Διασημοι/Celebrities

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

Legwg James

If you try to take it, .40 with a laser
To cooper s αν ηταν ο 1600αρης, ηταν ο ιδιος που ειχε και το peugeot 207 ραλι αν δεν λανθανω. Γνωστοι για τα προβληματα.
Μεγάλες λαδιερες δυστυχώς. Έχεις οδηγήσει κανένα τέτοιο; Ειχα πάρει για 5 μερες να πηγαινοερχομαι ένα s r56 ενός υπαλλήλου του πατέρα μου και καλού μας φίλου. Μεγάλη αλητεία οδηγικα αλλα και ασύμφορο οικονομικά. Νομίζω καίει 2-3 λίτρα λάδι στα 1500 χιλιόμετρα. Αδιανόητο.
 

Kostas97

Well-Known Member
Μεγάλες λαδιερες δυστυχώς. Έχεις οδηγήσει κανένα τέτοιο; Ειχα πάρει για 5 μερες να πηγαινοερχομαι ένα s r56 ενός υπαλλήλου του πατέρα μου και καλού μας φίλου. Μεγάλη αλητεία οδηγικα αλλα και ασύμφορο οικονομικά. Νομίζω καίει 2-3 λίτρα λάδι στα 1500 χιλιόμετρα. Αδιανόητο.
χαχαχα ναι Legwg.Το ειχα οδηγησει για να δω τι διαφορες ειχαν τα ψαλιδια πισω σε σχεση με τον ημιακαμπτο. Οδηγικα δε μου αρεσε ουτε εμενα. Γκομενοπαγιδα βεβαιως βεβαιως. :D
Εγω το σοκ το επαθα οταν μπηκα σε polo gti. Και λογω μεγεθους μεσα ενιωθες τα g δεν υπηρχε.Αλλα και λογω dsg. Κια αυτο ομως πολλα θεματα. Ασυμφορο 100% πεταμενα λεφτα.

Στη θεση σου θα κοιταγα και το Μιτο και γενικα στα ιταλικα ο multijet αξιολογος.
 

Legwg James

If you try to take it, .40 with a laser
χαχαχα ναι Legwg.Το ειχα οδηγησει για να δω τι διαφορες ειχαν τα ψαλιδια πισω σε σχεση με τον ημιακαμπτο. Οδηγικα δε μου αρεσε ουτε εμενα. Γκομενοπαγιδα βεβαιως βεβαιως. :D
Εγω το σοκ το επαθα οταν μπηκα σε polo gti. Και λογω μεγεθους μεσα ενιωθες τα g δεν υπηρχε.Αλλα και λογω dsg. Κια αυτο ομως πολλα θεματα. Ασυμφορο 100% πεταμενα λεφτα.

Στη θεση σου θα κοιταγα και το Μιτο και γενικα στα ιταλικα ο multijet αξιολογος.
Όσο και να λιώνω για Ιταλίδες είμαι της άποψης αν πάρεις μια ΑΛΦΑ θα την πάρεις Βενζίνη να την χαρείς. Στη φάση που είμαι τωρα θέλω να κόψω λίγο απο τα έξοδα των τελών κυκλοφορίας και καυσίμων για το μεταπτυχιακό μου γι αυτό και οδηγήθηκα σε ντιζελακι. Με έπιασες όμως ρε Κωσταρα, ειδικά ενα mito qv θα ήταν μαγεια :)
Σαν τα DSG δεν έχει. Εγώ έχω μπει σε συνυφαδα του POLO GTI, το Ibiza Cupra του 2013.Ο ορισμός της αλητρας! Δεν ήθελα να βγω. Άλλα ο ορισμός της προβληματική μηχανής. Ξεζουμισμενος απο τα γεννοφάσκια του. 180 αλογα σε 1400 κυβικά με έμβολα της πλακας δεν είναι για πολλά πολλά. Το έπαιρνες καινούργιο του έγραφες μια καλή 50αρα και μετά α τουτ α λεγ :p Αν δεν κάνω λάθος ειδικά αυτα τα είχε ανακαλεσει σε κάποια φαση η σεατ για μια επιδιόρθωση και στη χαρτογράφηση του κινητήρα.
 

oreo

Well-Known Member
Δεν παίζονται σχεδιαστικά. Ειδικά το καινούργιο 208 ειναι αδιανόητα όμορφο. Ήρθαν στην Ελλαδα ομως τώρα και τα καινούργια 308 του 2022 και ειλικρινά στεναχωριέμαι που δεν είμαι 35 να πάω να πάρω ντουκου ενα τέτοιο...
Φιλαράκι δεν έχει σχέση η ηλικία με το μοντέλο, εγώ βλέπω να σου δίνει και ένα πιο premium αέρα το 308 , να παίξεις μπάλα και με μεγαλύτερο άτι, διέρυνε τον κύκλο , μην πας μόνο για πόνυ.
 

Legwg James

If you try to take it, .40 with a laser
Φιλαράκι δεν έχει σχέση η ηλικία με το μοντέλο, εγώ βλέπω να σου δίνει και ένα πιο premium αέρα το 308 , να παίξεις μπάλα και με μεγαλύτερο άτι, διέρυνε τον κύκλο , μην πας μόνο για πόνυ.
Μαζί σου. Όλα καλά και άγια. Τα λεφτά για το 308 ποιος θα τα δώσει όμως ; :p
 

bobby

Well-Known Member
Να πω την αμαρτία μου όλα τα έχω τσεκάρει. Επειδή θα δώσω ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για τα δεδομένα της ηλικίας μου προσπαθώ να κάνω την όσο πιο καλή επιλογή μπορώ από κάθε πλευρά. Τα i20 και swift του 2016 τα απέρριψα γρήγορα γιατί συγκριτικά με τα υπόλοιπα της κατηγορίας αυτής μοιάζουν 7 χρόνια μεγαλύτερα από κάθε άποψη. Το πεζουδάκι με κέρδισε γιατί ειναι ντιζελακι, έχει 100 αλογάκια και 25 κιλά ροπή, καίει ελάχιστα ,δεν έχει τέλη ενώ και εμφανισιακά είναι κουκλί. Άλλα αμάξια που σκέφτομαι αλλά υποχώρησαν στο μυαλό μου ήταν το astra cdti 1.6 της τελευταίας καρότσας που έχουμε στην αγορά τώρα και το leon tdi 1.6 με τα 110 ps. Γενικά σέβομαι την κάθε άποψη περί προβλημάτων που ίσως εμφανίζουν αμάξια της χ εταιρείας, μετά από αυτό που έπαθα όμως με το proceed που έβγαλε πιο πολλά προβλήματα και από cooper s r56 αποφάσισα να μην ξαναπάω με προκαταλήψεις απέναντι σε κανέναν κατασκευαστή :)
Clio diesel επίσης δες. Εγώ το 2013 (που πήρε αμάξι η γυναίκα - τελικά πήρε Fiat 500 diesel) είχα δει και κάνει test drive τα FIAT 500 1,3 multijet 95, Clio dci 1,5 90, Opel Corsa 1,3 cdti 95, VW Polo 1,2tdi 75, C3 1,4 diesel 75, Mini 1,5 diesel 90 και από όλα την καλυτερη εντύπωση χώρων, θόρυβου καμπίνας εντός, στησίματος, εμφάνισης και οδηγικής συμπεριφοράς (ως σύνολο όλων) την είχε κάνει το Clio.
 

Legwg James

If you try to take it, .40 with a laser
Αν έπρεπε να επιλέξω κάτι μεγαλύτερης κατηγορίας θα έπαιρνα το X CEED με τον κινητήρα 1.5 160 hp 48 v hybrid. Πανέμορφο αμάξι αλλά δυστυχώς έχουν ακριβύνει πάρα πολύ και οι Κορεατες...
 

Legwg James

If you try to take it, .40 with a laser
Clio diesel επίσης δες. Εγώ το 2013 (που πήρε αμάξι η γυναίκα - τελικά πήρε Fiat 500 diesel) είχα δει και κάνει test drive τα FIAT 500 1,3 multijet 95, Clio dci 1,5 90, Opel Corsa 1,3 cdti 95, VW Polo 1,2tdi 75, C3 1,4 diesel 75, Mini 1,5 diesel 90 και από όλα την καλυτερη εντύπωση χώρων, θόρυβου καμπίνας εντός, στησίματος, εμφάνισης και οδηγικής συμπεριφοράς (ως σύνολο όλων) την είχε κάνει το Clio.
Εννοείται τα έχω υπόψιν και αυτά μ'αρεσουν φουλ. Το φίατ το έφτιαξες τελικά ;
 

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

bobby

Well-Known Member
χαχαχα ναι Legwg.Το ειχα οδηγησει για να δω τι διαφορες ειχαν τα ψαλιδια πισω σε σχεση με τον ημιακαμπτο. Οδηγικα δε μου αρεσε ουτε εμενα. Γκομενοπαγιδα βεβαιως βεβαιως. :D
Εγω το σοκ το επαθα οταν μπηκα σε polo gti. Και λογω μεγεθους μεσα ενιωθες τα g δεν υπηρχε.Αλλα και λογω dsg. Κια αυτο ομως πολλα θεματα. Ασυμφορο 100% πεταμενα λεφτα.

Στη θεση σου θα κοιταγα και το Μιτο και γενικα στα ιταλικα ο multijet αξιολογος.

FIAT 500 1,3 multijet αγορά καινούργιο το 2013. 180.000 τα μονα θέματα ως τώρα:

1) 101.000 δίσκος συμπλεκτη (ΟΚ κινούνταν πολύ Αθήνα, άρα φυσιολογικό) 650€ στην FIAT
2) 175.000 αντλία πετρελαίου (έχω ακούσει ότι πολλοί την αλλάζουν στις 100.000 αλλά έβαζα και βάζω πάντα πετρέλαιο σε αξιόπιστα πρατήρια) 380€ (μεταχειρισμένη αγορά και τοποθέτηση σε γενικό συνεργείο στις Βρυξέλλες όπου βρίσκεται πλέον το αυτοκίνητο)
3) 140.000 Βλάβη στον μηχανισμό ανάκλισης καθίσματος συνοδηγού (επισκευή σε "καθισματά" 50€)
4) 130.000 Σκίσιμο στο ταμπλώ (περιοχή αερόσακου συνοδηγού), επισκευή σε AUTOGLO 80€
5) 100.000 Έχει χαλάσει το Blue & Me, αν βρω μεταχειρισμένο κάποτε θα το αλλάζω αλλιώς Klein mine......

Όλα τα σερβις στην ώρα τους και με ενδιάμεση αλλαγή λαδιών (κάθε 15.000 - το βιβλίο λέει κάθε 30.000.....) και χωρίς σκισίματα στο μοτερ.

Μέση κατανάλωση 4 λίτρα.....

Συνπερασμα: Αν και πολύ μικρό, είναι πολύ όμορφο και αξιόπιστο και τα έχει βγάλει τα λεφτά του (από την κατανάλωση). Ο multijet δύναμη...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Bigk

Well-Known Member
Το θέμα αυτοκίνητο κατά την γνώμη μου είναι καθαρά υποκειμενικό... κάτι σαν την γυναίκα .Φαντάσου ποιο είναι αυτό που θα σου άρεσε να βλέπεις τον εαυτό σου να οδηγάει και χτύπησε το.. τα καινούργια μοντέλα 2017 και μετά πάνω κάτω είναι αρκετά αξιόπιστα.. Εγώ έχω Μίνι diesel 2017 κανένα πρόβλημα έως τώρα.. 50000 χιλιόμετρα έχω κάνει. Έχει αρκετές ευκαιρίες στο car.gr με καλές τιμές. Το είχα αγοράσει καλοκαίρι 2018 με 5105 χλμ από τον Σφακιανάκης 16.500 €..
 

aeratos28

Just aeratos
Εγώ james ,πιστεύω με μια integrale deltona evo2 θα κάνεις τη δουλειά σου,αξιόπιστα ,χωρίς πολλά έξοδα και θα λύσεις και το πρόβλημα γενικά με κατανάλωση κτλ κτλ..o_O χαχαχαχααχχααχα
 

Georgie

Well-Known Member
Τρέλα με αυτοκίνητο δεν είχα ποτέ .
Με σκούτερ, βεσπες και ποδήλατο έχω .
Τελευταία αγορά αυτοκινήτου έγινε το 2008 .
Golf Mk5 TDI 1.9 diesel
Μέγας σκύλος λέμε . 345.000 χιλιόμετρα και είναι σα καινούργιο .
Καμία ζημιά ποτέ, αλλά και τα service πάντα στην ώρα τους .
Όλο λέω να το αλλάξω, αλλά δε βρίσκω το παραμικρό λόγο .
 

Bigk

Well-Known Member
Το θέμα αυτοκίνητο κατά την γνώμη μου είναι καθαρά υποκειμενικό... κάτι σαν την γυναίκα .Φαντάσου ποιο είναι αυτό που θα σου άρεσε να βλέπεις τον εαυτό σου να οδηγάει και χτύπησε το.. τα καινούργια μοντέλα 2017 και μετά πάνω κάτω είναι αρκετά αξιόπιστα.. Εγώ έχω Μίνι diesel 2017 κανένα πρόβλημα έως τώρα.. 50000 χιλιόμετρα έχω κάνει. Έχει αρκετές ευκαιρίες στο car.gr με καλές τιμές. Το είχα αγοράσει καλοκαίρι 2018 με 5105 χλμ από τον Σφακιανάκης 16.500 €..
Φίλε λάθος..δηλαδή όχι ακριβώς λάθος. Εγώ το είχα πάρει όσο ακριβώς σου είπα. Τώρα όμως βλέπω έχουν ακριβύνει αρκετά και δεν υπάρχουν και πολλά μοντέλα. Δεν ξέρω γιατί.. άρα δεν νομίζω ότι σε συμφέρει από πλευράς χρημάτων πλέον...Πάντως όταν το πήρα (Ιούνιος 2018) υπήρχε έντονη φήμη για κατάργηση κυκλοφορίας των diesel κινητήρων.. ίσως αυτό να ειχε παίξει ρόλο..
 

kharmacoma

Well-Known Member
Τελικα τα πλαινα το Βαλάντη μεγάλωσαν! :)

1642405532025.png
 

Giorgos-3

Well-Known Member
Μπλουζα