Μεταφορά νήματος σχετικά με προσφορά για αστυνομία

Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

Georgie

Well-Known Member
Πάρε τα απομνημονεύματα του και τσεκαρέ τα Γιωργή και έλα να μου πουλήσεις πνεύμα μετά με την οκά.
Τα απομνημονεύματα του δεύτερου παγκόσμιου αναφέρεσαι ?
Δε γνωρίζω αλλα !
Εχεις κάποιο link ευκαιρο.?
Έτσι για να το δω κάπου !
Σου υπόσχομαι να απολογηθώ αν κάνω λάθος
Για το χαρακτηρισμό μούφα.
 

tasos33

Well-Known Member
Αυτήν την μούφα την κατέθεσε στα απομνημονεύματα του και του δώσανε ένα ακόμα πιο μούφα νόμπελ λογοτεχνίας για αυτά.
Πάντως το να είσαι 11 χρόνια μέλος σε καραφλοφορουμ και 10 από τα 25 μυνήματα σου να είναι σε Θεμα πολιτικοκοινωνικης φύσης , θα πρέπει να το κοιτάξεις.
Άλλωστε το είχε πει κ ο Τσώρτσιλ....
Αν θέλει κανείς να ανακατέψει ένα forum να γίνει μέλος ο kleos.
 

KLEOS

Active Member
Τα απομνημονεύματα του δεύτερου παγκόσμιου αναφέρεσαι ?
Δε γνωρίζω αλλα !
Εχεις κάποιο link ευκαιρο.?
Έτσι για να το δω κάπου !
Σου υπόσχομαι να απολογηθώ αν κάνω λάθος
Για το χαρακτηρισμό μούφα.
[/Q

Τα απομνημονεύματα του δεύτερου παγκόσμιου αναφέρεσαι ?
Δε γνωρίζω αλλα !
Εχεις κάποιο link ευκαιρο.?
Έτσι για να το δω κάπου !
Σου υπόσχομαι να απολογηθώ αν κάνω λάθος
Για το χαρακτηρισμό μούφα.
Σε αυτά αναφέρομαι. Λίνκ δεν έχω αλλά σίγουρα θα βρεις αν ψάξεις. Ο Τσώρτσιλ αρεσκόταν στις ατάκες και τα λογοπαίγνια και τα απομνημονεύματά του βρίθουν από αυτά. Δεν πρόκειται για πλαστή ατάκα τύπου Κίσινγκερ.
 

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Πάντως το να είσαι 11 χρόνια μέλος σε καραφλοφορουμ και 10 από τα 25 μυνήματα σου να είναι σε Θεμα πολιτικοκοινωνικης φύσης , θα πρέπει να το κοιτάξεις.
Άλλωστε το είχε πει κ ο Τσώρτσιλ....
Αν θέλει κανείς να ανακατέψει ένα forum να γίνει μέλος ο kleos.

Νομίζω ότι παρεκτρέπεσαι Τάσο. Ο καθένας είναι ελεύθερος να διαβαζει και να γράφει αυτά που επιλέγει.
 

oreo

Well-Known Member
Μισό λεπτό παιδιά να βάλω ενα Lagavoulin, είναι απολαυστικές οι τοποθετήσεις με φιλοσοφική χροιά :cool:
 

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Επιθυμώ διάλογο. Ακούω τις ενστάσεις σου. Σε τι διαφωνείς μαζί μου;

Νομίζω τις κατέθεσα, αλλά για να μην κάνουμε τηλεγραφικό διάλογο, να γίνω πιο περιγραφικός. Θεωρώ ότι ο Ηρακλείτος γράφοντας το «πόλεμος πατήρ πάντων» δεν κυριολεκτούσε, αλλά με την λέξη «πόλεμος» εννοούσε τον ανταγωνισμό, την συνεχή κίνηση, την μεταβολή. Φυσικά και η βία (μιλώντας για φυσική κατά κύριο λόγο) έχει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά, αλλά δεν είναι η μόνη.

Απο την άλλη δεν αρνούμαι ότι η βία είναι ένα από τα κυρία, έμφυτα χαρακτηριστικά της ανθρώπινης φύσης και ως εκ τούτου έχει παίξει κύριο ρόλο στην εξέλιξη του πολιτισμού. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι αναντικατάστατη για την εξέλιξη της ανθρωπότητας και ότι δεν πρέπει να αναζητούμε τρόπους για να την ελέγξουμε και να την περιορίσουμε.Η δημοκρατία είναι ένας από αυτούς του μηχανισμούς.
 

KLEOS

Active Member
Νομίζω τις κατέθεσα, αλλά για να μην κάνουμε τηλεγραφικό διάλογο, να γίνω πιο περιγραφικός. Θεωρώ ότι ο Ηρακλείτος γράφοντας το «πόλεμος πατήρ πάντων» δεν κυριολεκτούσε, αλλά με την λέξη «πόλεμος» εννοούσε τον ανταγωνισμό, την συνεχή κίνηση, την μεταβολή. Φυσικά και η βία (μιλώντας για φυσική κατά κύριο λόγο) έχει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά, αλλά δεν είναι η μόνη.

Απο την άλλη δεν αρνούμαι ότι η βία είναι ένα από τα κυρία, έμφυτα χαρακτηριστικά της ανθρώπινης φύσης και ως εκ τούτου έχει παίξει κύριο ρόλο στην εξέλιξη του πολιτισμού. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι αναντικατάστατη για την εξέλιξη της ανθρωπότητας και ότι δεν πρέπει να αναζητούμε τρόπους για να την ελέγξουμε και να την περιορίσουμε.
Για τον Ηράκλειτο γνωρίζουμε λίγα πράγματα και έχουν διασωθεί ακόμη πιο λίγα από τα γραπτά του από τρίτους. Και ακόμη και ο Σωκράτης τον θεωρούσε σπουδαίο τονίζοντας πόσο δυσερμήνευτος είναι. Αφήνοντας λίγο τον σκοτεινό φιλόσοφο στην άκρη, το πρόβλημα είναι το να ερμηνεύσουμε τι είναι ακριβώς βία. Στην δική μου σκέψη οτιδήποτε προσπαθεί να επιβληθεί στην φυσική ροή ή θέληση ενός αντικειμένου (το αντικείμενο μπορεί να είναι φυσικό ή νοητό, έμβιο ή μη) μπορεί να μεταφρασθεί ως βία. Η βία λοιπόν είναι παντού και έτσι υπάρχει διαρκώς ένας πόλεμος. Με τον πλέον σημαντικό όλων τον πόλεμο των ιδεών αφού αν το δούμε πλατωνικά όλα από εκεί ξεκινάνε και αντανακλούν εδώ. Η βία λοιπόν είναι παντού. Είναι αναντικατάστατη για την εξέλιξη της ανθρωπότητας; Ιστορικά πάντως ήταν αυτή που δρομολογούσε την τεχνολογία. Για αυτό και είχαμε εποχή του χαλκού, του σιδήρου και πάει λέγοντας. Φαίνεται πως αυτή σέρνει το άρμα της ιστορίας. Θα μπορούσε αναμφισβήτητα να πάρει πιο εξευγενισμένες μορφές σε ορισμένους τομείς όπως συνέβη με τον αθλητισμό (τα κλασσικά ολυμπιακά αθλήματα είναι μεταφορά του πολέμου-ακόντιο, σφύρα, πάλη κτλ.). Πέραν όλων αυτών θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Η Γαλλική επανάσταση που μας προσέφερε τόσα ήταν ειρηνική επανάσταση; Μπορεί κάποιος εντός του συστήματος ειρηνικά να το μετατρέψει; Τολμώ να πω πως όχι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

hairlosscursed

Well-Known Member
γιατρέ για να είσαι ακριβοδικαιος και επίκαιρος θα πρέπει να κάνεις παρόμοια προσφορά και σε ιατρικο και νοσηλευτικό προσωπικό των νοσοκομείων της χώρας που παλεύουν.εκει γιατι δεν έχεις βγάλει παρόμοια προσφορά καθώς τυγχάνει και περί συναδέλφων σου ?
 

bobby

Well-Known Member
Ο Τσώρτσιλ είχε πει πως αν θέλει κανείς να ταπεινώσει έναν νόμο να τον δώσει στους Έλληνες. Και εν μέρει είχε δίκιο. Η αμφισβήτηση δεν είναι κακή αναγκαστικά. Και οι πρώτοι που καταργήσανε το θέσφατο πρωτύτερων θεσμών και νόμων και κυριολεκτικά πήραν την τύχη στα χέρια τους ήταν οι προγονοί μας και για αυτό εδώ γεννήθηκαν και αναπτύχθηκαν οι τέχνες, οι επιστήμες, η φιλοσοφία και η δημοκρατία.

Θα θέσω και κάτι άλλο για προβληματισμό. Οι περισσότεροι καταδικάζουν την βία με το τσιτάτο ότι είναι καταδικαστέα από όπου και αν προέρχεται. Τρίζουν τα κοκκαλάκια του έρμου του Ηράκλειτου που έλεγε πως πατήρ πάντων είναι ο πόλεμος. Αρχικά η βία έχει πολλές μορφές και είναι βασικό συστατικό στον κόσμο μας. Μια διαφήμιση στην τηλεόραση ασκεί βία. Όποιος νομίζει λοιπόν πως θα κερδίσει δικαιώματα και μια καλύτερη ζωή για αυτό και τους συνανθρώπους του, απλά πειθήνιος και δίχως καμία μάχη είναι γελασμένος.
Φίλε ο πόλεμος είναι η συνέχιση της πολιτικής με άλλα μέσα μεταξύ κρατών όχι από μπαχαλακηδες!
 

KLEOS

Active Member
@KLEOS Ποια η γνωμη σου για την Αναρχια;
Ποιά είναι η γνώμη μου για την αναρχία; Τεράστιο θέμα από μόνο του. Η αναρχία έχει σπουδαίους φιλοσόφους-θεωρητικούς που πρέπει ο καθένας να διαβάσει. Ο αναρχικός χώρος ή απλά ο χώρος όπως τον αποκαλούνε είναι μια άλλη ιστορία με πικρές αποχρώσεις. Εγώ δεν είμαι αναρχικός αν και στα νιάτα μου φλέρταρα πολύ. Πιστεύω ότι κάποιος πρέπει να διαθέτει στοιχεία στην σκέψη του αναρχικά. Κοινώς να αμφισβητεί, να είναι ελευθεριακός, να μην υποτάσσεται.
 

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Για τον Ηράκλειτο γνωρίζουμε λίγα πράγματα και έχουν διασωθεί ακόμη πιο λίγα από τα γραπτά του από τρίτους. Και ακόμη και ο Σωκράτης τον θεωρούσε σπουδαίο τονίζοντας πόσο δυσερμήνευτος είναι. Αφήνοντας λίγο τον σκοτεινό φιλόσοφο στην άκρη, το πρόβλημα είναι το να ερμηνεύσουμε τι είναι ακριβώς βία. Στην δική μου σκέψη οτιδήποτε προσπαθεί να επιβληθεί στην φυσική ροή ή θέληση ενός αντικειμένου (το αντικείμενο μπορεί να είναι φυσικό ή νοητό, έμβιο ή μη) μπορεί να μεταφρασθεί ως βία. Η βία λοιπόν είναι παντού και έτσι υπάρχει διαρκώς ένας πόλεμος. Με τον πλέον σημαντικό όλων τον πόλεμο των ιδεών αφού αν το δούμε πλατωνικά όλα από εκεί ξεκινάνε και αντανακλούν εδώ. Η βία λοιπόν είναι παντού. Είναι αναντικατάστατη για την εξέλιξη της ανθρωπότητας; Ιστορικά πάντως ήταν αυτή που δρομολογούσε την τεχνολογία. Για αυτό και είχαμε εποχή του χαλκού, του σιδήρου και πάει λέγοντας. Φαίνεται πως αυτή σέρνει το άρμα της ιστορίας. Θα μπορούσε αναμφισβήτητα να πάρει πιο εξευγενισμένες μορφές σε ορισμένους τομείς όπως συνέβη με τον αθλητισμό (τα κλασσικά ολυμπιακά αθλήματα είναι μεταφορά του πολέμου-ακόντιο, σφύρα, πάλη κτλ.). Πέραν όλων αυτών θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Η Γαλλική επανάσταση που μας προσέφερε τόσα ήταν ειρηνική επανάσταση; Μπορεί κάποιος εντός του συστήματος ειρηνικά να το μετατρέψει; Τολμώ να πω πως όχι.

Παρόλο που δεν διαφωνώ με τον ορισμό, για να μην χαθούμε στην ερμηνεία θα υποθέσω ότι συζητάμε για την φυσική, σωματική, ανθρώπινη βία. Συμφωνώ ότι η χρήση της μέσω των επαναστάσεων (όχι μόνο της Γαλλικής), των κινημάτων, των εξεγέρσεων ήταν απαραίτητο στοιχείο για την αλλαγή και την πρόοδο. Η χρήση της όμως ήταν μονόδρομος αφού δεν υπήρχε κανένας εναλλακτικός και ουσιαστικός τρόπος για την επίτευξη των (δίκαιων) διεκδικήσεων μέσω κάποιας άλλης ειρηνικής οδού. Η σύγχρονη δημοκρατία, παιδί της Γαλλικής επανάστασης, δημιούργησε, με όποιες ατέλειες έχει, εναλλακτικούς μηχανισμούς για την αλλαγή και την πρόοδο χωρίς να είναι απαραίτητη η χρήση βίας. Οπωσδήποτε μέσα σε μια δημοκρατία κάποιες ομάδες ή υποσύνολα θα βιώσουν καταπίεση, αυτό είναι αναπόφευκτο, δεν μπορούμε να συμφωνούμε όλοι σε όλα ή να έχουμε την ίδια εξέλιξη. Από την στιγμή όμως που λειτουργούμε ομαδικά, σε κοινωνίες και μοιραζόμαστε κοινά αγαθά είναι αναπόφευκτοι οι κανόνες για τον περιορισμό της βίας, που είναι συστατικό της ανθρώπινης φύσης, άρα και της ελευθερίας του ατόμου να την εξασκήσει.
 

Aris81

Well-Known Member
Mάλιστα...
Έκανε προσφορά μια ιδιωτική επιχείριση(ίσως σε λάθος timing) και φυσικά θα πεταχτεί ο κλασσικός αυτόκλητος κριτής του ελληνικού internet,
να πει στον ιδιώτη,σε ποιον θα έπρεπε να κάνει την προσφορά λες και τα δίνει από την δική του τσέπη..
Κλασσικά ελληνικά εικονογραφημένα..

Με λυπεί βαθιά η ζημιά που έχει γίνει σε πνευματικό επίπεδο στην Ελλάδα μετά τη μεταπολίτευση..
Πανεπιστημιακοί και νεολαίοι που θεωρούν πρότυπα....αμετανόητους δολοφόνους.
Πανεπιστήμια που όποιος ξένος φοιτητής έχει έρθει για Erasmus νομίζει ότι τον στείλανε ένα εξάμηνο στη μπανανία.
Άεργοι,μπαχαλάκηδες,εξωπανεπιστημιακοί,καταληψίες και άλλα δήθεν προοδευτικά φρούτα που αγωνίζονται για το κοινό καλό,
αλλά μόνο ζημιά προκαλούν στην κοινωνία.

Φυσικά και υπάρχουν απαράδεκτες συμπεριφορές στην ελληνική αστυνομία,κομμάτι της σαθρής και βαθιά άρρωστης ελληνικής κοινωνίας είναι και αυτή.
Ας ρίξουμε όμως μια ματιά στο πως γαλουχηθήκαμε σαν πολίτες...
Επαναστατικότητα του κώλου,αντίδραση στα πάντα,καταστροφή σε οτιδήποτε δημόσιο.
Ας αναλογιστεί κάποιος γιατί τα αστυνομικά τμήματα της υπόλοιπης Ευρώπης δε θυμίζουν φρούρια.
Ας αναλογιστεί γιατί οι πολίτες(πέρα από τους γνωστούς προβληματικούς) δεν καταστρέφουν δημόσια περιουσία
και προσπαθούν να προσφέρουν στην κοινωνία και όχι να την καταστρέφουν.

Είναι τραγικό αυτή η χώρα που έχει άπειρα παραδείγματα Ελλήνων που αλτρουστικά θυσιάστηκαν για το συνάνθρωπό τους,την ελευθερία και τα ανώτερα ιδανικά,να έχει υιοθετήσει τις τελευταίες δεκαετίες σαν πρότυπα,από κοινούς δολοφόνους μέχρι τον τελευταίο τυχάρπαστο δήθεν καλλιτέχνη,δήθεν ακτιβιστή,δήθεν.... που βολεύει το αφήγημα αρρωστημένων ιδεολογιών που έχουν αποτύχει,όπου και αν εφαρμόστηκαν.

Κύριε Αναστασάκη,θέλω μία προσφορά για όσους γεννήθηκαν την πρώτη βδομάδα του Νοέμβρη και έχουν πράσινα μάτια,γιατί έτσι με βολεύει εμένα ασούμε,μην έρθουμε κανά βράδυ και το κάψουμε εντελώς δημοκρατικά το μαγαζάκι σας που κάνετε τα γλυκά μάτια στους.....μπάτσους
 

Anastasakis Hair Clinic

Κλινική αποκατάστασης τριχωτού
γιατρέ για να είσαι ακριβοδικαιος και επίκαιρος θα πρέπει να κάνεις παρόμοια προσφορά και σε ιατρικο και νοσηλευτικό προσωπικό των νοσοκομείων της χώρας που παλεύουν.εκει γιατι δεν έχεις βγάλει παρόμοια προσφορά καθώς τυγχάνει και περί συναδέλφων σου ?

Δεν ειχα πρόθεση να ειμαι ακριβοδικαιος.

Η πρόθεση μου ήταν να δειξω πως εγω εκτιμώ, με τα οποια λάθη της, το εργο της Αστυνομιας και
δεν το στηριζω με απλό χειροκροτημα στα μπαλκόνια ή hashtag στα σοσιαλ.
Και θέλησα να το δειξω σε μια στιγμη που θεωρησα οτι οποιαδήποτε "καλη" κουβεντα ή πράξη θα έχει
μια μικρη ιαματική επίδραση στον ψυχισμο των παιδιών αυτων που βαλλονται από πολλα μετωπα
Και όχι μονο μεταφορικά!

Η ευαισθησια μου για τους αστυνομικούς μάλλον πηγαζει από τον δικο μου κλάδο.
Που ειναι εξισου απαραιτητος με το αστυνομικό, αλλα ο μέσος Ελληνας τον ιατρο πισω από την πλάτη του τον βριζει και τον αντιπαθει.
Μπροστα του ειναι ευγενής (εκτός αν παει σε επέιγοντα σε δημοσιο νοσοκομειο...) αλλα σε παρεες παντα τους λενε φακελακιδες, ασχετους, ψωνισμενους κτλ.
Κάτι που γινεται και εδω μέσα σε κάθε ευακαιρία, μόνο που το "πισω από την πλάτη", εδω ειναι η ανωνυμια του internet....

Επειδη λοιπόν μπορώ να ταυτιστω με το πόσο αδικο ειναι να κινδυνευεις για τον άλλον, να έχεις δωσει τοσα χρόνια από τη ζωή σου και ο άλλος να σε μισει και απο πάνω ΄χι για κατι που κανεις αλλα για κατι που εισαι, δειχνω την συμπαρασταση μου.

Όσον αφορα του συναδελφους ιατρούς, αφηστε το, εκει ξερω πολυ καλα τι προνομια δίνω.
 
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.
Μπλουζα