυκλώνετε κοινοτυπίες τύπου "ουδείς αλάνθαστος", "να μην είμαστε απόλυτοι", "ας περιμένουμε". Κάποτε όταν φωνάζαμε για τα "παράθυρα" του Β. ακριβώς τα ίδια έλεγαν κάποιοι άλλοι που στην πορεία είτε αποκαλύφθηκαν είτε εξαφανίστηκαν . Δυστυχώς οι καιροί αλλάζουν αλλά η νοοτροπία παραμένει η ίδια. Εδώ, δεν μιλάμε για marginal περίπτωση που μπορεί να υπάρχει κάποια λογική, έστω και τραβηγμένη, προσέγγιση. Μιλάμε για τον ορισμό της παραβίασης όλων των κανόνων διαχείρισης της δότριας. Όποιος δεν το βλέπει είτε κάνεις πλάτες είτε είναι άσχετος. Όλα τα άλλα είναι λόγια να αγαπιόμαστε.
 

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

Andreas175437

New Member
Οπότε ποια είναι η λύση; Σαν τo international forum που χειροκροτάνε όλοι ;
σου ειπα εγω να χειροκροτάμε; απλα λεω να είμαστε καπως πιο συγκρατημένοι και οχι να πέσουμε να φάμε τον άνθρωπο που μολις έκανε μια επέμβαση και μας κανει παρουσιαση...Ας περιμένουμε να δουμε τι θα γινει και μετά κρινουμε αν εκανε καλά ή οχι που μπηκε...

οπως ειπαν και στον panosss23 διάφορα μέλη δεν θέλουν να κανουν παρουσίαση για αυτό τον λογο...Γιατί Ενας ας πούμε που κανει μια επέμβαση εχει το άγχος του με την επέμβαση πως θα πάει και δεν θέλει να του δημιουργείται έξτρα άγχος. Ας μπούμε λιγο στην θέση των αλλων, αν θα μας άρεσε.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Μπλουζα