tamaliamoupiso
Well-Known Member
Με.1500 μόσχευματα σε τέτοια εκταση τι περιμένεις να δεις? Άς μείνουμε με το πριν
Με.1500 μόσχευματα σε τέτοια εκταση τι περιμένεις να δεις? Άς μείνουμε με το πριν
Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.
Με.1500 μόσχευματα σε τέτοια εκταση τι περιμένεις να δεις? Άς μείνουμε με το πριν
Φιλε μου τελικα πως ηταν το αποτελεσμα;Είμαι ακριβως στις 60 ημέρες και μόλις έκανα το πρώτο κούρεμα. Σε αυτή τη φωτογραφία καλά μου φαίνονται. Τί λέτε εσείς? Έχω πάρει σαμπουάν για μωρά διότι το δέρμα μου είναι λίγο σκληρό στην περιοχή της εμφύτευσης. Νά βάζω κάτι άλλο? Περιμένω σχόλια-συμβουλές. Ευχαριστώ! Προβολή συνημμένου 46246
Μπορείτε να με ενημερώσετε για τον Γιώργο Παπαθανασίου, μου τον πρότειναν για μ.μ ευχαριστώΠαπαθανασίου. Θεωρούνταν από τους κορυφαίους γιατρούς του σφαγειου της laser line. Mε ότι σημαίνει αυτό....