να ρωτησω κατι που με απασχολει τον τελευταιο καιρο.κανω χρηση regain τους τελευταιους 6 μηνες μια φορα το βραδυ πριν κοιμηθω (και οταν ξυπνησω λουζομαι για να φυγει η λαδιλα) .εχω τη εντυπωση οτι εχω μονιμο πριξιμο και μαυρους στα ματια. κανεις τετοιους ειδους παρενεργιες? παρεπιπτωντος δεν εχω ουτε φαγουρα ουτε στιγματα στα μαλλια αλλα δεν εχω δει και καμια πυκνωση.ευχαριστω
Το πρίξημο και οι μαύροι κύκλοι είναι μερικές από τις πιο συνηθισμένες παρενέργειες της minoxidil. Για την αντιμετώπιση - περιορισμό του προβλήματος υπάρχουν διάφοροι τρόποι όπως :
- Δεν την εφαρμόζεις βράδυ αλλά πρωϊνές ώρες,
- μειώνεις τις ποσότητες αλατιού που προσλαμβάνεις μέσω των τροφών μέσα στην ημέρα,
- ξεκινάς σωματική (αερόβια) άσκηση,
- σταματάς το φάρμακο που έτσι και αλλιώς δε σου έχει προσφέρει και κάτι σημαντικό.
Θα "ακούσεις" και θα διαβάσεις και άλλα (όπως αλλαγή μάρκας minoxidil) αλλά τελικά το πιο αποτελεσματικό θα δεις ότι είναι η διακοπή του φαρμάκου...