σου ειπα εγω να χειροκροτάμε; απλα λεω να είμαστε καπως πιο συγκρατημένοι και οχι να πέσουμε να φάμε τον άνθρωπο που μολις έκανε μια επέμβαση και μας κανει παρουσιαση...Ας περιμένουμε να δουμε τι θα γινει και μετά κρινουμε αν εκανε καλά ή οχι που μπηκε...
οπως ειπαν και στον
panosss23 διάφορα μέλη δεν θέλουν να κανουν παρουσίαση για αυτό τον λογο...Γιατί Ενας ας πούμε που κανει μια επέμβαση εχει το άγχος του με την επέμβαση πως θα πάει και δεν θέλει να του δημιουργείται έξτρα άγχος. Ας μπούμε λιγο στην θέση των αλλων, αν θα μας άρεσε.