Γενικά σε μια επιχείρηση η κριτική μπορεί να κατέβει είτε με FLAG της επιχείρησης και αναφορά από την ίδια, είτε με πολλαπλά reports στην ίδια κριτική από διαφορετικά google accounts διαλέγοντας τον ίδιο λόγο κάθε φορά. Π.χ. ας πουμε μια επιχείρηση μπορεί να έχει ή να φτιάξει διαφορετικά google accounts,και να κάνει report την συγκεκριμένη κριτική που της έγινε διαλέγοντας τον ίδιο λόγο που θέλει να κατέβει. Έτσι θα μαζευτούν πολλά reports προς την ιδια κριτική και η google θα πειστεί να την σβήσει.
Με τον ίδιο τρόπο γίνονται και report σε λογαριασμούς σε Facebook. Instagram, Youtube που λόγω πολλαπλών reports έκλεισαν οι λογαριασμοί. Φαντάσου εφόσον πέφτουν ολόκληροι λογαριασμοί ατόμων τι μπορεί να γίνει με μια απλή κριτική
Δεν είναι ακριβώς όπως τα λες. Πρέπει να τεκμηριώνεται και να στοιχειοθετείται ο λόγος γιατί είναι προφανές ότι πολλοί θα ήθελαν να διαγράψουν κριτικές. Δεν είναι εύκολο και η google δεν το κάνει χωρίς να το ερευνήσει διεξοδικά. Επίσης, δεν βοηθάει και το γεγονός (για το σβήσιμο μέσω flag) ότι η κλινική είχε απαντήσει με comment από το οποίο προκύπτει ότι είναι legitimate o λογαριασμός του Aldo, υπάρχει πραγματικό transaction και απλά υπάρχει μια διάσταση απόψεων ως προς το αποτέλεσμα. Περιμένω με ενδιαφέρον την συνέχεια και τι θα απαντήσει η google.