Kostas97
Well-Known Member
Μα βασικη συνιστωσα της σατιρας ειναι η λεγομενη πολιτικη σατιρα.100% . Πολιτικολογία περισσότερο είναι(ή κατά κύριο λόγω ) παρά σάτιρα
Μα βασικη συνιστωσα της σατιρας ειναι η λεγομενη πολιτικη σατιρα.100% . Πολιτικολογία περισσότερο είναι(ή κατά κύριο λόγω ) παρά σάτιρα
Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.
Το θέμα εδώ δεν είναι η σάτιρα αλλά η ουσία που είναι το τραγικό δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή σε 57 μέχρι στιγμής ανθρώπους. Θα μπορούσε να είναι ο καθένας μέσα εκεί και να ταξιδεύαμε με αυτό το τρένο-φέρετρο σε ένα ταξίδι χωρίς επιστροφή...Το αν έχει όρια η σάτιρα,το αν "πρέπει"η όχι να κρατάει ίσες αποστάσεις ή να σατιρίζει τους πάντες είναι μια ωραία συζήτηση,ποιος είπε όμως ότι οι εκπομπές αυτής της εβδομάδας είναι σατιρικές;ακριβώς το αντίθετο είπαν οπότε αν κάποιος διαφωνεί με αυτά που λένε είναι το θέμα και όχι το γιατί το λενε.το αν μας αρέσει το πως κάνουν γενικότερα την χιουμοριστικη εκπομπή τους είναι κάτι άλλο.
Συμφωνώ απόλυτα και αυτό θα έπρεπε να είναι το κυριαρχο θέμα συζήτησης.αυτα που λέει ο Κανάκης,επειδή αυτό ήταν το θέμα πριν, στην τηλεοραση δεν μπορώ να φανταστώ ότι βρίσκει αντίθετο κόσμο,το πρόβλημα είναι ότι οι "κανακηδες"είναι συντριπτική μειοψηφία στην τηλεορασηΤο θέμα εδώ δεν είναι η σάτιρα αλλά η ουσία που είναι το τραγικό δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή σε 57 μέχρι στιγμής ανθρώπους. Θα μπορούσε να είναι ο καθένας μέσα εκεί και να ταξιδεύαμε με αυτό το τρένο-φέρετρο σε ένα ταξίδι χωρίς επιστροφή...
Κανεις δεν ήξερε ότι η ανθρώπινη ζωή θα καθοριζόταν από το τι έκανε ένας σταθμάρχης αν γύρισε ένα κλειδί ή όχι και ότι δεν υπήρχε και δεν υπάρχει ακόμα καμια δικλείδα ασφαλείας σε περίπτωση λάθους, όπως γίνεται στις πολιτισμένες χώρες του εξωτερικού ενώ εδώ είμαστε πίσω από τον ήλιο σε ασφάλεια…πάμε και όπου μας βγάλει ένα πράγμα και Αμα γίνει κάποιο λάθος το πολύ πολύ να σκοτωθούν οι επιβάτες του τρένου…
Η ευθύνη δεν βαραίνει μόνο τον σταθμάρχη αλλά και τους από πάνω που δεν φρόντισαν να μπουν τα συστήματα ασφαλείας ώστε να υπάρχει μια ασφάλεια σε περίπτωση λάθους και το μόνο που ήξεραν ήταν να λένε για το ποσο ασφαλείς είναι οι σιδηρόδρομοι της Ελλάδας…(!)
Δε νομιζω οτι διαφωνησε καποιος με την ουσια, απλως η πλειοψηφια δικαιως δεν πειθεται οτι ο Κανακης αν ειχε συμφερον να πει το αντιθετο δε θα το ελεγε.Συμφωνώ απόλυτα και αυτό θα έπρεπε να είναι το κυριαρχο θέμα συζήτησης.αυτα που λέει ο Κανάκης,επειδή αυτό ήταν το θέμα πριν, στην τηλεοραση δεν μπορώ να φανταστώ ότι βρίσκει αντίθετο κόσμο,το πρόβλημα είναι ότι οι "κανακηδες"είναι συντριπτική μειοψηφία στην τηλεοραση
Συγνώμη αλλά μετά από ένα τέτοιο γεγονός το τελευταίο που με νοιάζει είναι το να κάτσω να σκεφτώ τι θα έκανε ο Κανάκης αν είχε άλλο συμφέρον,μένω στην ουσια.το να κάτσω να σκεφτώ ποιο θα μπορούσε να ήταν το συμφέρον του σε άλλη περίπτωση το θεωρώ αστείο όταν καθημερινά υπάρχουν αμέτρητοι δημοσιογράφοι που βιάζουν την λογικήΔε νομιζω οτι διαφωνησε καποιος με την ουσια, απλως η πλειοψηφια δικαιως δεν πειθεται οτι ο Κανακης αν ειχε συμφερον να πει το αντιθετο δε θα το ελεγε.
Το θέμα εδώ δεν είναι η σάτιρα αλλά η ουσία που είναι το τραγικό δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή σε 57 μέχρι στιγμής ανθρώπους. Θα μπορούσε να είναι ο καθένας μέσα εκεί και να ταξιδεύαμε με αυτό το τρένο-φέρετρο σε ένα ταξίδι χωρίς επιστροφή...
Κανεις δεν ήξερε ότι η ανθρώπινη ζωή θα καθοριζόταν από το τι έκανε ένας σταθμάρχης αν γύρισε ένα κλειδί ή όχι και ότι δεν υπήρχε και δεν υπάρχει ακόμα καμια δικλείδα ασφαλείας σε περίπτωση λάθους, όπως γίνεται στις πολιτισμένες χώρες του εξωτερικού ενώ εδώ είμαστε πίσω από τον ήλιο σε ασφάλεια…πάμε και όπου μας βγάλει ένα πράγμα και Αμα γίνει κάποιο λάθος το πολύ πολύ να σκοτωθούν οι επιβάτες του τρένου…
Η ευθύνη δεν βαραίνει μόνο τον σταθμάρχη αλλά και τους από πάνω που δεν φρόντισαν να μπουν τα συστήματα ασφαλείας ώστε να υπάρχει μια ασφάλεια σε περίπτωση λάθους και το μόνο που ήξεραν ήταν να λένε για το ποσο ασφαλείς είναι οι σιδηρόδρομοι της Ελλάδας…(!)
Εφόσον έχει προχωρήσει η τεχνολογία είναι αδιανόητο να μην έχουν μπει ακόμα εδώ τα αυτόματα συστήματα ασφαλείας όπως έχουν μπει σε άλλες χώρες του εξωτερικού.Πριν τα συστήματα ασφαλείας (που δεν υπάρχουν παντού) πως κυκλοφορούσαν τα τρένα; Το 1970, το 1980, το 1990; To πρόβλημα σαφώς δεν είναι μόνο ο σταθμάρχης αλλά πρωτίστως γιατί το σύστημα, αφού τα συστήματα δεν είναι εν λειτουργεία, "μπάζει" από παντού. Σαφέστατα και υπάρχει ευθύνη στην καθυστέρηση υλοποίησης των αυτομάτων συστημάτων ασφαλείας αλλά πρωτίστως η ευθύνη ανήκει στον τρόπο λειτουργίας του οργανισμού με τα υπάρχοντα συστήματα.
Μα έτσι κυκλοφορούν κ το 2023,χωρίς συστήματα ασφαλείας!υπέροχο ε;Πριν τα συστήματα ασφαλείας (που δεν υπάρχουν παντού) πως κυκλοφορούσαν τα τρένα; Το 1970, το 1980, το 1990;
Η προσέγγιση σε τόσο σημαντικά θέματα που η κοινωνία είναι στα "καγκελα" και εύκολα αποπροσανατολίζεται πρέπει να είναι αποστειρωμένη και καθαρή έτσι ώστε να εστιάζει στην ουσία χωρίς κανένα ίχνος υπερβολής, ειρωνίας, εμπαιγμού ή οποιουδήποτε άλλου σατιρικού στοιχείου.Δεν το καταλαβαίνω αυτό. Μπορείς CVIAL παρακαλώ να το εξηγήσεις;
Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.
Εγώ θα το αντιστρέψω. Αν οι σταθμάρχες ήταν 2, ο άπειρος δεν ήταν στην Λάρισα και ειδικά τέτοια μέρα, ο μηχανοδήγος ακολουθούσε το πρωτόκολο θα γινόταν το ατύχημα; Όχι. Το θέμα δεν ήταν το ΕΝΑ ΜΟΝΟ λάθος του σταθμάρχη αρά η ΣΩΡΕΙΑ λαθών και ΜΠΑΧΑΛΟΥ όλου του συστήματος. Από εκεί ξεκινάμε και μετά φυσικά και όλα τα υπόλοιπα.Μα έτσι κυκλοφορούν κ το 2023,χωρίς συστήματα ασφαλείας!υπέροχο ε;
Μιλάμε για τρένο σταθερής τροχιάς,φυσικά κ για να γίνει μετωπική σύγκρουση υπάρχει ευθύνη ανθρώπου,για αυτό όμως υπάρχουν συστήματα ασφαλείας που υποτίθεται ότι είχαμε,που πολύ εύκολα προσπερνάμε το ότι μας λέγανε ότι τα είχαμε,για να διορθώσουν αυτά τα λάθη.πιστευεις πως αν υπήρχαν κ δούλευαν σωστά θα γινόταν το ατύχημα;
Μα έτσι κυκλοφορούν κ το 2023,χωρίς συστήματα ασφαλείας!υπέροχο ε;
Μιλάμε για τρένο σταθερής τροχιάς,φυσικά κ για να γίνει μετωπική σύγκρουση υπάρχει ευθύνη ανθρώπου,για αυτό όμως υπάρχουν συστήματα ασφαλείας που υποτίθεται ότι είχαμε,που πολύ εύκολα προσπερνάμε το ότι μας λέγανε ότι τα είχαμε,για να διορθώσουν αυτά τα λάθη.πιστευεις πως αν υπήρχαν κ δούλευαν σωστά θα γινόταν το ατύχημα;
Μα παλιά ήταν 2,μάντεψε ποιοι πήραν αποφάσεις να μειωθούν,πάντως όχι εγώ κ φανταζομαι ούτε κ εσύ.Εγώ θα το αντιστρέψω. Αν οι σταθμάρχες ήταν 2, ο άπειρος δεν ήταν στην Λάρισα και ειδικά τέτοια μέρα, ο μηχανοδήγος ακολουθούσε το πρωτόκολο θα γινόταν το ατύχημα; Όχι. Το θέμα δεν ήταν το ΕΝΑ ΜΟΝΟ λάθος του σταθμάρχη αρά η ΣΩΡΕΙΑ λαθών και ΜΠΑΧΑΛΟΥ όλου του συστήματος. Από εκεί ξεκινάμε και μετά φυσικά και όλα τα υπόλοιπα.
Δηλαδη στο λεωφορείο υπάρχει δεύτερος οδηγός;Μα παλιά ήταν 2,μάντεψε ποιοι πήραν αποφάσεις να μειωθούν,πάντως όχι εγώ κ φανταζομαι ούτε κ εσύ.
Δεν είναι θεωρητική συζήτηση να μου αντιστρέψεις το ερώτημα,είναι πραγματικό,τραγικό και με πολλούς νεκρούς,σε αυτή ακριβώς την περίπτωση αν είχαμε συστήματα ασφαλείας που να δουλεύουν θα είχαμε δυστύχημα;
Και εκείνη την μέρα ήταν 2-3 όπως φαίνεται και την "έκαναν" νωρίτερα. Άρα;Μα παλιά ήταν 2,μάντεψε ποιοι πήραν αποφάσεις να μειωθούν,πάντως όχι εγώ κ φανταζομαι ούτε κ εσύ.
Δεν είναι θεωρητική συζήτηση να μου αντιστρέψεις το ερώτημα,είναι πραγματικό,τραγικό και με πολλούς νεκρούς,σε αυτή ακριβώς την περίπτωση αν είχαμε συστήματα ασφαλείας που να δουλεύουν θα είχαμε δυστύχημα;
To απλό γεγονός ότι το θέμα των συμβάσεων του εν λόγω συστήματος έχει ιστορία 15 ετίας και διαπερνά όλα τα πολιτικά κόμματα δείχνει ότι το πρόβλημα το έχουμε σαν κοινωνία.Ακριβώς Cvial, για αυτό νομίζω ότι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό της πλειονότητας των πολιτικών, των μεγαλοδημοσιογράφων, των <<σατυρικών>> εκπομπών, κλπ είναι ο πανμεγιστος λαικισμος και το χάιδεμα αυτιών της αποχαυνωμένης Ελληνικής κοινωνίας που και καλά είναι Αγία, τα έχει όλα τέλεια καμωμένα και δεν φταιει πουθενά και σε τίποτα.