Μεταμόσχευση Στο Βέλγιο-εμπειρία

MariosH

New Member
Αγαπητοί φίλοι,

γράφω για να μεταφέρω την εμπειρία μου απο την πρόσφατη (μόλις πριν απο δύο μέρες) μεταμόσχευση μαλλιών που έκανα στο Βέλγιο, στον DeR**s. Πρώτα μερικά πράγματα που θεωρώ ότι είναι σημαντικά να ειπωθούν: Είμαι 36 χρόνων και δίδυμος (ομοζυγωτικός) αδελφός του χρήστη Konstantineh που πριν απο μερικούς μήνες έκανε μερικά posts εδώ προκειμένουνα μοιραστεί τη δική του εμπειρία. Και μια και οι δίδυμοι ακολουθούν συχνά παράλληλους δρόμους είμαι και εγώ γιατρός (χειρουργός) και δουλεύω και εγώ στη Γερμανία. Απευθύνθηκα στο συγκεκριμένο ιατρό χωρίς να έχω ψάξει πολλά πράγματα, λίγο διάβασα καταχωρήσεις σε αυτό το site. Για να το πω απλά, έκανα μεταμόσχευση εκέι που έκανε και ο αδελφός μου. Υπάρχει ωστόσο μια σημαντική διαφορά: Εγώ είχα κάνει το 2006 άλλη μια FUE όταν ήμουν ακόμη Ελλάδα, στην D*I στην Αθήνα. Τότε είχαν μεταμοσχευτεί 1500 grafts. Διάβασα αρκετά για τα απογοητευτικά αποτελέσματα στην Ελλάδα. Δεν ξέρω αν ισχύουν ή όχι. Αλλα θα πω οτι εμένα επιβιώσανε λιγότερο απο 30% των τριχοθυλακίων. Το αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό. Το μεγάλο πρόβλημα όμως το συνειδητοποιήσα πριν απο λίγες μέρες. Πηγαίνοντας Βέλγιο είχα συμφωνήσει με το γιατρό να μεταμοσχευθούν 3000 grafts. Όταν ξύρισε το κεφάλι διαπίστωσε οτι ένα μεγάλο μέρος της δότριας περιοχής είχε καταστραφεί. Μετα βίας κατάφερε να πάρει 2300 grafts. Δεν ξέρω αν φαίνεται στις φωτο η ζημιά που είχε γίνει πίσω και απο που χρειαστηκε να πάρει προκειμένου να βρεί τώρα, σε αυτή τη δεύτερη FUE, τα μοσχεύματα. Μου είπε οτι μάλλον χρησιμοποιήθηκε εργαλείο μεγάλου διαμετρήματος. Πιθανόν. Ίσως. Δεν έχει σημασία. Αυτό που έχει σημασία είναι οτι έχασα 1000-1500 grafts.