Choiexpert, 7501gr ~ 15100hr, Dr. Tsakalos

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Υπάρχουν και ΑΙ tools για να καταλάβεις. Το θέμα δεν είναι ότι η φύτρωση για 11600g πήγε χάλια (δες στο 4:29 την πραγματική εικόνα χωρίς τα κόλπα φωτισμών), ούτε αν είναι το χειρότερο, προφανώς υπάρχουν και άλλα. Αυτό μπορεί να συμβεί σε όλους τους γιατρούς. Εδώ το πρόβλημα είναι ότι "θυσιάστηκαν" ένα σκασμό g σε έναν νεο 24 ετών. Αν έμπαιναν 4000 και έχανες 1000g το καταπίνεις, το να βάλεις όμως 11600 και να φυτρώσουν 5000-6000g σημαίνει απώλεια 5000-6000g σε απόλυτα νούμερα. Τέλος, για να εκτιμήσεις την δότρια πρέπει να ξέρεις πως ήταν πριν και πως πραγματικά είναι μετά΄(με σωστό φωτισμό).

Αν θεωρήσουμε ότι λοιπόν ότι μια μμ ενέχει ρίσκο σε όλους τους γιατρούς ποτέ δεν παίζεις ρέστα σε μια παρτίδα, γιατί αν χάσεις απλά είσαι εκτός παιχνιδιού. Και εδώ το παιχνίδι δεν είναι χρήματα αλλά το κεφάλι σου.

Έχω δει πάνω από 500. Τόσα είναι τα cons με τον Λορενζο από το 2019 στα οποία είμαι παρών και προφανώς έρχονται και πάρα πολλοί που ήδη έχουν κάνει μμ από όλες σχεδόν τις κλινικές, Ελληνικές και Κυπριακές. Ενίοτε και από κάποιες ξένες (κυρίως Τούρκικες).
 

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

Marios1982

Well-Known Member
Υπάρχουν και ΑΙ tools για να καταλάβεις. Το θέμα δεν είναι ότι η φύτρωση για 11600g πήγε χάλια (δες στο 4:29 την πραγματική εικόνα χωρίς τα κόλπα φωτισμών), ούτε αν είναι το χειρότερο, προφανώς υπάρχουν και άλλα. Αυτό μπορεί να συμβεί σε όλους τους γιατρούς. Εδώ το πρόβλημα είναι ότι "θυσιάστηκαν" ένα σκασμό g σε έναν νεο 24 ετών. Αν έμπαιναν 4000 και έχανες 1000g το καταπίνεις, το να βάλεις όμως 11600 και να φυτρώσουν 5000-6000g σημαίνει απώλεια 5000-6000g σε απόλυτα νούμερα. Τέλος, για να εκτιμήσεις την δότρια πρέπει να ξέρεις πως ήταν πριν και πως πραγματικά είναι μετά΄(με σωστό φωτισμό).

Αν θεωρήσουμε ότι λοιπόν ότι μια μμ ενέχει ρίσκο σε όλους τους γιατρούς ποτέ δεν παίζεις ρέστα σε μια παρτίδα, γιατί αν χάσεις απλά είσαι εκτός παιχνιδιού. Και εδώ το παιχνίδι δεν είναι χρήματα αλλά το κεφάλι σου.

Έχω δει πάνω από 500. Τόσα είναι τα cons με τον Λορενζο από το 2019 στα οποία είμαι παρών και προφανώς έρχονται και πάρα πολλοί που ήδη έχουν κάνει μμ από όλες σχεδόν τις κλινικές, Ελληνικές και Κυπριακές. Ενίοτε και από κάποιες ξένες (κυρίως Τούρκικες).
Είμαι σίγουρος ότι θα έχει απάντηση κ σε αυτό
 

Wane

Member
Υπάρχουν και ΑΙ tools για να καταλάβεις. Το θέμα δεν είναι ότι η φύτρωση για 11600g πήγε χάλια (δες στο 4:29 την πραγματική εικόνα χωρίς τα κόλπα φωτισμών), ούτε αν είναι το χειρότερο, προφανώς υπάρχουν και άλλα. Αυτό μπορεί να συμβεί σε όλους τους γιατρούς. Εδώ το πρόβλημα είναι ότι "θυσιάστηκαν" ένα σκασμό g σε έναν νεο 24 ετών. Αν έμπαιναν 4000 και έχανες 1000g το καταπίνεις, το να βάλεις όμως 11600 και να φυτρώσουν 5000-6000g σημαίνει απώλεια 5000-6000g σε απόλυτα νούμερα. Τέλος, για να εκτιμήσεις την δότρια πρέπει να ξέρεις πως ήταν πριν και πως πραγματικά είναι μετά΄(με σωστό φωτισμό).

Αν θεωρήσουμε ότι λοιπόν ότι μια μμ ενέχει ρίσκο σε όλους τους γιατρούς ποτέ δεν παίζεις ρέστα σε μια παρτίδα, γιατί αν χάσεις απλά είσαι εκτός παιχνιδιού. Και εδώ το παιχνίδι δεν είναι χρήματα αλλά το κεφάλι σου.

Έχω δει πάνω από 500. Τόσα είναι τα cons με τον Λορενζο από το 2019 στα οποία είμαι παρών και προφανώς έρχονται και πάρα πολλοί που ήδη έχουν κάνει μμ από όλες σχεδόν τις κλινικές, Ελληνικές και Κυπριακές. Ενίοτε και από κάποιες ξένες (κυρίως Τούρκικες).
Δεν ήξερα ότι βλέπεις cons με Lorenzo ! Βέβαια τα από άλλες κλινικές που πάνε σε cons να αναζητήσουν επόμενη μεταμόσχευση είναι αυτοί που για κάποιο λόγω δεν είναι ευχαριστημένοι.
Επίσης μιας και ο Lorenzo σχετίζεται κάπως με την seneca , αν σχετίζεσαι με τον Lorenzo άρα και με Seneca σε καθιστά μη αντικειμενικό. Εχεις κάποιο οικονομικό όφελος από αυτό ?
Λογικό η Seneca με κάθε νεαρό γιατρό που μπορεί να ξεκίνησε χθες , να πουλάει λίγα grafts . Αυτά μπορεί να κάνει ο μέσος γιατρός τους . Ακόμα και εάν έχουν κάποιον καλό , αυτός κάνει χαλαρές μέρες .
Ειλικρινά δεν είχα καμία διάθεση αρχικά να μπω σε τέτοιες συζητήσεις αλλά το ένα φέρνει το άλλο .
 

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Δεν ήξερα ότι βλέπεις cons με Lorenzo ! Βέβαια τα από άλλες κλινικές που πάνε σε cons να αναζητήσουν επόμενη μεταμόσχευση είναι αυτοί που για κάποιο λόγω δεν είναι ευχαριστημένοι.
Επίσης μιας και ο Lorenzo σχετίζεται κάπως με την seneca , αν σχετίζεσαι με τον Lorenzo άρα και με Seneca σε καθιστά μη αντικειμενικό. Εχεις κάποιο οικονομικό όφελος από αυτό ?
Λογικό η Seneca με κάθε νεαρό γιατρό που μπορεί να ξεκίνησε χθες , να πουλάει λίγα grafts . Αυτά μπορεί να κάνει ο μέσος γιατρός τους . Ακόμα και εάν έχουν κάποιον καλό , αυτός κάνει χαλαρές μέρες .
Ειλικρινά δεν είχα καμία διάθεση αρχικά να μπω σε τέτοιες συζητήσεις αλλά το ένα φέρνει το άλλο .
Πόσο καιρό διαβάζεις το φόρουμ;
 

Wane

Member
Πόσο καιρό διαβάζεις το φόρουμ;
Δεν διαβάζω ούτε κάθε μέρα , ούτε όλα τα νήματα όπως είναι λογικό . Μπήκα πριν κανένα χρόνο πρώτη φορά . Αλλά το τσέκαρα και χωρίς να κάνω λογαριασμό παλαιότερα.
Γιατί ρωτάς ? Θα έπρεπε να ξέρω ότι έχει γραφτεί ?
 

Wane

Member
Αν εσύ είσαι γενικός χειρουργός εγώ είμαι αστροναύτης
Εσύ τι είσαι ? Μιας και αστροναύτης δύσκολα !

Επίσης έχεις κάποιο πρόβλημα μαζί μου και μου κάνεις προσωπική επίθεση ? Η πλάκα ξέρεις ποια θα είναι? Να σου τύχει κάτι και να κάτσει να σε χειρουργήσω εγώ :) , και δεν θα το μάθουμε ποτέ !
 

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Δεν διαβάζω ούτε κάθε μέρα , ούτε όλα τα νήματα όπως είναι λογικό . Μπήκα πριν κανένα χρόνο πρώτη φορά . Αλλά το τσέκαρα και χωρίς να κάνω λογαριασμό παλαιότερα.
Γιατί ρωτάς ? Θα έπρεπε να ξέρω ότι έχει γραφτεί ?
Ο καθένας μας εδώ μέσα έχει κάποια ιστορία, οπότε αρκετές από τις ερωτήσεις σου, περί οικονομικού οφέλους, Λορενζο, Seneca, Αναστασάκη (τον ξέχασες) θα είχαν απαντηθεί αν είχες εμβαθύνει. Οικονομική ζημία ναι υπάρχει, αλλά δεν έχω πρόβλημα, την αντέχω ξοδεύοντας τον χρόνο μου και κάποιο χρήμα για να βοηθήσω μέλη αλλά και να μάθω. Έχω δηλώσει σε πολλά ποστ ποιός είναι ο στόχος μου για την κοινότητα εδώ. Θα μπορούσα να τα ξαναγράψω αλλά δεν έχει νόημα, αν ψάξεις λίγο θα τα βρεις. Τέλος εγώ έχω όνομα και επώνυμο, εκατοντάδες μέλη ξέρουν τι δουλεια κάνω, πως με λένε, έχουν έρθει στο γραφείο μου. Έχω επίσης ένα αποτύπωμα εδώ με απόψεις που είναι σταθερές για πάνω από μια δεκαετία και με πράξεις. Εσύ, όπως και άλλοι είσαι απλά ένα nickname που δηλώνεις ότι θες και μάλιστα με μεγάλη επιμονή σε συγκεκριμένα νήματα μόνο. Όπως καταλαβαίνεις, εκ των πραγμάτων, η αντικειμενικότητα και η αξιοπιστία μας απέχει παρασάγγας.
 

Wane

Member
Ο καθένας μας εδώ μέσα έχει κάποια ιστορία, οπότε αρκετές από τις ερωτήσεις σου, περί οικονομικού οφέλους, Λορενζο, Seneca, Αναστασάκη (τον ξέχασες) θα είχαν απαντηθεί αν είχες εμβαθύνει. Οικονομική ζημία ναι υπάρχει, αλλά δεν έχω πρόβλημα, την αντέχω ξοδεύοντας τον χρόνο μου και κάποιο χρήμα για να βοηθήσω μέλη αλλά και να μάθω. Έχω δηλώσει σε πολλά ποστ ποιός είναι ο στόχος μου για την κοινότητα εδώ. Θα μπορούσα να τα ξαναγράψω αλλά δεν έχει νόημα, αν ψάξεις λίγο θα τα βρεις. Τέλος εγώ έχω όνομα και επώνυμο, εκατοντάδες μέλη ξέρουν τι δουλεια κάνω, πως με λένε, έχουν έρθει στο γραφείο μου. Έχω επίσης ένα αποτύπωμα εδώ με απόψεις που είναι σταθερές για πάνω από μια δεκαετία και με πράξεις. Εσύ, όπως και άλλοι είσαι απλά ένα nickname που δηλώνεις ότι θες και μάλιστα με μεγάλη επιμονή σε συγκεκριμένα νήματα μόνο. Όπως καταλαβαίνεις, εκ των πραγμάτων, η αντικειμενικότητα και η αξιοπιστία μας απέχει παρασάγγας.
Μα δεν θέλω να εμβαθύνω και να διαβάζω κανένα νήμα που δεν με εξυπηρετεί, όσο εγωιστικό και να ακούγεται . Εσύ μπορεί να έχεις οικονομικό όφελος , οικονομική ζημιά , όρεξη να βοηθήσεις , όραμα , σχέδια κτλ .
Εγω το μόνο όφελος που ίσως έχω είναι να δω που θα κάνω τελικά την μεταμόσχευση μου .Δεν με νοιάζει αν με θεωρείτε αντικειμενικό ή αξιόπιστο , τεστ θα γράψω ή θα πάρω αύξηση ? Έπειτα νομίζεις θα μπαίνω να σχολιάζω για πάντα ?
Και προφανώς μπαίνω για να τσεκάρω νήματα με μεγάλες εξαγωγές γιατί αυτό θέλω να κάνω ο ίδιος . Τι να μπω να διαβάσω , τάδε κλινική 2000 grafts ,που θα με οφελήσει μοϊκανα θα κάνω ?
Και εάν δεν με ταγκαρες είχα αποφασίσει να μην μπω σε αντιπαράθεση ξανά. Γιατί δεν με νοιάζει κιόλας να μπω !
Αλλά όταν κάποιοι με τσιγκλάνε , ε δεν γίνεται .
Σαν τον άλλο , που αμφιβάλει αν είμαι γενικός χειρουργός . Πώς φαντάζετε τους γενικούς χειρουργούς δεν έχω ιδέα .

Εγώ πάντως εάν ήμουν moderator θα κρατούσα πιο ουδέτερη στάση σε όλα . Μπορεί ο Λορεντζο να είναι εξαιρετικός γιατρός , μπορεί και ο καλύτερος του σύμπαντος , αλλά αν καταντήσει το φόρουμ φερέφωνο της φιλοσοφίας ενός , με υποστηρικτές θαμώνες μόνιμους . Ε δεν θα μπαίνει και κανένας άλλος μετά . Κρίμα .

Και ελπίζω και το παλικάρι του νήματος να ανεβάσει επιτέλους να δούμε λήπτρια , δότρια . Αλλά του έχουμε ζαλίσει και τα @@ με τόσα σχόλια , έχει γίνει viral . Τουνη του φόρουμ κατάντησε !

Ps άντε θα το παραδεχτώ στο φίλο τον Μάριο , οδηγός νταλίκας είμαι και έχω και ένα περίπτερο !
 

Marios1982

Well-Known Member
Μα δεν θέλω να εμβαθύνω και να διαβάζω κανένα νήμα που δεν με εξυπηρετεί, όσο εγωιστικό και να ακούγεται . Εσύ μπορεί να έχεις οικονομικό όφελος , οικονομική ζημιά , όρεξη να βοηθήσεις , όραμα , σχέδια κτλ .
Εγω το μόνο όφελος που ίσως έχω είναι να δω που θα κάνω τελικά την μεταμόσχευση μου .Δεν με νοιάζει αν με θεωρείτε αντικειμενικό ή αξιόπιστο , τεστ θα γράψω ή θα πάρω αύξηση ? Έπειτα νομίζεις θα μπαίνω να σχολιάζω για πάντα ?
Και προφανώς μπαίνω για να τσεκάρω νήματα με μεγάλες εξαγωγές γιατί αυτό θέλω να κάνω ο ίδιος . Τι να μπω να διαβάσω , τάδε κλινική 2000 grafts ,που θα με οφελήσει μοϊκανα θα κάνω ?
Και εάν δεν με ταγκαρες είχα αποφασίσει να μην μπω σε αντιπαράθεση ξανά. Γιατί δεν με νοιάζει κιόλας να μπω !
Αλλά όταν κάποιοι με τσιγκλάνε , ε δεν γίνεται .
Σαν τον άλλο , που αμφιβάλει αν είμαι γενικός χειρουργός . Πώς φαντάζετε τους γενικούς χειρουργούς δεν έχω ιδέα .

Εγώ πάντως εάν ήμουν moderator θα κρατούσα πιο ουδέτερη στάση σε όλα . Μπορεί ο Λορεντζο να είναι εξαιρετικός γιατρός , μπορεί και ο καλύτερος του σύμπαντος , αλλά αν καταντήσει το φόρουμ φερέφωνο της φιλοσοφίας ενός , με υποστηρικτές θαμώνες μόνιμους . Ε δεν θα μπαίνει και κανένας άλλος μετά . Κρίμα .

Και ελπίζω και το παλικάρι του νήματος να ανεβάσει επιτέλους να δούμε λήπτρια , δότρια . Αλλά του έχουμε ζαλίσει και τα @@ με τόσα σχόλια , έχει γίνει viral . Τουνη του φόρουμ κατάντησε !

Ps άντε θα το παραδεχτώ στο φίλο τον Μάριο , οδηγός νταλίκας είμαι και έχω και ένα περίπτερο !
Ρε φίλε δεν κουράστηκες να πουλάς τρέλα; Σου εξηγούνε τόσα άτομα τόση ώρα ότι ο ενδεδειγμένος τρόπος είναι να καλύπτεις μια μμ σε στάδια και όχι μια κ έξω! Είναι ο πιο safe τρόπος, πόσο πιο λιανά να στο κάνουμε δηλαδή;
Όπως λες το μόνο όφελος είναι να δεις που θα κάνεις τη μμ. Κ το φόρουμ εδώ εξηγεί τον πιο ενδεδειγμένο τρόπο. δε θες να συμφωνήσεις; Μη συμφωνείς. Πήγαινε στον Τσάκαλο, τι μας ζαλίζεις τόση ώρα τον έρωτα και το παίζεις αντικειμενικός αν έχεις πάρει την απόφαση σου;;
Υγ: από γενικό χειρουργό την έχω πατήσει κ προτιμάω αυτούς που εξειδικεύονται σε συγκεκριμένα πράγματα. Κ δυστυχώς γιατροί μπορεί να υπάρχουν πολλοί στην Ελλάδα, επιστήμονες όμως όπως και έντιμοι, πολύ λιγότεροι
 

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

MG86

Member
Ρε φίλε δεν κουράστηκες να πουλάς τρέλα; Σου εξηγούνε τόσα άτομα τόση ώρα ότι ο ενδεδειγμένος τρόπος είναι να καλύπτεις μια μμ σε στάδια και όχι μια κ έξω! Είναι ο πιο safe τρόπος, πόσο πιο λιανά να στο κάνουμε δηλαδή;
Όπως λες το μόνο όφελος είναι να δεις που θα κάνεις τη μμ. Κ το φόρουμ εδώ εξηγεί τον πιο ενδεδειγμένο τρόπο. δε θες να συμφωνήσεις; Μη συμφωνείς. Πήγαινε στον Τσάκαλο, τι μας ζαλίζεις τόση ώρα τον έρωτα και το παίζεις αντικειμενικός αν έχεις πάρει την απόφαση σου;;
Υγ: από γενικό χειρουργό την έχω πατήσει κ προτιμάω αυτούς που εξειδικεύονται σε συγκεκριμένα πράγματα. Κ δυστυχώς γιατροί μπορεί να υπάρχουν πολλοί στην Ελλάδα, επιστήμονες όμως όπως και έντιμοι, πολύ λιγότεροι
Η περίπτωσή του λέει πολλα για το φόρουμ, παντως. Όταν άνοιξα το νήμα για την επέμβασή μου, επειδη έγραψα με το όνομά μου, αμέσως πετάχτηκαν οι γνωστοί για να πουν πως είμαι "φυτευτος" κτλ. Εδω, που εχουμε μέλος που γράφει ολόκληρα σεντόνια υπέρ του Τσακαλου, που το εχει παρει "πατριωτικά" στην κυριολεξία, δεν βλεπουν τιποτα περίεργο.

Σε άλλη περίπτωση, ειχα γράψει κατι για τον Παπανικολάου, και στο καπάκι σκάει νέο μέλος και ανεβάζει νήμα στο οποίο γράφει πως σκέπτεται να παει εκει γιατί ειναι "απο τους καλύτερους στην Ελλάδα". Ούτε εκει υπήρχε κατι ύποπτο.

Κλείνει η παρένθεση, συνεχίστε την Τσακαλιαδα. :)
 

Valerios

New Member
Ομορφιές μου καλημέρα και καλό ΣΚ σε όλους. ΕΙΡΗΝΗ ΥΜΙΝ !
Αρχικα να πω οτι δεν τα εχω δει ολα, ειναι οριακά αδυνατο όποτε ανοιγω το νήμα να διαβαζω βιβλιο πόσο μάλλον με πραγματα ασχετα και διαμαχες.
Ο Τσακαλος μου εξηγησε καθε λεπτομερεια περι εξαγωγης και πως πετυχαινει τους μεγαλους αριθμους του. Εννοειται δεν τα καταλαβα ολα, αλλα με στοιχειώδεις γνώσεις καταλαβαινεις οτι ειναι βασιμα οσα λεει και κανει.
Επίσης... δεν νομιζω να παρω φινα γιατι την ψιλοφοβαμαι τελικα (και οταν κατι με αγχωνει γενικοτερα προτιμω να το αποφευγω), αλλα ξεκίνησα μινοξιδίλη per os.
Και να σας πω και το αλλο? Τι με αγχωσατε ολοι με τις κατεστραμενες δοτριες και τις τρυπες χαχαχα?
Η δοτρια μου δειχνει κυριολεκτικα μια χαρα και με τα οσα βλεπω και επανω ειμαι φουλ ευχαριστημενος so far.
Φτανει τωρα να περασει και η φαση του shedding και να τα δω να φυτρωνουν ολα. Θα επανελθω στο μελλον και με αλλο υλικο οταν θα εχει βγει καπως το μαλλι.
Απολαυστε τις παραλιες και καλες βουτιες θα πω για να δροσιστουμε και να πεσουν και λιγο οι παλμοι :)
 

Συνημμένα

  • IMG_0331.jpg
    IMG_0331.jpg
    496.7 KB · Προβολές: 30
  • IMG_0332.jpg
    IMG_0332.jpg
    511.8 KB · Προβολές: 30

Marios1982

Well-Known Member
Ομορφιές μου καλημέρα και καλό ΣΚ σε όλους. ΕΙΡΗΝΗ ΥΜΙΝ !
Αρχικα να πω οτι δεν τα εχω δει ολα, ειναι οριακά αδυνατο όποτε ανοιγω το νήμα να διαβαζω βιβλιο πόσο μάλλον με πραγματα ασχετα και διαμαχες.
Ο Τσακαλος μου εξηγησε καθε λεπτομερεια περι εξαγωγης και πως πετυχαινει τους μεγαλους αριθμους του. Εννοειται δεν τα καταλαβα ολα, αλλα με στοιχειώδεις γνώσεις καταλαβαινεις οτι ειναι βασιμα οσα λεει και κανει.
Επίσης... δεν νομιζω να παρω φινα γιατι την ψιλοφοβαμαι τελικα (και οταν κατι με αγχωνει γενικοτερα προτιμω να το αποφευγω), αλλα ξεκίνησα μινοξιδίλη per os.
Και να σας πω και το αλλο? Τι με αγχωσατε ολοι με τις κατεστραμενες δοτριες και τις τρυπες χαχαχα?
Η δοτρια μου δειχνει κυριολεκτικα μια χαρα και με τα οσα βλεπω και επανω ειμαι φουλ ευχαριστημενος so far.
Φτανει τωρα να περασει και η φαση του shedding και να τα δω να φυτρωνουν ολα. Θα επανελθω στο μελλον και με αλλο υλικο οταν θα εχει βγει καπως το μαλλι.
Απολαυστε τις παραλιες και καλες βουτιες θα πω για να δροσιστουμε και να πεσουν και λιγο οι παλμοι :)
Μακάρι να τα πας τέλεια !
 

LoverBoy

Well-Known Member
Ωραίος αδερφέ.Προσοχή με τον Ήλιο....Βάζε κανένα καπέλο τύπου Μπέιζμπολ για να μην αγγίζει τα μοσχεύματα.Αυτά που δεν αγγίζουν κρανίο.
 

Wane

Member
ενδεδειγμένος τρόπος είναι να καλύπτεις μια μμ σε στάδια και όχι μια κ έξω! Είναι ο πιο safe τρόπος, πόσο πιο λιανά να στο κάνουμε δηλαδή;
Όπως λες το μόνο όφελος είναι να δεις που θα κάνεις τη μμ. Κ το φόρουμ εδώ εξηγεί τον πιο ενδεδειγμένο τρόπο. δε θες να συμφωνήσεις; Μη συμφωνείς. Πήγαινε στον Τσάκαλο,
Ρε φίλε δεν κουράστηκες να πουλάς τρέλα; Σου εξηγούνε τόσα άτομα τόση ώρα ότι ο ενδεδειγμένος τρόπος είναι να καλύπτεις μια μμ σε στάδια και όχι μια κ έξω! Είναι ο πιο safe τρόπος, πόσο πιο λιανά να στο κάνουμε δηλαδή;
Όπως λες το μόνο όφελος είναι να δεις που θα κάνεις τη μμ. Κ το φόρουμ εδώ εξηγεί τον πιο ενδεδειγμένο τρόπο. δε θες να συμφωνήσεις; Μη συμφωνείς. Πήγαινε στον Τσάκαλο, τι μας ζαλίζεις τόση ώρα τον έρωτα και το παίζεις αντικειμενικός αν έχεις πάρει την απόφαση σου;;
Υγ: από γενικό χειρουργό την έχω πατήσει κ προτιμάω αυτούς που εξειδικεύονται σε συγκεκριμένα πράγματα. Κ δυστυχώς γιατροί μπορεί να υπάρχουν πολλοί στην Ελλάδα, επιστήμονες όμως όπως και έντιμοι, πολύ λιγότεροι
Τρελά πουλάς εσύ που γράφεις πως αν είμαι εγώ γενικός χειρουργός εσύ είσαι αστροναύτης . Δεν ξέρω αν πάω στον Τσάκαλο . Στο Pitela θέλω να πάω , αν διαβάσεις προσεκτικά όσα λέω θα το καταλάβεις . Αν βέβαια δω ότι πάνε καλα τα μεγάλα του Τσάκαλου ίσως γλιτώσω χρόνο και χρήμα .
Ρε συ επίσης αυτοί που απαντάτε σαν αυθεντίες με κριτήρια αυτά που έχετε δει με τα μάτια σας και τους γιατρούς που έχει θεοποιήσει ο καθένας δεν είναι ο λόγος που είμαι εδώ . Έχετε φαγωθεί να περάσει το δικό σας , σαν δεδομένο . Και δεν κοιτάτε καν τι συμβαίνει στα περιστατικά .
Πώς σου φαίνεται η δότρια του ανθρώπου ? Για πες ! Γιατί εμένα μου φαίνεται ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ!
Αλλά δεν θα το συνεχίσω γιατί σέβομαι και τον άνθρωπο που του κάναμε το νήμα χώρο για να περάσει ο καθένας αυτά που πιστεύει .
Θα μείνω απλός παρατηρητής. Αυτό θέλω , να δω εξελιξη. Απλά μην με τσιγκλάτε και θα ηρεμήσετε από την παρουσία μου!
Valerios φοβερό φαίνεται! Η δότρια τελείως ομογενοποιημένη, πολύ καλά συνδεδεμένη με το πάνω μέρος . Έβαλες και φωτό σε ήλιο , ούτε σημάδια ούτε τίποτα! Μπράβο!

Ps αλλά καταλαβαίνω το μένος σου επειδή την πάτησες από γενικό χειρουργό . Απλά οι πιθανότητες να είμαι εγώ ξέρεις είναι απειροελάχιστες. Επίσης αυτά για τους γιατρούς της Ελλάδος είναι ένας από τους λόγους που με κάνατε να βγω από τα ρούχα μου. Οτιδήποτε ξένο είναι καλύτερο .
Αυτά δεν θα το συνεχίσω . Καλό ΣΚ
 

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Μα δεν θέλω να εμβαθύνω και να διαβάζω κανένα νήμα που δεν με εξυπηρετεί, όσο εγωιστικό και να ακούγεται . Εσύ μπορεί να έχεις οικονομικό όφελος , οικονομική ζημιά , όρεξη να βοηθήσεις , όραμα , σχέδια κτλ .
Εγω το μόνο όφελος που ίσως έχω είναι να δω που θα κάνω τελικά την μεταμόσχευση μου .Δεν με νοιάζει αν με θεωρείτε αντικειμενικό ή αξιόπιστο , τεστ θα γράψω ή θα πάρω αύξηση ? Έπειτα νομίζεις θα μπαίνω να σχολιάζω για πάντα ?
Και προφανώς μπαίνω για να τσεκάρω νήματα με μεγάλες εξαγωγές γιατί αυτό θέλω να κάνω ο ίδιος . Τι να μπω να διαβάσω , τάδε κλινική 2000 grafts ,που θα με οφελήσει μοϊκανα θα κάνω ?
Και εάν δεν με ταγκαρες είχα αποφασίσει να μην μπω σε αντιπαράθεση ξανά. Γιατί δεν με νοιάζει κιόλας να μπω !
Αλλά όταν κάποιοι με τσιγκλάνε , ε δεν γίνεται .
Σαν τον άλλο , που αμφιβάλει αν είμαι γενικός χειρουργός . Πώς φαντάζετε τους γενικούς χειρουργούς δεν έχω ιδέα .

Εγώ πάντως εάν ήμουν moderator θα κρατούσα πιο ουδέτερη στάση σε όλα . Μπορεί ο Λορεντζο να είναι εξαιρετικός γιατρός , μπορεί και ο καλύτερος του σύμπαντος , αλλά αν καταντήσει το φόρουμ φερέφωνο της φιλοσοφίας ενός , με υποστηρικτές θαμώνες μόνιμους . Ε δεν θα μπαίνει και κανένας άλλος μετά . Κρίμα .

Και ελπίζω και το παλικάρι του νήματος να ανεβάσει επιτέλους να δούμε λήπτρια , δότρια . Αλλά του έχουμε ζαλίσει και τα @@ με τόσα σχόλια , έχει γίνει viral . Τουνη του φόρουμ κατάντησε !

Ps άντε θα το παραδεχτώ στο φίλο τον Μάριο , οδηγός νταλίκας είμαι και έχω και ένα περίπτερο !
Δικαιωμα σου είναι να μην εμβαθύνεις και να το μόνο που σε νοιάζει είναι να πάρεις κάποιες πληροφορίες για το τι θα κάνεις. Όταν όμως χωρίς την απαραίτητη πληροφόρηση εκφράζεσαι με χαρακτηρισμούς περί "αντικειμενικότητας" κινδυνεύεις, το λιγότερο, να χαρακτηριστείς σαν επιπόλαιος. Το ίδιο ισχύει και για αυτά που γράφεις περί ουδετερότητας, Lorenzo, φερεφώνου, κλπ. Αν είχες εμβαθύνει θα έβλεπες ότι έχουμε κανει αναλύσεις εδώ και πολλά χρόνια από διάφορες πηγές, από workshops για διάφορες τεχνικές, για διαφορετικούς γιατρούς. Γενικά μας ενδιαφέρει να πληροφορούμε τα μέλη με έγκυρες ιατρικές πληροφορίες χρησιμοποιώντας διαφορετικές πηγές. Ο Λορενζο είναι μια από αυτές αλλά όχι η μόνη. Αλλά όλα αυτά, αν είχες διαβάσει καλύτερα θα τα είχες διαπιστώσει. Θα μείνω λοιπόν μόνο στην επιπολαιότητα γιατί για όλα τα άλλα που σου καταμαρτυρούν οι προλαλήσαντες υπάρχουν κάποιες ενδείξεις αλλά όχι αποδείξεις. Πάντως τα γραφομενά σου δεν προδίδουν χαρακτηριστικά γιατρού (τουλάχιστον σοβαρού), δεν έχω δει γιατρό να βασίζεται στην περιπτωσιολογία και να την υπερασπίζεται με τέτοιο πάθος και χωρίς κανένα ενδοιασμό, ειδικά όταν είναι extreme.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Κουρσαρος

Presicion turbo
Ομορφιές μου καλημέρα και καλό ΣΚ σε όλους. ΕΙΡΗΝΗ ΥΜΙΝ !
Αρχικα να πω οτι δεν τα εχω δει ολα, ειναι οριακά αδυνατο όποτε ανοιγω το νήμα να διαβαζω βιβλιο πόσο μάλλον με πραγματα ασχετα και διαμαχες.
Ο Τσακαλος μου εξηγησε καθε λεπτομερεια περι εξαγωγης και πως πετυχαινει τους μεγαλους αριθμους του. Εννοειται δεν τα καταλαβα ολα, αλλα με στοιχειώδεις γνώσεις καταλαβαινεις οτι ειναι βασιμα οσα λεει και κανει.
Επίσης... δεν νομιζω να παρω φινα γιατι την ψιλοφοβαμαι τελικα (και οταν κατι με αγχωνει γενικοτερα προτιμω να το αποφευγω), αλλα ξεκίνησα μινοξιδίλη per os.
Και να σας πω και το αλλο? Τι με αγχωσατε ολοι με τις κατεστραμενες δοτριες και τις τρυπες χαχαχα?
Η δοτρια μου δειχνει κυριολεκτικα μια χαρα και με τα οσα βλεπω και επανω ειμαι φουλ ευχαριστημενος so far.
Φτανει τωρα να περασει και η φαση του shedding και να τα δω να φυτρωνουν ολα. Θα επανελθω στο μελλον και με αλλο υλικο οταν θα εχει βγει καπως το μαλλι.
Απολαυστε τις παραλιες και καλες βουτιες θα πω για να δροσιστουμε και να πεσουν και λιγο οι παλμοι :)
Πόσο χρονών είσαι
 

Wane

Member
Δικαιωμα σου είναι να μην εμβαθύνεις και να το μόνο που σε νοιάζει είναι να πάρεις κάποιες πληροφορίες για το τι θα κάνεις. Όταν όμως χωρίς την απαραίτητη πληροφόρηση εκφράζεσαι με χαρακτηρισμούς περί "αντικειμενικότητας" κινδυνεύεις, το λιγότερο, να χαρακτηριστείς σαν επιπόλαιος. Το ίδιο ισχύει και για αυτά που γράφεις περί ουδετερότητας, Lorenzo, φερεφώνου, κλπ. Αν είχες εμβαθύνει θα έβλεπες ότι έχουμε κανει αναλύσεις εδώ και πολλά χρόνια από διάφορες πηγές, από workshops για διάφορες τεχνικές, για διαφορετικούς γιατρούς. Γενικά μας ενδιαφέρει να πληροφορούμε τα μέλη με έγκυρες ιατρικές πληροφορίες χρησιμοποιώντας διαφορετικές πηγές. Ο Λορενζο είναι μια από αυτές αλλά όχι η μόνη. Αλλά όλα αυτά, αν είχες διαβάσει καλύτερα θα τα είχες διαπιστώσει. Θα μείνω λοιπόν μόνο στην επιπολαιότητα γιατί για όλα τα άλλα που σου καταμαρτυρούν οι προλαλήσαντες υπάρχουν κάποιες ενδείξεις αλλά όχι αποδείξεις. Πάντως τα γραφομενά σου δεν προδίδουν χαρακτηριστικά γιατρού (τουλάχιστον σοβαρού), δεν έχω δει γιατρό να βασίζεται στην περιπτωσιολογία και να την υπερασπίζεται με τέτοιο πάθος και χωρίς κανένα ενδοιασμό, ειδικά όταν είναι extreme.
Αν έγραφα επώνυμα και εθιγες την σοβαρότητα μου ως γιατρό δημόσια , Δευτέρα πρωί θα είχες χαρτάκι από τον δικηγόρο μου .Αλλα κρυψου και εσύ πίσω από το πληκτρολόγιο ο ταχαμ επώνυμος και αντικειμενικός που βάζει λεφτά αλλά δεν αποσκοπεί στο προσωπικό κέρδος .
Μας έπεισες!
Για το περιστατικό έχεις να πεις κάτι ? Γιατί ασχολείσαι μαζί μου? Ειδήμων δεν είσαι ? Πώς σου φαίνεται ? Παρακινδυνευμένο? Μήπως η δότρια θα γίνει ξαφνικά σαν αυτή που ανέβασες για να σπείρεις τον τρόμο ? Δύσκολα φίλε!
Αρα για το μόνο που μπορείς να κινδυνολογείς πλέον είναι η φύτρωση , γράψε κάτι ! Βέβαια η μεγάλη εξαγωγή δεν ρισκάρει την φύτρωση . Θα βρεις να πεις .

Τέλος πάντων , παίξτε τα παιχνίδια σας , ασόβαροι είστε όλοι όσοι θέλετε να πιστέψουμε ότι γράφετε σε ένα φορουμ επι χρόνια αφιλοκερδώς και δεν τσιμπάτε μιζουλες για περιστατικά που στέλνετε δεξιά και αριστερά . Θα έπρεπε να είστε τουλάχιστον οι moderator αμερόληπτοι!
Μπλόκαρε με κιόλας δεν με ενδιαφέρει καν , μπαίνω και χωρίς προφίλ να δω κάτι ή κάνω άλλο και κάθομαι ήσυχος παρατηρώντας σας να ξεκατινιάζεστε και να παίζετε παιχνιδάκια .
Κάνατε και αναλύσεις από διάφορες πηγές οπότε πρέπει όλοι πλέον να ακολουθούμε σαν πρόβατα ότι λέτε .
Πάντως παραδέχομαι ωραίο μαγαζάκι έχει στηθεί εδώ!
Τάδε εφη - γιατρός γενικός χειρουργός- αστροναύτης- νταλικέρης κ.ο.κ

Ps κρίμα να μην ακούσει ένα καλό λόγο ο Valerios
 

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Αν έγραφα επώνυμα και εθιγες την σοβαρότητα μου ως γιατρό δημόσια , Δευτέρα πρωί θα είχες χαρτάκι από τον δικηγόρο μου .Αλλα κρυψου και εσύ πίσω από το πληκτρολόγιο ο ταχαμ επώνυμος και αντικειμενικός που βάζει λεφτά αλλά δεν αποσκοπεί στο προσωπικό κέρδος .τ
Τα ίδια θα έγραφα και αν η υπόθεση έφτανε στο ακροατήριο θα τεκμηρίωνα και την αποψή μου στο δικαστήριο. Αν ψάξεις λίγο βαθύτερα στο φόρουμ, θα βρεις και το όνομα και το επωνυμό μου, δεν κρύβομαι γιατί δεν φοβάμαι κάτι. Ευχαριστως να μου πεις το ονομά σου, να μου δώσεις τα στοιχεία σου, να σου δώσω και εγώ τα δικά μου (αν σου κάνει κοπό να ψάξεις) και να μου στείλεις και το χαρτάκι με τον δικηγόρο. Όποτε θες.

Μας έπεισες!
Για το περιστατικό έχεις να πεις κάτι ? Γιατί ασχολείσαι μαζί μου? Ειδήμων δεν είσαι ? Πώς σου φαίνεται ? Παρακινδυνευμένο? Μήπως η δότρια θα γίνει ξαφνικά σαν αυτή που ανέβασες για να σπείρεις τον τρόμο ? Δύσκολα φίλε!
Αρα για το μόνο που μπορείς να κινδυνολογείς πλέον είναι η φύτρωση , γράψε κάτι ! Βέβαια η μεγάλη εξαγωγή δεν ρισκάρει την φύτρωση . Θα βρεις να πεις .

Τέλος πάντων , παίξτε τα παιχνίδια σας , ασόβαροι είστε όλοι όσοι θέλετε να πιστέψουμε ότι γράφετε σε ένα φορουμ επι χρόνια αφιλοκερδώς και δεν τσιμπάτε μιζουλες για περιστατικά που στέλνετε δεξιά και αριστερά . Θα έπρεπε να είστε τουλάχιστον οι moderator αμερόληπτοι!
Μπλόκαρε με κιόλας δεν με ενδιαφέρει καν , μπαίνω και χωρίς προφίλ να δω κάτι ή κάνω άλλο και κάθομαι ήσυχος παρατηρώντας σας να ξεκατινιάζεστε και να παίζετε παιχνιδάκια .
Κάνατε και αναλύσεις από διάφορες πηγές οπότε πρέπει όλοι πλέον να ακολουθούμε σαν πρόβατα ότι λέτε .
Πάντως παραδέχομαι ωραίο μαγαζάκι έχει στηθεί εδώ!
Τάδε εφη - γιατρός γενικός χειρουργός- αστροναύτης- νταλικέρης κ.ο.κ

Ps κρίμα να μην ακούσει ένα καλό λόγο ο Valerios
Ποτέ δεν μπλοκάρω μέλη για τις απόψεις τους. Είναι πάγια αρχή. Το θέμα όμως είναι ότι δεν απαντάς ποτέ επί της ουσίας σε αυτά που σου γράφω. Αυτό που κάνεις είναι να διαβάλλεις πλαγίως τον συνομιλητή σου πετώντας λάσπη στον ανεμιστήρα όταν στριμωχνεσαι. Αυτό κάνεις και σε αυτό το ποστ, δεν απαντάς λόγω ένδειας ουσιαστικών επιχειρημάτων, απλά αλλάζεις ύφος γιατί δεν σου βγαίνει. Το αν είμαστε ή όχι αμερόληπτοι ασε να το κρίνουν αυτοί που μας παρακολουθούν καιρό, έχουν εμβαθύνει και έχουν εμπεριστατωμένη άποψη. Εσύ είπαμε μπήκες μόνο για να βρεις τον Έλληνα Pitella και όταν κάποιοι εκφράζουν προβληματισμούς με αναλυτικό τρόπο τα παίρνεις στο κρανίο.

PS. To ότι επικαλείσαι ακόμα τον Valerio και ότι δεν έχει ακούσει καλό λόγο (sic) με ξεπερνάει. Λες και δεν διαβάζεις αυτά που γράφονται.
 
Μπλουζα