Απ: "Φιναστεριδη" και ποσοστο % παρενεργειων.....Ψηφοφορ
@ bluearmy: επειδή έπαιρνα 3 χρόνια σερί φίνα και σταμάτησα οχι λόγω παρενεργειών, αλλά λόγω συμβουλής γιατρού για να καθαρίσει το σύστημα γενικά, πίστεψε με γυρνάς εκεί που θα ήσουν. Απλά, η τριχόπτωση έρχεται με τόση οργή που μέχρι να πεις κίμινο έχεις χάσει τα διπλά ή τριπλά μαλλιά. Εννοείτε πως αμα την σταματήσεις σήμερα, για 3-4 μήνες δεν θα δεις κάτι ορατά και θα ξεκινήσει η τριχόπτωση απο εκεί που είσαι τώρα, πχ nw2, θα προχωράς όμως μετά σκάλες σαν τρελός. Σε 1 χρόνο θα πας πχ nw 4. αλλά δεν θα ξαναγυρίσεις ποτέ ξανά στο 2, στην καλύτερη θα πας 3. Η διακοπή φίνας σε μεγάλες ηλικίες με χρόνια τριχόπτωσης πριν ειναι καταστροφική. Κάθε φορά που θα την ξεκινάς θα σταματάς την τριχόπτωση αλλά θα μένεις στο νεο nw scale, επανέκφυση την ξεχνάς. Εγώ το 2002 είδα το πρόβλημα, το 2005 ήμουν nw 3-4 και σε 1 χρονο πήγα nw 1. Με την διακοπή φίνας το 2008 πήγα nw3-4 πάλι και μετά απο άλλα 2 χρόνια χρήσης φίνας χαροπαλευώ στο 2 και κάτι με τάσεις να φτάσω 3 σε 1-2 χρόνια. Ο τροφέας είχε δίκιο... σιγά σιγά οι θεραπείες σίγουρα χάνουν την δραστικότητα τους. Εγώ ανεβάζω δόση και βλέπουμε. Καλά πάω αλλά η hairline προχωράει με απιστεύτα αργούς ρυθμούς προς τα πίσω. Δεν έχω ίχνος τριχόπτωσης, αλλά προφανώς όσες ελάχιστες πέφτουν απο μπροστά μάλλον δεν αναπληρώνονται.
@ kakashi... δεν νομίζω οτι ειμαι ο μόνος αλλά σίγουρα ειμαι μια δυσεύρετη περίπτωση αποτελεσματικότητας με μηδέν παρενέργειες.
@ panos... λυπάμαι για την εξέλιξη αυτή. Εγώ μυρίζομαι και ψυχολογικό παράγοντα όμως που πρέπει να ψάξεις. Η επένδυση σου πρέπει να προστατευτεί αλλά και η υγεία σου. Αν είχες θέμα θα ήθελες λίγο καιρό να συνέλθεις. Την κόβεις και γίνεσαι πιστόλι... κάτι εδώ μου μυρίζει σε ψυχολογία.