To proscar μου έδωσε ανεπιθύμητες ενέργειες. Τι να κάνω?

hairlosscursed

Well-Known Member
Λογικο καθε ανθρωπος που παιρνει φινα να υποστηριζει την επιλογη του οπως και καθε ανθρωπος που δεν παιρνει επισης.
Ειναι διλλημα και ρισκο οντως , ειτε λογω ψυχολογιας ειτε λογω πραγματικων παρενεργειων.

Εφ οσον ακομα δεν εχει βγει κατι , για πολλους λογους , το φαρμακο αυτο καλα θα κρατει αφου ειναι οτι πιο δυνατο υπαρχει και σε μερικους αποτελεσματικο.

Παρολλα αυτα μονο κ μονο που υπαρχει απο δεκάδες γιατρους διαφορων ειδικοτητων επωνυμα αναρτημενες αποψεις , για μεταφιναστεριδικο συνδρομο φρεναρει πολλους και αυτοματα το κανει αναξιοπιστο και επικίνδυνο ακομα και σε αποτελεσματα " full head of hair ".
Δεν υποστηρίζω κανένα φάρμακο ούτε είμαι φαρμακολαγνος.αλλα δεν μπορώ να ακούω υπερβολές
 

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

hairlosscursed

Well-Known Member
Όποιον τον πιάνει η παρενέργεια ή το σύνδρομο που ανέφερες ναι.
Όποιος για ότι συμβαίνει στην ζωή φταίει η φίνα όχι.
Αποδέχομαι μιας και είναι αποδεδειγμένο την ύπαρξη του σύνδρομο που ανεφερες.αποδεξου λοιπόν και την ύπαρξη placebo που επίσης είναι αποδεδειγμένο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Dim10

Active Member
Όποιον τον πιάνει ναι.
Όποιος για ότι συμβαίνει στην ζωή φταίει η φίνα όχι.
Μην πιάσουμε την ίδια κουβεντα.
Που κολλανε τα αλλα στη ζωη με φινα; καταλαβαινεις πως το λεω;
Συγκεκριμενα συμπτωματα εχει. Στα συγκεκριμένα μιλαμε σε περιπτωση εμφανισης.
 

hairlosscursed

Well-Known Member
Που κολλανε τα αλλα στη ζωη με φινα; καταλαβαινεις πως το λεω;
Συγκεκριμενα συμπτωματα εχει. Στα συγκεκριμένα μιλαμε σε περιπτωση εμφανισης.
Σου εξηγώ πως τα ίδια συμπτώματα μπορεί να τα έχει και κάποιος που δεν παίρνει φίνα η κανένα άλλο φάρμακο ή είναι προκατειλημμένος ή φοβισμένος με κριτικές που διαβάζει με αποτέλεσμα να του συμβούν.
Αν ανατρέξεις στις προηγούμενες σελίδες η σε άλλα παρόμοια θέματα θα καταλάβεις τι εννοώ.
 

Georgex6

Active Member
Εγω παιρνω φιναστεριδη απο το 2007 με βοηθησε σιγουρα να κρατησω τα μαλλια μου αλλα πολλες φορες κοντεψα να χασω το μυαλλο μου
Δυστυχως παιζουμε ρωσικη ρουλετα με τις ορμονες μασ παιρνοντας αυτο το φαρμακο
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΚΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ
 

hairlosscursed

Well-Known Member
Φίλε George αν είναι αποδεδειγμένο από εξετάσεις πως η φίνα σου δημιουργεί τέτοιες παρενέργειες προκαλοντας ανισορροπία στον εγκέφαλό σου τότε δεν αξίζει να την παιρνεις.γνωμη μου.αν ανηκες στην κατηγορία που δεν έχεις παρενέργειες τέτοιου είδους οκ.
Μπορείς αν θες να διευκρινίσεις τι εννοείς όταν λες έχασα το μυαλό μου;;;
 

danceworld_2001

Well-Known Member
Η φίνα σίγουρα δίνει παρενέργειες σε πολλούς, όχι όλους, ποικίλων μορφών, αναστρέψιμες κατά το πλείστον αλλά σπανίως ίσως και όχι, δεν ξέρουμε πολύ μακροπρόθεσμα τι θα μας φέρει, σίγουρα έχει αποτέλεσμα, ωστόσο είναι η μόνη σοβαρή θεραπεία για τα μαλλιά, και αν είναι στην κατάλληλη ηλικία να την λάβεις (άνω των 25) και την αντέχει το κορμί σου, είναι μονόδρομος και αξίζει το ρίσκο αν το ψυχολογικό σου θέμα είναι μεγάλο με τα μαλλιά. Πολλά μέλη του φόρουμ που πρώτα διαβάζουν τις παρενέργειες και μετά την παίρνουν έχω ανάστροφο placebo, βγάζουν παρενέργεια από φόβο. Φυσικά και υπάρχει και το μεταφιναστεριδικό σύνδρομο και πολλά άλλα παρατράγουδα, αλλά νομίζω η κατάσταση έχει τραγικοποιηθεί με τις παρενέργειες της και υπάρχει μια αυξημένη καταστροφολογία. Όχι ότι είναι αθώα καραμέλα, αλλά υπάρχει από αρκετούς και υπερβολή. Εγώ έχω μιλήσει τα τελευταία 12 χρόνια με περισσότερους από 50 γιατρούς διαφόρων ειδικοτήτων μέχρι και γυναικολόγους προσφάτως και δεν κατάφερα να βρω γιατρό που να μου την καταδικάσει σε κανένα επίπεδο.
 

FreeThinker

Well-Known Member
Η φίνα σίγουρα δίνει παρενέργειες σε πολλούς, όχι όλους, ποικίλων μορφών, αναστρέψιμες κατά το πλείστον αλλά σπανίως ίσως και όχι, δεν ξέρουμε πολύ μακροπρόθεσμα τι θα μας φέρει, σίγουρα έχει αποτέλεσμα, ωστόσο είναι η μόνη σοβαρή θεραπεία για τα μαλλιά, και αν είναι στην κατάλληλη ηλικία να την λάβεις (άνω των 25) και την αντέχει το κορμί σου, είναι μονόδρομος και αξίζει το ρίσκο αν το ψυχολογικό σου θέμα είναι μεγάλο με τα μαλλιά. Πολλά μέλη του φόρουμ που πρώτα διαβάζουν τις παρενέργειες και μετά την παίρνουν έχω ανάστροφο placebo, βγάζουν παρενέργεια από φόβο. Φυσικά και υπάρχει και το μεταφιναστεριδικό σύνδρομο και πολλά άλλα παρατράγουδα, αλλά νομίζω η κατάσταση έχει τραγικοποιηθεί με τις παρενέργειες της και υπάρχει μια αυξημένη καταστροφολογία. Όχι ότι είναι αθώα καραμέλα, αλλά υπάρχει από αρκετούς και υπερβολή. Εγώ έχω μιλήσει τα τελευταία 12 χρόνια με περισσότερους από 50 γιατρούς διαφόρων ειδικοτήτων μέχρι και γυναικολόγους προσφάτως και δεν κατάφερα να βρω γιατρό που να μου την καταδικάσει σε κανένα επίπεδο.
Αν καποιοι τυχερακηδες απο μας περιμεναμε να φτασουμε 25 χρονων για να την παρουμε, δε θα ειχε μεινει και τιποτα για να σωσουμε. Εγω προσωπικα εφτασα norwood 4 ατοφιο και ισως και λιγο παραπανω για να την ξεκινησω, στα 22 μου...
 
Αν καποιοι τυχερακηδες απο μας περιμεναμε να φτασουμε 25 χρονων για να την παρουμε, δε θα ειχε μεινει και τιποτα για να σωσουμε. Εγω προσωπικα εφτασα norwood 4 ατοφιο και ισως και λιγο παραπανω για να την ξεκινησω, στα 22 μου...
Συνεχίζεις με παρενέργειες??
 

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

danceworld_2001

Well-Known Member
Σαφέστατα έχεις δίκιο αλλά να ξέρεις πως μέχρι τα 25 διαμορφώνεται το ορμονικό προφίλ του άντρα οπότε το ρίσκο των παρενεργειών αυξάνεται σε ηλικίες κάτω απο τα 25. Και εγώ απο τα 22 άρχισα να αραιώνω, έφτασα μεταξύ 3-4 nw αλλά με big 2 απο το 2005 μηδένισα το nw.

Αν καποιοι τυχερακηδες απο μας περιμεναμε να φτασουμε 25 χρονων για να την παρουμε, δε θα ειχε μεινει και τιποτα για να σωσουμε. Εγω προσωπικα εφτασα norwood 4 ατοφιο και ισως και λιγο παραπανω για να την ξεκινησω, στα 22 μου...
 

Panos12

New Member
Παίδες σορυ για το άσχετο θέμα αλλά δε ξέρω πως να ποσταρω στο φόρουμ....για PRP τι γνώμες υπάρχουν...;αξίζει..;
 
Η ταυτοχρονη ληψη φινας κ συμπληρωματων διατροφης κρεατινης πρωτεινης κτλ υπαρχει καμια αλληλεπιδραση?
 
Παιδεια θελω την βοηθεια σας είμαι στον έκτο μήνα με φινα αλλα δεν εχω δει μέχρι τώρα κάποια σημαντική βελτίωση και από παρενέργειες δεν έχω δει κάτι τρομερό εκτός από την πρώτη εβδομάδα που ειχα αραιό σπέρμα αλλά μετά έφτιαξα με την πορεία .αλλά αυτό που έπαθα σήμερα δεν μου έχει ξανασυμβεί εκεί που πάω να βγω την απογευματινή βόλτα με το σκύλο μου με πιάσανε στο δρόμο έντονες ζαλάδες νομιζα οτι θα πεσω κατω.μπορείτε να μου δώσετε κάποια συμβουλή ή αν έχει τύχει σε κάποιον από σας αυτό?.ευχαριστω!
 
Τελευταία επεξεργασία:

rebirther

New Member
Εάν σταματήσετε το proscar, ο οργανισμός επανέρχεται στην προηγούμενη κατάσταση του μέσα σε 1 μήνα.

Λαθος,
Η φιναστεριδη δημοιουργει προοδευτικα ενα ενζυμικο συμπλοκο που η διασπαση του ειναι εξερετικα αργη.
Εχει χρονο ιμησιας ζωης της 30 ημερες σε 37βαθμους κελσιου (δηαλδη θερμοκρασια σωματος).
Με λιγα λογια αυτο σημαινει οτι σε 30 ημερες απο τη διακοπη χορηγησης φιναστεριδης το συμπλοκο το πρωτο μηνα μενει στο 50%
το δευτερο μηνα στο 25% ,το τριτο μηνα στο 12.5%
το τεταρτο μηνα στο 6,25%
και παει λεγοντας....
υστερα απο αυτο κοιτας να δεις τι προβληματα σου εχει βγαλει και να μπορεις να σωσεις τιποτα αφου για τοσο καιρο εχεις μποκαρει με τεραστια επιτυχια ενα βασικο ενζυμο που ειναι υπευθυνο για 350 αλλες διεργασιες μεταβολισμου εκτος απο τεστο σε διυδροτεστο .
και οχι μονο....
 

thatcher

Active Member
Αυτές οι ζαλαδες μπορει να είναι από το οτιδήποτε, αγχος, εντονη στρεσογόνα περιοδος, έλλειψη βιταμινων, κακη διατροφη, αφυδατωση οργανισμού αν δεν πινεις αρκετο νερο. Εχω παθει παρομοιο σκηνικο προ φινας και ηταν λιγο απο τα παραπανω
 

JORJE

Member
Καλησπερα σε ολο το φορουμ.Θα κανω κ γω μια ερωτηση σχετικα με το θεμα που αναλυεται σε αυτο το νημα κ αφορα εμενα οντας χρηστης φινας proscar 1,25 mg τη μερα 1 χρονο κ τους δυο τελευταιους μηνες propecia.Ενω καθε τετραμηνο κανω φουλ αιματολογικες εξετασεις να δω που βρισκομαι κ ολες αριστες,στις τελευταιες που εκανα πριν μια εβδομαδα μου βρεθηκαν ανεβασμενα ολα τα ηπατικα ενζυμα..Οχι σε τρελα υψη, αλλα ηταν ανεβασμενα 2 φορες σχεδον πανω..Σχετικα αρκετα..Δεν πινω ουτε σταλα αλκοολ σημειωτεον.Και διατροφη πολυ φτωχη σε λιπαρα.Ισως κ τυχαιο να ηταν...Ο δερματολογος μου ειπε καμια σχεση με τη φινα,ο δε ενδοκρινολογος καθετος στο να τη κοψω.Ξερω ειναι πολυσυζητημενο το θεμα,αλλα θα ηθελα την γνωμη καποιων εμπειρων του φορουμ.Και δινει τωρα στο 14μηνο τρελα αποτελεσματα στο crown...Τωρα αρχιζει κ μπουσταρει..Ευχαριστω εκ των προτερων!!
 

rebirther

New Member
Καλησπερα σε ολο το φορουμ.Θα κανω κ γω μια ερωτηση σχετικα με το θεμα που αναλυεται σε αυτο το νημα κ αφορα εμενα οντας χρηστης φινας proscar 1,25 mg τη μερα 1 χρονο κ τους δυο τελευταιους μηνες propecia.Ενω καθε τετραμηνο κανω φουλ αιματολογικες εξετασεις να δω που βρισκομαι κ ολες αριστες,στις τελευταιες που εκανα πριν μια εβδομαδα μου βρεθηκαν ανεβασμενα ολα τα ηπατικα ενζυμα..Οχι σε τρελα υψη, αλλα ηταν ανεβασμενα 2 φορες σχεδον πανω..Σχετικα αρκετα..Δεν πινω ουτε σταλα αλκοολ σημειωτεον.Και διατροφη πολυ φτωχη σε λιπαρα.Ισως κ τυχαιο να ηταν...Ο δερματολογος μου ειπε καμια σχεση με τη φινα,ο δε ενδοκρινολογος καθετος στο να τη κοψω.Ξερω ειναι πολυσυζητημενο το θεμα,αλλα θα ηθελα την γνωμη καποιων εμπειρων του φορουμ.Και δινει τωρα στο 14μηνο τρελα αποτελεσματα στο crown...Τωρα αρχιζει κ μπουσταρει..Ευχαριστω εκ των προτερων!!

βεβαιως και κανει ζημιες στο υπαρ,
η φιναστεριδη μεταβολιζεται απο τοκ υτόχρωµα P450 οπως και πολλα αλλα φαρμακα.
Σε δικες μου εξεταασςεις μετα φινας βρεθηκαν ανεβασμενα επισης τα υπατικα μου.΄
πολυ σωστος ο ενδοκρινολογος σου
 
Μπλουζα