Choiexpert, 7501gr ~ 15100hr, Dr. Tsakalos

Valerios

New Member
Όπως σας είπα εκανα τελικά την μεταμοσχευση στον Χρηστο Τσακαλο. Άργησα λίγο να αναρτήσω γιατί οι δουλειές τρέχουν σαν τρελές και ο χρόνος ελάχιστος!
Ήταν μια παρορμητική απόφαση, που δεν έχω μετανιώσει ακόμη, μετά από αποτελέσματα που είδα και πάααρα πολλες αρνητικες απαντησεις στην ερευνα μου για να κάνω μεταμόσχευση.

Στο δια τάυτα --> 3 μέρες χειρουργείου
Μέρα 1η: 2508 gr
Μέρα 2η: 2489 gr
Μέρα 3η: 2504 gr

Εξαγωγή έγινε και από τη δότρια περιοχή του καφαλιού αλλα και απο μουσι.
Αρκετές οι ώρες που ήμουν εκεί καθώς το περιστατικό ανέλαβαν ο Χρήστος Τσάκαλος με μία ακόμη γιατρό βοηθό του με την οποία αλλάζανε για να παμε και στο μαξιμουμ εξαγωγής χωρίς υπερτραυματισμούς κλπ. Τα πολυ ιδιαιτερα σημεια line, στροβυλο κλπ τα εκανε μονο ο Τσακαλος.
Σε κάποιες φασεις στις τοποθετήσεις κοιμηθηκα κιολας μετα απο τόσες ωρες που ημουν ξαπλωμενος.

Αυτά προς το παρόν...
 

Συνημμένα

  • IMG_9588.jpg
    IMG_9588.jpg
    299.1 KB · Προβολές: 55
  • IMG_9589.jpg
    IMG_9589.jpg
    337.8 KB · Προβολές: 45
  • IMG_9594.jpg
    IMG_9594.jpg
    348.3 KB · Προβολές: 44
  • IMG_9593.jpg
    IMG_9593.jpg
    349.7 KB · Προβολές: 43
  • IMG_9595.jpg
    IMG_9595.jpg
    284.1 KB · Προβολές: 48
  • IMG_9592.jpg
    IMG_9592.jpg
    298.7 KB · Προβολές: 48
  • IMG_9596.jpg
    IMG_9596.jpg
    348.2 KB · Προβολές: 51
  • IMG_9591.jpg
    IMG_9591.jpg
    372.1 KB · Προβολές: 58

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Είναι προφανές ότι εδώ έχουμε παραβίαση κάθε είδους ορθής διαχείρισης δότριας. Που είναι ο @Wane να μας πει την αποψή του εδώ. Όταν εγώ του τα έλεγα μας έλεγε ότι προφανώς δεν τα κάνει σε όλες τις δότριες για να τον δικαιολογήσει.

Kαλή επιτυχία. Ο τσάκαλος πάει να καθιερωθεί ως ο γιατρός στην ελλάδα που κάνει τα giga session.
Μάλλον ο πρώτος γιατρός που δεν τον νοιάζει η δότρια.
 

Corona

Active Member
Καλη φυτρωση φιλε μου. Ευχομαι να σου πανε ολα καλα. Αν εχεις μια καλη φυτρωση, θα εχεις ενα ωραιο αποτέλεσμα και μεγάλη αλλαγή στην εικόνα σου! Αναμένουμε την εξέλιξη σου...
 

teechies123

New Member
Δε νομίζω κάποιος γιατρός που σέβεται το έργο που επιτελεί να είχε αναλάβει την συγκεκριμένη περίπτωση. Δυστυχώς ήσουν ακατάλληλος από την αρχή για μεταμόσχευση και απορώ πως έβγαλε και τόσα grafts από το κεφάλι σου. Άνθρωποι είμαστε και εύχομαι να πάει όπως το είχες στο μυαλό σου αλλά ενδέχεται πολύ πιθανά να μην σου αρέσει η εικόνα της δότριας σου στο μέλλον. Σου εξήγησε ο γιατρός τίποτα ή απλά μπήκατε έτσι αέρα πατέρα ; Επίσης σου ανέφερε ότι έχεις θέμα στη δότρια σου και θα πρέπει να παίρνεις κάποια αγωγή για να διατηρήσεις έστω και αυτά που σου έβαλε;
 

Dival

Member
Καλη φυτρωση να εχεις. Οταν ολοκληρωθει το αποτέλεσμα σου πιστεύω θα εχεις μια πολυ καλυτερη εικονα απο αυτη που εχεις τώρα που εισαι καραφλος, οπότε θεωρώ καλα έκανες και μπήκες για επέμβαση. Ειναι πολυ προτιμότερο οτι μαλλια εχεις, να τα εχεις στη λήπτρια παρά στη δοτρια. Καλύτερα να εχεις μαλλια πάνω και ας ειναι πιο αραιή η δότρια καθώς ετσι δεν θα παραπέμπεις σε καραφλο οπως παραπέμπεις τώρα. Θα έλεγα να ξεκινησεις και θεραπεια με φιναστεριδη σε χάπι άμεσα και μινοξιδιλη για να πάρεις και απο εκει οτι περισσοτερο γινεται. Κράτα μας ενήμερους με την εξέλιξη της μεταμόσχευσης σου ανα μήνα...
 
Τελευταία επεξεργασία:

John_HDC

Ειδικός συνεργάτης HDC Hair Clinic Cyprus.
Καλη φυτρωση να εχεις. Οταν ολοκληρωθει το αποτέλεσμα σου πιστεύω θα εχεις μια πολυ καλυτερη εικονα απο αυτη που εχεις τώρα που εισαι καραφλος, οπότε θεωρώ καλα έκανες και μπήκες για επέμβαση. Ειναι πολυ προτιμότερο οτι μαλλια εχεις, να τα εχεις στη λήπτρια παρά στη δοτρια. Καλύτερα να εχεις μαλλια πάνω και ας ειναι πιο αραιή η δότρια καθώς ετσι δεν θα παραπέμπεις σε καραφλο οπως παραπέμπεις τώρα. Θα έλεγα να ξεκινησεις και θεραπεια με φιναστεριδη σε χάπι άμεσα και μινοξιδιλη για να πάρεις και απο εκει οτι περισσοτερο γινεται. Κράτα μας ενήμερους με την εξέλιξη της μεταμόσχευσης σου ανα μήνα...
Συμφωνώ εν μέρη ίσως και εγώ θα έκανα αυτό στην θέση του αλλά να έβλεπα και δείγματα δουλειάς αρκετά του γιατρού όπως και από δότρια... Αν πχ η δότρια είναι λες και έχει τριχωφαγο εκεί οι ως θα διορθωθεί? Τώρα το μαλλί με μάκρος και έχει κενά. Θα πρέπει να τα ξυρίζει όλα και ας φαίνονται τα whiye dots
 

LoverBoy

Well-Known Member
Συμφωνώ εν μέρη ίσως και εγώ θα έκανα αυτό στην θέση του αλλά να έβλεπα και δείγματα δουλειάς αρκετά του γιατρού όπως και από δότρια... Αν πχ η δότρια είναι λες και έχει τριχωφαγο εκεί οι ως θα διορθωθεί? Τώρα το μαλλί με μάκρος και έχει κενά. Θα πρέπει να τα ξυρίζει όλα και ας φαίνονται τα whiye dots
Τζον αν είναι τόσο άσχημα τα ντοτς μπορεί να κάνει micropigmentation και να μη φαίνεται κάτι.Το θέμα είναι να πετύχει η φύτρωση.
 

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Ειναι πολυ προτιμότερο οτι μαλλια εχεις, να τα εχεις στη λήπτρια παρά στη δοτρια. Καλύτερα να εχεις μαλλια πάνω και ας ειναι πιο αραιή η δότρια καθώς ετσι δεν θα παραπέμπεις σε καραφλο οπως παραπέμπεις τώρα.

Πολύ λάθος. Το σκεπτικό μιας μμ είναι να πάρεις ένα φυσικό αποτέλεσμα. Όχι να έχεις κάποια μαλλιά πάνω και μια μαδημένη δότρια σαν patchwork. Σας έχω δείξει δότριες κατεστραμένες με πολύ λιγότερα g. Το ξαναποστάρω για να φρεσκάρω την μνήμη σας. Το ρίσκο σε τέτοια δότρια είναι τεράστιο και δυστυχώς μερικοί όχι μόνο δεν μαθαίνετε αλλά και αναπαράγετε απλοικές απόψεις παρασύροντας τους άλλους. Αγνοείτε το ρίσκο και θεωρείτε ότι αν δείτε 1 πετυχημένο αποτέλεσμα ότι βρήκατε την χρυσή λύση. Προφανώς και όλοι οι γιατροί μπορούν να βγάλουν αυτά τα g με την μια από οποιοδήποτε κεφάλι. Δεν είναι ούτε δύσκολο ούτε θέλει ιδιαίτερα skills. Σεβασμό και ειλικρίνεια στον ασθενή θέλει.

π1.jpg
 

Dival

Member
Συμφωνώ εν μέρη ίσως και εγώ θα έκανα αυτό στην θέση του αλλά να έβλεπα και δείγματα δουλειάς αρκετά του γιατρού όπως και από δότρια... Αν πχ η δότρια είναι λες και έχει τριχωφαγο εκεί οι ως θα διορθωθεί? Τώρα το μαλλί με μάκρος και έχει κενά. Θα πρέπει να τα ξυρίζει όλα και ας φαίνονται τα whiye dots
Εχει γενικα θετικα δειγματα δουλειάς ο Τσάκαλος και δεν εχει δειξει αρνητικά δειγματα οσον αφορα τη δοτρια. Σε μια αλλη επέμβαση του Τσακαλου που ειχα δει σε giga session η δοτρια φαινοταν σε πολυ καλη κατάσταση μετά την επέμβαση γιατι ειχε κανει ομοιομορφη εξαγωγή.

Στην δοτρια κανει και smp μετα αμα θέλει. Το θέμα ειναι να εχει στην λήπτρια μαλλια, οχι να τα κρατάει στη δοτρια. Οπότε δεν θεωρώ σωστο το να μη μπει για επέμβαση για να μην αραιώσει και αλλο η δοτρια. Αν ειναι να έχει πάνω μαλλια και να μη φαινεται καραφλός τότε ας αραιώσει. Θα ειναι πολυ καλυτερη η εμφανιση του μετα την επέμβαση απο οτι ειναι τώρα. Οπότε καλά έπραξε και μπηκε για επέμβαση καθώς έτσι θα βελτιώσει πολυ την εμφάνιση του και με μια καλη φυτρωση θα μιλάμε για μια μεγάλη αλλαγη στην εικόνα του προς το καλύτερο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Dival

Member
Τζον αν είναι τόσο άσχημα τα ντοτς μπορεί να κάνει micropigmentation και να μη φαίνεται κάτι.Το θέμα είναι να πετύχει η φύτρωση.
Ακριβώς. Μπορει να κανει smp μετά στην δοτρια μετά. Το θέμα ειναι να εχει πανω μαλλια στη λήπτρια και ας αραιώσει και αλλο η δοτρια. Τι να το κανει να εχει μαλλια στην δοτρια και να ειναι πανω καραφλος; Στον εξω κοσμο δεν κοιτάει κανεις αν εχεις μαλλια στη δότρια στα πλάγια αλλα πανω στη λήπτρια παει το μάτι ενος ανθρώπου...εξάλλου τα ξυριζουν δέρμα πολλοι πλεον στη δοτρια.
 

Wane

New Member
Πολύ λάθος. Το σκεπτικό μιας μμ είναι να πάρεις ένα φυσικό αποτέλεσμα. Όχι να έχεις κάποια μαλλιά πάνω και μια μαδημένη δότρια σαν patchwork. Σας έχω δείξει δότριες κατεστραμένες με πολύ λιγότερα g. Το ξαναποστάρω για να φρεσκάρω την μνήμη σας. Το ρίσκο σε τέτοια δότρια είναι τεράστιο και δυστυχώς μερικοί όχι μόνο δεν μαθαίνετε αλλά και αναπαράγετε απλοικές απόψεις παρασύροντας τους άλλους. Αγνοείτε το ρίσκο και θεωρείτε ότι αν δείτε 1 πετυχημένο αποτέλεσμα ότι βρήκατε την χρυσή λύση. Προφανώς και όλοι οι γιατροί μπορούν να βγάλουν αυτά τα g με την μια από οποιοδήποτε κεφάλι. Δεν είναι ούτε δύσκολο ούτε θέλει ιδιαίτερα skills. Σεβασμό και ειλικρίνεια στον ασθενή θέλει.

Προβολή συνημμένου 72582
Πραγματικά αναρωτιέμαι γιατί
Πολύ λάθος. Το σκεπτικό μιας μμ είναι να πάρεις ένα φυσικό αποτέλεσμα. Όχι να έχεις κάποια μαλλιά πάνω και μια μαδημένη δότρια σαν patchwork. Σας έχω δείξει δότριες κατεστραμένες με πολύ λιγότερα g. Το ξαναποστάρω για να φρεσκάρω την μνήμη σας. Το ρίσκο σε τέτοια δότρια είναι τεράστιο και δυστυχώς μερικοί όχι μόνο δεν μαθαίνετε αλλά και αναπαράγετε απλοικές απόψεις παρασύροντας τους άλλους. Αγνοείτε το ρίσκο και θεωρείτε ότι αν δείτε 1 πετυχημένο αποτέλεσμα ότι βρήκατε την χρυσή λύση. Προφανώς και όλοι οι γιατροί μπορούν να βγάλουν αυτά τα g με την μια από οποιοδήποτε κεφάλι. Δεν είναι ούτε δύσκολο ούτε θέλει ιδιαίτερα skills. Σεβασμό και ειλικρίνεια στον ασθενή θέλει.

Προβολή συνημμένου 72582
Συγνώμη αλλά να ποστάρουμε ένα άκυρο περιστατικό ενός άλλου γιατρού , αντί να περιμένουμε λίγες μέρες να δούμε πως μοιάζει η δότρια του ανθρώπου τον οποίο σχολιάζουμε , για μένα δεν είναι σωστό . Είναι απλά προσπαθώ να δυσφημίσω ή δυσφημώ άθελα μου προσπαθώντας να πω την άποψη μου . Δηλαδή πόσο σίγουρος είσαι ότι θα μοιάζει έτσι ?
 

Wane

New Member
Και πάλι έχω δει χειρότερες δότριες από αυτήν που έβαλε ο cvial
ΟΛοι μας! Αλλα που κολλάει αυτό? Εδώ είναι η δότρια , μόλις επουλώσει για να δούμε αν θα είναι έτσι . Τι τρέχετε όλοι να πείτε για χάλια δότριες ?
Ο καθένας μπορεί να έχει τα δικά του συμφέροντα. Αλλά να κρατάμε και τους τύπους . Εάν εγώ έκλεινα μια κοιλιά και μου γράφανε σε φωτό με τα ράμματα , να δείτε πως θα κάνει τεράστια ουλή , δεν ξέρει να ράβει , να δείτε που θα είναι χάλια πριν καν δείτε το οτιδήποτε , δεν θα το έπαιρνα και τόσο χαλαρά.
Ψυχραιμία θα ανεβάσει ο άνθρωπος . Αρχικά γιατί τον stressαρετε? Θα σταματήσει και να ανεβάζει , πάει το έκανε δεν έχει κάποιο όφελος , το μόνο όφελος είναι του forum να δούμε και κάτι διαφορετικό.
Αυτά !
 

piros75

Well-Known Member
Πραγματικά αναρωτιέμαι γιατί

Συγνώμη αλλά να ποστάρουμε ένα άκυρο περιστατικό ενός άλλου γιατρού , αντί να περιμένουμε λίγες μέρες να δούμε πως μοιάζει η δότρια του ανθρώπου τον οποίο σχολιάζουμε , για μένα δεν είναι σωστό . Είναι απλά προσπαθώ να δυσφημίσω ή δυσφημώ άθελα μου προσπαθώντας να πω την άποψη μου . Δηλαδή πόσο σίγουρος είσαι ότι θα μοιάζει έτσι ?
@Wane σχετίζεσαι με τον Τσάκαλο; Θέλω να πω είσαι της κλινικής; γιατί και γιατρός δηλώνεις και από τις 17 αναρτήσεις που έχεις κάνει όλες αφορούν περιστατικά του συγκεκριμένου γιατρού. Δεν λέω ότι είναι κακό, απλά αν είσαι της κλινικής να το ξέρουμε για να μπορούμε να μιλάμε μαζί σου γνωρίζοντας ότι είσαι για παράδειγμα ο Τσάκαλος. Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον αν είχε εκπροσώπηση η κλινική στο φόρουμ
 

Vdupa

Well-Known Member
Πραγματικά αναρωτιέμαι γιατί

Συγνώμη αλλά να ποστάρουμε ένα άκυρο περιστατικό ενός άλλου γιατρού , αντί να περιμένουμε λίγες μέρες να δούμε πως μοιάζει η δότρια του ανθρώπου τον οποίο σχολιάζουμε , για μένα δεν είναι σωστό . Είναι απλά προσπαθώ να δυσφημίσω ή δυσφημώ άθελα μου προσπαθώντας να πω την άποψη μου . Δηλαδή πόσο σίγουρος είσαι ότι θα μοιάζει έτσι ?
Η δότρια φαινεται ήδη απο την αρχή οτι μπορεί να δώσει λίγα πράγματα (χωρίς φαρμακευτική αγωγή τουλάχιστον). Υπάρχει πιθανότητα να έχει DUPA και φαινεται μαδημένη χωρίς καν να έχει προηγηθεί επέμβαση. Ενδέχεται λοιπόν να μην μπορεί να κρατήσει ούτε αυτά που έβαλε (χωρίς αγωγή).
 

Wane

New Member
@Wane σχετίζεσαι με τον Τσάκαλο; Θέλω να πω είσαι της κλινικής; γιατί και γιατρός δηλώνεις και από τις 17 αναρτήσεις που έχεις κάνει όλες αφορούν περιστατικά του συγκεκριμένου γιατρού. Δεν λέω ότι είναι κακό, απλά αν είσαι της κλινικής να το ξέρουμε για να μπορούμε να μιλάμε μαζί σου γνωρίζοντας ότι είσαι για παράδειγμα ο Τσάκαλος. Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον αν είχε εκπροσώπηση η κλινική στο φόρουμ
Οχι δεν είμαι , απλά ο
@Wane σχετίζεσαι με τον Τσάκαλο; Θέλω να πω είσαι της κλινικής; γιατί και γιατρός δηλώνεις και από τις 17 αναρτήσεις που έχεις κάνει όλες αφορούν περιστατικά του συγκεκριμένου γιατρού. Δεν λέω ότι είναι κακό, απλά αν είσαι της κλινικής να το ξέρουμε για να μπορούμε να μιλάμε μαζί σου γνωρίζοντας ότι είσαι για παράδειγμα ο Τσάκαλος. Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον αν είχε εκπροσώπηση η κλινική στο φόρουμ
Όχι δεν είμαι , απλά ο cvial με ταγκαρε και γιαυτο και απάντησα . Αλλα θα είχε ενδιαφέρον να ακούσουμε την άποψη της κλινικής . Θα μπορούσε κάποιος να επικοινωνήσει μαζί τους .
 
Μπλουζα