Choiexpert, 7501gr ~ 15100hr, Dr. Tsakalos

John_HDC

Ειδικός συνεργάτης HDC Hair Clinic Cyprus.
Δεν θέλω να δημιουργήσω αγχος για τον ασθενή κατάλαβενω πως το λες. Υποτίθεται όμως έχει μπει έχει διαβάσει ξέρει τις επιπτώσεις σε μια τόσο μεγάλη επέμβαση. Και εμείς σαν κλινική πιάνουμε τα 5000-5500 μοσχεύματα αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση ίσως να τον μην βάζαμε καν γιατί θα υπήρχαν μεγαλύτερες συνέπειες για την κλινική μας. Συνήθως μας βαθμολογούν πολύ αυστηρά τα μέλη του φόρουμ
 

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Πραγματικά αναρωτιέμαι γιατί

Συγνώμη αλλά να ποστάρουμε ένα άκυρο περιστατικό ενός άλλου γιατρού , αντί να περιμένουμε λίγες μέρες να δούμε πως μοιάζει η δότρια του ανθρώπου τον οποίο σχολιάζουμε , για μένα δεν είναι σωστό . Είναι απλά προσπαθώ να δυσφημίσω ή δυσφημώ άθελα μου προσπαθώντας να πω την άποψη μου . Δηλαδή πόσο σίγουρος είσαι ότι θα μοιάζει έτσι ?
Ποστάρω γιατί βλέπω ότι δυστυχώς έχετε εκτραπεί και αγνοείτε βασικούς κανόνες. Μόνο η δύναμη μιας εικόνας πιθανώς να σας προβληματίσει. Αν και δεν είμαι καθόλου σίγουρος για αυτό.

Δεν είμαι καθόλου σίγουρος επίσης ότι το συγκεκριμένο περιστατικό θα είναι έτσι. Είμαι όμως απόλυτα σίγουρος ότι κάποιο ή κάποια από αυτά που χειρουργεί με αυτό τον τρόπο θα καταταληξουν έτσι (ή και χειρότερα). Αν κάποιος θέλει να παίξει ρώσικη ρουλέτα με το κεφάλι του δικαιωμά του και προφανώς δεν θα με ακούσει. Απευθύνομαι κυρίως στους λογικούς ανθρώπους που δεν έχουν γνώση και παρασύρονται από αυτά που γράφονται εδώ περί «ειδικών δυνατοτήτων» του γιατρού.

Τέλος προς αποφυγή παρεξηγήσεων να πω ότι το συγκεκριμένο που πόσταρα αφορά περίπου 5000g σε 1 διήμερη από διάσημη, σοβαρή κλινική με εργαλείο εξαγωγής κυρίως 0.7 και 0.8mm. Άρα state of the art επέμβαση. Και όμως το αποτέλεσμα της δότριας ήταν αυτό. Αυτή η κλινική κάνει τέτοιες επεμβάσεις κατά κόρον. Στους 10 μπορεί ο 1 ή 2 (ή και παραπάνω) να καταλήγουν έτσι γιατί είναι πολυπαραγοντικοί οι λόγοι και αφορούν κυρίως το πως αντιδρά ο οργανισμός του κάθε ασθενή. Άρα ξέχνα την περιπτωσιολογία για να κρίνεις και ακολουθησε τα πρωτόκολλα, έστω και στο περίπου. Έτσι μόνο θα είσαι σίγουρος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Valerios

New Member
Παιδια παιδια παιδια... αρχικα ενα ευχαριστω για την θετικη σας σκεψη!
Ολα καλα θα πανε (δεν θα ηθελα να εχω οτιδηποτε αλλο περα απο θετικη σκεψη μετα απο τετοια επεμβαση)!
Εννοειται θα παρω αγωγη. DUPA δεν εχω, τα μαλλια μου ειναι ετσι αρκετα χρονια, και γενικα η δοτρια περιοχη μου δεν αλλαξε πολυ αποσο θυμαμαι. Αλλα εννοειται θα μπουσταρω την κατασταση οσο μπορω με μια αγωγουλα μιν και φινα μαζι.

Καπου εδω να πω ( επειδη καπου αναφερθηκε αλλα επειδη τρεχω με πολλες δουλειες δν μπορω να ειμαι ολη την ωρα πισω απο ενα πληκτρολογιο και να απανταω σε καθε λεπτομερεια γιαυτο και τα περιλαμβανω ολα εδω) ξεκαθαρα δεν μπηκαμε αερα πατερα!
Μου εγινε ξεκαθαρη εξηγηση οτι δεν θα γινω Elvis Presley αλλα μια πολυ καλυτερη εκδοχη του τωρα. Επισης αποσες δουλειες του ειδα, οι δοτριες ειναι παντα τελειες. Αραιη μπορει να ειναι και μου το ειπε, στην τελικη θα την ξυριζω αν χρειαστει, αλλα σιγουρα δεν θα ειναι κατακρεουργημενη. Μενει να το δουμε αυτο στο επομενο διαστημα. Προς στιγμην προσπαθω καπως να αποφυγω τον ηλιο της καθημερινοτητας, θελω να παει οσο καλυτερα γινεται!
 

panosss23

Active Member
ελεος τον φαγατε τον ανθρωπο. καλη φυτρωση φιλε, μην ακους την καθε μλκια, στην δικια μου ο καθενας το μακρι και το κοντο του, ολα θα πανε καλα,για εμενα,μην ξαναμπεις εδω αν σε επηρεάζουν τα αρνητικα σχολια.
 

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
ελεος τον φαγατε τον ανθρωπο. καλη φυτρωση φιλε, μην ακους την καθε μλκια, στην δικια μου ο καθενας το μακρι και το κοντο του, ολα θα πανε καλα,για εμενα,μην ξαναμπεις εδω αν σε επηρεάζουν τα αρνητικα σχολια.
Αν λέμε μλκιες και μάλιστα ατεκμηρίωτες να μας πεις την δική σου άποψη (εγώ δεν θα πω μλκια) τεκμηριωμένη. Αν επίσης νομίζεις ότι ο σκοπός των παρουσιάσεων είναι να "καταπίνουμε" τα πάντα και να μην σχολιάζουμε ακόμα και τις αυτονόητες υπερβολές για να μην στεναχωρήσουμε τον νηματοθέτη έχεις χάσει την ουσία. Από την στιγμή που "το μακρύ και το κοντό" βασίζονται σε τεκμηρίωση και αλήθειες είναι υποχρεωτικό να γράφονται γιατί στο τέλος έτσι όπως το πάτε θα το κάνετε φόρουμ παραπληροφόρησης και ανταλλαγής ευχών. Ο κόσμος έχει ανάγκη από ποστ που να του λένε σκληρές αλήθειες βασισμένες στη γνώση, στην εμπειρία, να ξεσκεπάζουν πονηρές πρακτικές, να προβληματίζουν και όχι να χαιδεύουν αυτιά.
 

teechies123

New Member
ελεος τον φαγατε τον ανθρωπο. καλη φυτρωση φιλε, μην ακους την καθε μλκια, στην δικια μου ο καθενας το μακρι και το κοντο του, ολα θα πανε καλα,για εμενα,μην ξαναμπεις εδω αν σε επηρεάζουν τα αρνητικα σχολια.
Εγώ λέω από εδώ και πέρα να λέμε μόνο καλή επιτυχία και ουάου τι ωραία τοποθέτηση έκανε ο γιατρός. Μετά από πέντε - δέκα χρόνια που άμα δε παίρνει και αγωγή μείνουν πέντε τρίχες στο κεφάλι του και δε η δότρια είναι κατεστραμμένη το ξαναπιάνουμε τότε. Παιδιά φόρουμ για την τριχόπτωση και τη μεταμόσχευση είναι εδώ . Βάζεις την περίπτωση σου, θα δεχτείς και τις τοποθετήσεις των άλλων. Ακριβώς επειδή δεν τον ξέρουμε προσωπικά τον άνθρωπο του τα λέμε αμερόληπτα για δική του ενημέρωση. Προσωπικά θεωρώ ότι ακόμα και με αγωγή η δότρια του θα σήκωνε επέμβαση αλλά όχι τέτοιας έκτασης και ειδικότερα σε μία συνεδρία. Επίσης αν ο γιατρός θέλει το βέλτιστο για τον ασθενή του (και όχι τη τσέπη του) γιατί δεν είπε στον άνθρωπο πάρε ένα χρόνο φιναστερίδη και έλα του χρόνου να μπούμε για επέμβαση. Που σίγουρα θα είχε δει τι του είχε δώσει και πως να κάνει και ομαλότερη εξαγωγή.
 

panosss23

Active Member
Αν λέμε μλκιες και μάλιστα ατεκμηρίωτες να μας πεις την δική σου άποψη (εγώ δεν θα πω μλκια) τεκμηριωμένη. Αν επίσης νομίζεις ότι ο σκοπός των παρουσιάσεων είναι να "καταπίνουμε" τα πάντα και να μην σχολιάζουμε ακόμα και τις αυτονόητες υπερβολές για να μην στεναχωρήσουμε τον νηματοθέτη έχεις χάσει την ουσία. Από την στιγμή που "το μακρύ και το κοντό" βασίζονται σε τεκμηρίωση και αλήθειες είναι υποχρεωτικό να γράφονται γιατί στο τέλος έτσι όπως το πάτε θα το κάνετε φόρουμ παραπληροφόρησης και ανταλλαγής ευχών. Ο κόσμος έχει ανάγκη από ποστ που να του λένε σκληρές αλήθειες βασισμένες στη γνώση, στην εμπειρία, να ξεσκεπάζουν πονηρές πρακτικές, να προβληματίζουν και όχι να χαιδεύουν αυτιά.
στην δικια μου. προσωπικα εσυ απο την μια μου τα ελεγες ετσι, απο την αλλη αλλιως,πολλες φορες επιασα την αποψη σου να φάσκει και να αντιφασκει. α επρεπε να γινει ετσι, α, κακως εγινε ετσι. στα ειπα και επανω στο νημα μου, οποτε η "τεκμιριωμενες αποψεις", ειναι απλα αποψεις, που βλεπω πως ακομα και η γιατροι στο ιδιο κεφαλι εχουν διαφορετικες προσεγγίσεις, σιγουρα ηταν αρκετα τα μμ που εβαλε με την μια,αλλα και σε καθε ποστ,να γραφει ο καθενας το ιδιο και το ιδιο δεν εχει νοημα.

--επισης σου ζητησα να διαγραψεις το νημα μου για τους λογους τους δικους μου, που κακως σου ανεφερα, τουλαχιστον όφειλα μια απαντηση(ναι μπορω η οχι δεν μπορω) και οχι κλασιμο.
 

LoverBoy

Well-Known Member
Εγώ λέω από εδώ και πέρα να λέμε μόνο καλή επιτυχία και ουάου τι ωραία τοποθέτηση έκανε ο γιατρός. Μετά από πέντε - δέκα χρόνια που άμα δε παίρνει και αγωγή μείνουν πέντε τρίχες στο κεφάλι του και δε η δότρια είναι κατεστραμμένη το ξαναπιάνουμε τότε. Παιδιά φόρουμ για την τριχόπτωση και τη μεταμόσχευση είναι εδώ . Βάζεις την περίπτωση σου, θα δεχτείς και τις τοποθετήσεις των άλλων. Ακριβώς επειδή δεν τον ξέρουμε προσωπικά τον άνθρωπο του τα λέμε αμερόληπτα για δική του ενημέρωση. Προσωπικά θεωρώ ότι ακόμα και με αγωγή η δότρια του θα σήκωνε επέμβαση αλλά όχι τέτοιας έκτασης και ειδικότερα σε μία συνεδρία. Επίσης αν ο γιατρός θέλει το βέλτιστο για τον ασθενή του (και όχι τη τσέπη του) γιατί δεν είπε στον άνθρωπο πάρε ένα χρόνο φιναστερίδη και έλα του χρόνου να μπούμε για επέμβαση. Που σίγουρα θα είχε δει τι του είχε δώσει και πως να κάνει και ομαλότερη εξαγωγή.
Αδερφέ κανείς δεν εκθίασε κανένα αποτέλεσμα ακόμα!!Αλλά το να πέσουμε να φάμε τον άνθρωπο ενώ έχει ήδη κάνει μια επέμβαση είτε λάθος είτε σωστή και να τον πιέζουμε ψυχολογικά δεν είναι καθόλου σωστό....Όπως είπες ο καθένας παρουσιάζει την δική του περίπτωση και δόξα το Θεό ακόμα έχουμε μάτια να βλέπουμε και να κρίνουμε!Στο τέλος το αποτέλεσμα θα φανεί στο ταμείο!
 

panosss23

Active Member
Αδερφέ κανείς δεν εκθίασε κανένα αποτέλεσμα ακόμα!!Αλλά το να πέσουμε να φάμε τον άνθρωπο ενώ έχει ήδη κάνει μια επέμβαση είτε λάθος είτε σωστή και να τον πιέζουμε ψυχολογικά δεν είναι καθόλου σωστό....Όπως είπες ο καθένας παρουσιάζει την δική του περίπτωση και δόξα το Θεό ακόμα έχουμε μάτια να βλέπουμε και να κρίνουμε!Στο τέλος το αποτέλεσμα θα φανεί στο ταμείο!
ξερεις ποσα ατομα που μιλαω,γιατι με ρωτουσαν για τις δικες μου.και οταν εφτασε η ωρα που εκαναν μμ δεν την παρουσιασαν για αυτο τον λογο, οχι για την κρητική. αλλα για την κακοσύνη , για αυτο το φαγωμα. που καποιοι το βαφτίζουν αλήθειες. λες και εμεις θελουμε το παραμύθι,
 

teechies123

New Member
Αδερφέ κανείς δεν εκθίασε κανένα αποτέλεσμα ακόμα!!Αλλά το να πέσουμε να φάμε τον άνθρωπο ενώ έχει ήδη κάνει μια επέμβαση είτε λάθος είτε σωστή και να τον πιέζουμε ψυχολογικά δεν είναι καθόλου σωστό....Όπως είπες ο καθένας παρουσιάζει την δική του περίπτωση και δόξα το Θεό ακόμα έχουμε μάτια να βλέπουμε και να κρίνουμε!Στο τέλος το αποτέλεσμα θα φανεί στο ταμείο!
Το καταλαβαίνω φίλε και έμμεσα ούτε εγώ το καταδίκασα από τη πλευρά μου πιο πολύ σχολίασα ότι ο γιατρός δεν έπρεπε να αναλάβει από την αρχή αυτή τη περίπτωση. Πιστεύω ότι ο Βαλέριος και ο κάθε Βαλέριος είναι ένας ενήλικος άνθρωπος και δεν επηρεάζεται ψυχολογικά ειδικά από ανθρώπους που γράφουν σε ένα φόρουμ . Από εκεί και πέρα άμα φτάσουμε στο σημείο να μην γράφουμε την άποψη μας (είτε εσύ την θεωρείς σωστή είτε λανθασμένη) έχει χαθεί και το νόημα του φόρουμ. Ας κλειδώνουν τα σχόλια μετά και να υπάρχει μόνο φωτογραφικό υλικό. Πως γίνεται να μην σχολιάσεις μία περίπτωση που είναι ρίσκο. Ας ελπίσουμε ότι όλα θα πάνε καλά και ο Βαλέριος θα πάρει αυτό που επιθυμεί. Θα είναι η εξαίρεση στον κανόνα η μία στις 10 περιπτώσεις. Δεν πρέπει να αναφέρεται αυτό ώστε να προφυλάσσονται άτομα που είναι νέα και δεν έχουν ιδέα από μεταμοσχεύσεις; Δηλαδή το να μπει κάποιος στην ανάρτηση αυτή που δεν έχει ιδέα από μεταμοσχεύσεις και να βλέπει τα ''καλή φύτρωση και θα αλλάξει η εικόνα σου τελείως και κλπ'' δεν το θεωρείς περίεργο; Δε θέλω και να σπαμάρω το νήμα του ανθρώπου αν θέλεις μπορούμε να συνεχίσουμε από μηνύματα την συζήτηση.
 

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
στην δικια μου. προσωπικα εσυ απο την μια μου τα ελεγες ετσι, απο την αλλη αλλιως,πολλες φορες επιασα την αποψη σου να φάσκει και να αντιφασκει. α επρεπε να γινει ετσι, α, κακως εγινε ετσι. στα ειπα και επανω στο νημα μου, οποτε η "τεκμιριωμενες αποψεις", ειναι απλα αποψεις, που βλεπω πως ακομα και η γιατροι στο ιδιο κεφαλι εχουν διαφορετικες προσεγγίσεις, σιγουρα ηταν αρκετα τα μμ που εβαλε με την μια,αλλα και σε καθε ποστ,να γραφει ο καθενας το ιδιο και το ιδιο δεν εχει νοημα.

Οι απόψεις μου είναι σταθερές εδώ και χρόνια. Αντί για δηλώσεις τύπου "φάσκεις" και "αντιφάσκεις" ποσταρέ μου αποδείξεις. Θα προτιμούσα στο νήμα σου για να μην σπαμάρουμε το νήμα εδώ.

--επισης σου ζητησα να διαγραψεις το νημα μου για τους λογους τους δικους μου, που κακως σου ανεφερα, τουλαχιστον όφειλα μια απαντηση(ναι μπορω η οχι δεν μπορω) και οχι κλασιμο.
Όντως πολύ κακώς έκανες γιατί κατάλαβα (για μια ακόμα φορά) πόσο αδιάφορο είναι για κάποιους το γενικό συμφέρον εν ονόματι του προσωπικού. Μην ανησυχείς θα σβηστεί απλά είναι τελευταίο στη λίστα μου.
 

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Αδερφέ κανείς δεν εκθίασε κανένα αποτέλεσμα ακόμα!!Αλλά το να πέσουμε να φάμε τον άνθρωπο ενώ έχει ήδη κάνει μια επέμβαση είτε λάθος είτε σωστή και να τον πιέζουμε ψυχολογικά δεν είναι καθόλου σωστό....Όπως είπες ο καθένας παρουσιάζει την δική του περίπτωση και δόξα το Θεό ακόμα έχουμε μάτια να βλέπουμε και να κρίνουμε!Στο τέλος το αποτέλεσμα θα φανεί στο ταμείο!
Είδες να αναφερόμαστε ονομαστικά στον Valerio ή να σχολιάζουμε την περιπτωσή του? Την προσέγγιση του γιατρού σχολιάζουμε και αλλοίμονο αν δεν το κάναμε. Για τον Valerio εννοείται ότι ευχόμαστε τα καλύτερα όπως και σε όλους όσους κάνουν μμ.
 

Andreas175437

New Member
Valerios σου ευχομαι να πάρεις το αποτέλεσμα που επιθυμεις...Πιστευω μολις ολοκληρωθει το αποτέλεσμα σου θα μεινεις πολυ ικανοποιημένος, δεδομένης και της τωρινής σου κατάστασης. Μένει να το δουμε και στην πράξη.
Τώρα τι λεει ο καθένας εδω δεν εχει καμια αξια, αφου συγκρινονται ακυρες περιπτώσεις απο αλλους γιατρους σε αλλους ασθενεις κλπ...Ακυρες συγκρισεις δηλαδη. Δεν μπορεις να λες τι μπορει να εγινε αλλου απο αλλο γιατρό, σε αλλο ασθενη κλπ. Καθε περίπτωση είναι διαφορετική.
Αν έχει κάποιος περίπτωση απο τη συγκεκριμενη κλινικη σε παρόμοια περίπτωση με τη δικιά σου ας την βάλει αλλιως ειναι ακυρη η συγκριση και τα γενικα συμπεράσματα ειναι αυθαιρετα, ποσο μαλλον να βγάζεις και πιθανοτητες για το αν θα πάει κάποιος καλά ή οχι...αν ειναι δυνατον!!!
Οπότε θα σου έλεγα να μη δινεις σημασια, εμπιστεύσου τον γιατρό που έκανες την επέμβαση και να συνεχίσεις κανονικα την παρουσίαση σου....
 
Τελευταία επεξεργασία:

LoverBoy

Well-Known Member
Το καταλαβαίνω φίλε και έμμεσα ούτε εγώ το καταδίκασα από τη πλευρά μου πιο πολύ σχολίασα ότι ο γιατρός δεν έπρεπε να αναλάβει από την αρχή αυτή τη περίπτωση. Πιστεύω ότι ο Βαλέριος και ο κάθε Βαλέριος είναι ένας ενήλικος άνθρωπος και δεν επηρεάζεται ψυχολογικά ειδικά από ανθρώπους που γράφουν σε ένα φόρουμ . Από εκεί και πέρα άμα φτάσουμε στο σημείο να μην γράφουμε την άποψη μας (είτε εσύ την θεωρείς σωστή είτε λανθασμένη) έχει χαθεί και το νόημα του φόρουμ. Ας κλειδώνουν τα σχόλια μετά και να υπάρχει μόνο φωτογραφικό υλικό. Πως γίνεται να μην σχολιάσεις μία περίπτωση που είναι ρίσκο. Ας ελπίσουμε ότι όλα θα πάνε καλά και ο Βαλέριος θα πάρει αυτό που επιθυμεί. Θα είναι η εξαίρεση στον κανόνα η μία στις 10 περιπτώσεις. Δεν πρέπει να αναφέρεται αυτό ώστε να προφυλάσσονται άτομα που είναι νέα και δεν έχουν ιδέα από μεταμοσχεύσεις; Δηλαδή το να μπει κάποιος στην ανάρτηση αυτή που δεν έχει ιδέα από μεταμοσχεύσεις και να βλέπει τα ''καλή φύτρωση και θα αλλάξει η εικόνα σου τελείως και κλπ'' δεν το θεωρείς περίεργο; Δε θέλω και να σπαμάρω το νήμα του ανθρώπου αν θέλεις μπορούμε να συνεχίσουμε από μηνύματα την συζήτηση.
Σαφώς και λέμε την άποψη μας αλλά υπάρχουν και λεπτές γραμμές σε έναν άνθρωπο που μόλις έχει τελειώσει το χειρουργείο.Όλοι είμαστε εν αναμονή της εξέλιξης του και ελπίζουμε να πάρει αυτό που θέλει.Ας δούμε λοιπόν την δουλειά του γιατρού στην εξέλιξη αυτής της παρουσίασης και εδώ είμαστε να τα λέμε σχετικά με το αποτέλεσμα.
 

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
αφου συγκρινονται ακυρες περιπτώσεις απο αλλους γιατρους σε αλλους ασθενεις κλπ...Ακυρες συγκρισεις δηλαδη. Δεν μπορεις να λες τι μπορει να εγινε αλλου απο αλλο γιατρό, σε αλλο ασθενη κλπ. Καθε περίπτωση είναι διαφορετική.
....
Όντως είναι άκυρη η σύγκριση. 7500g σε NW6-7 σε 1 μμ με τέτοια δότρια δυστυχώς δεν υπάρχει.
 

Vdupa

Well-Known Member
Τώρα τι λεει ο καθένας εδω δεν εχει καμια αξια, αφου συγκρινονται ακυρες περιπτώσεις απο αλλους γιατρους σε αλλους ασθενεις κλπ...Ακυρες συγκρισεις δηλαδη. Δεν μπορεις να λες τι μπορει να εγινε αλλου απο αλλο γιατρό, σε αλλο ασθενη κλπ. Καθε περίπτωση είναι διαφορετική.
Αν έχει κάποιος περίπτωση απο τη συγκεκριμενη κλινικη σε παρόμοια περίπτωση με τη δικιά σου ας την βάλει αλλιως ειναι ακυρη η συγκριση και τα γενικα συμπεράσματα ειναι αυθαιρετα, ποσο μαλλον να βγάζεις και πιθανοτητες για το αν θα πάει κάποιος καλά ή οχι...αν ειναι δυνατον!!!
Οπότε θα σου έλεγα να μη δινεις σημασια, εμπιστεύσου τον γιατρό που έκανες την επέμβαση και να συνεχίσεις κανονικα την παρουσίαση σου....

Το φορουμ πλησιάζει τα 20 χρόνια ζωής. Προφανώς και έχει αξία το τί λέγεται εδώ, καθώς η κοινότητα έχει περάσει απο διάφορα στάδια ωρίμανσης. Δεν μιλάμε για ανεκδοτική περιπτωσιολογία: ''Α μου ειπε αυτος εκείνο, και ο αλλος κάτι αλλο, οποτε μην δίνεις σημασία''. Στο σημερα, οτι λέγεται εδώ, ειδικα απο έμπειρα μέλη, έχει μεγάλη αξία. Αν επιλέξεις να το προσπεράσεις κακό δικό σου θα κάνεις.
 
Εντωμεταξύ επειδη συχνα πυκνά new members σχολιαζουν για τσακαλο και συνήθως υπαρχει υπεράσπιση απο αυτα, καλο θα ειναι η κλινική να φτιαξει επίσημο προφιλ, να εχει επίσημες απαντησεις κτλπ. Μονο καλο θα της κανει
 

Andreas175437

New Member
Το φορουμ πλησιάζει τα 20 χρόνια ζωής. Προφανώς και έχει αξία το τί λέγεται εδώ, καθώς η κοινότητα έχει περάσει απο διάφορα στάδια ωρίμανσης. Δεν μιλάμε για ανεκδοτική περιπτωσιολογία: ''Α μου ειπε αυτος εκείνο, και ο αλλος κάτι αλλο, οποτε μην δίνεις σημασία''. Στο σημερα, οτι λέγεται εδώ, ειδικα απο έμπειρα μέλη, έχει μεγάλη αξία. Αν επιλέξεις να το προσπεράσεις κακό δικό σου θα κάνεις.
Εγω θα έλεγα να μη θεωρουμε θέσφατο οτιδήποτε λεει κάποιος εδω μεσα. Ουδείς αλάνθαστος και καλό είναι να μην ειμαστε απόλυτοι σε αυτά που λέμε. Κατα τα αλλα ας περιμένουμε να δουμε το αποτέλεσμα και μετά να αποφανθουμε για το αν εκανε καλά ή οχι.
 

Andreas175437

New Member
ξερεις ποσα ατομα που μιλαω,γιατι με ρωτουσαν για τις δικες μου.και οταν εφτασε η ωρα που εκαναν μμ δεν την παρουσιασαν για αυτο τον λογο, οχι για την κρητική. αλλα για την κακοσύνη , για αυτο το φαγωμα. που καποιοι το βαφτίζουν αλήθειες. λες και εμεις θελουμε το παραμύθι,
Οριστε τα ιδια τα μέλη λένε οτι λογω αυτης της επιθετικότητας απο μερικους δεν γινονται ανεξάρτητες παρουσιάσεις....Μετά μην απορούμε γιατί δεν γινονται αρκετές παρουσιάσεις μελών στο φορουμ. Στο τέλος θα βλέπουμε μονο επίσημες παρουσιάσεις εδώ μεσα...
 

Marios1982

Well-Known Member
Οριστε τα ιδια τα μέλη λένε οτι λογω αυτης της επιθετικότητας απο μερικους δεν γινονται ανεξάρτητες παρουσιάσεις....Μετά μην απορούμε γιατί δεν γινονται αρκετές παρουσιάσεις μελών στο φορουμ. Στο τέλος θα βλέπουμε μονο επίσημες παρουσιάσεις εδώ μεσα...
Οπότε ποια είναι η λύση; Σαν τo international forum που χειροκροτάνε όλοι ;
 
Μπλουζα