Η ζωη με Covid-19

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

filkos

New Member
Το αν έχει όρια η σάτιρα,το αν "πρέπει"η όχι να κρατάει ίσες αποστάσεις ή να σατιρίζει τους πάντες είναι μια ωραία συζήτηση,ποιος είπε όμως ότι οι εκπομπές αυτής της εβδομάδας είναι σατιρικές;ακριβώς το αντίθετο είπαν οπότε αν κάποιος διαφωνεί με αυτά που λένε είναι το θέμα και όχι το γιατί το λενε.το αν μας αρέσει το πως κάνουν γενικότερα την χιουμοριστικη εκπομπή τους είναι κάτι άλλο.
 

montecristo

Well-Known Member
Το αν έχει όρια η σάτιρα,το αν "πρέπει"η όχι να κρατάει ίσες αποστάσεις ή να σατιρίζει τους πάντες είναι μια ωραία συζήτηση,ποιος είπε όμως ότι οι εκπομπές αυτής της εβδομάδας είναι σατιρικές;ακριβώς το αντίθετο είπαν οπότε αν κάποιος διαφωνεί με αυτά που λένε είναι το θέμα και όχι το γιατί το λενε.το αν μας αρέσει το πως κάνουν γενικότερα την χιουμοριστικη εκπομπή τους είναι κάτι άλλο.
Το θέμα εδώ δεν είναι η σάτιρα αλλά η ουσία που είναι το τραγικό δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή σε 57 μέχρι στιγμής ανθρώπους. Θα μπορούσε να είναι ο καθένας μέσα εκεί και να ταξιδεύαμε με αυτό το τρένο-φέρετρο σε ένα ταξίδι χωρίς επιστροφή...

Κανεις δεν ήξερε ότι η ανθρώπινη ζωή θα καθοριζόταν από το τι έκανε ένας σταθμάρχης αν γύρισε ένα κλειδί ή όχι και ότι δεν υπήρχε και δεν υπάρχει ακόμα καμια δικλείδα ασφαλείας σε περίπτωση λάθους, όπως γίνεται στις πολιτισμένες χώρες του εξωτερικού ενώ εδώ είμαστε πίσω από τον ήλιο σε ασφάλεια…πάμε και όπου μας βγάλει ένα πράγμα και Αμα γίνει κάποιο λάθος το πολύ πολύ να σκοτωθούν οι επιβάτες του τρένου…

Η ευθύνη δεν βαραίνει μόνο τον σταθμάρχη αλλά και τους από πάνω που δεν φρόντισαν να μπουν τα συστήματα ασφαλείας ώστε να υπάρχει μια ασφάλεια σε περίπτωση λάθους και το μόνο που ήξεραν ήταν να λένε για το ποσο ασφαλείς είναι οι σιδηρόδρομοι της Ελλάδας…(!)
 
Τελευταία επεξεργασία:

filkos

New Member
Το θέμα εδώ δεν είναι η σάτιρα αλλά η ουσία που είναι το τραγικό δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή σε 57 μέχρι στιγμής ανθρώπους. Θα μπορούσε να είναι ο καθένας μέσα εκεί και να ταξιδεύαμε με αυτό το τρένο-φέρετρο σε ένα ταξίδι χωρίς επιστροφή...

Κανεις δεν ήξερε ότι η ανθρώπινη ζωή θα καθοριζόταν από το τι έκανε ένας σταθμάρχης αν γύρισε ένα κλειδί ή όχι και ότι δεν υπήρχε και δεν υπάρχει ακόμα καμια δικλείδα ασφαλείας σε περίπτωση λάθους, όπως γίνεται στις πολιτισμένες χώρες του εξωτερικού ενώ εδώ είμαστε πίσω από τον ήλιο σε ασφάλεια…πάμε και όπου μας βγάλει ένα πράγμα και Αμα γίνει κάποιο λάθος το πολύ πολύ να σκοτωθούν οι επιβάτες του τρένου…

Η ευθύνη δεν βαραίνει μόνο τον σταθμάρχη αλλά και τους από πάνω που δεν φρόντισαν να μπουν τα συστήματα ασφαλείας ώστε να υπάρχει μια ασφάλεια σε περίπτωση λάθους και το μόνο που ήξεραν ήταν να λένε για το ποσο ασφαλείς είναι οι σιδηρόδρομοι της Ελλάδας…(!)
Συμφωνώ απόλυτα και αυτό θα έπρεπε να είναι το κυριαρχο θέμα συζήτησης.αυτα που λέει ο Κανάκης,επειδή αυτό ήταν το θέμα πριν, στην τηλεοραση δεν μπορώ να φανταστώ ότι βρίσκει αντίθετο κόσμο,το πρόβλημα είναι ότι οι "κανακηδες"είναι συντριπτική μειοψηφία στην τηλεοραση
 

Kostas97

Well-Known Member
Συμφωνώ απόλυτα και αυτό θα έπρεπε να είναι το κυριαρχο θέμα συζήτησης.αυτα που λέει ο Κανάκης,επειδή αυτό ήταν το θέμα πριν, στην τηλεοραση δεν μπορώ να φανταστώ ότι βρίσκει αντίθετο κόσμο,το πρόβλημα είναι ότι οι "κανακηδες"είναι συντριπτική μειοψηφία στην τηλεοραση
Δε νομιζω οτι διαφωνησε καποιος με την ουσια, απλως η πλειοψηφια δικαιως δεν πειθεται οτι ο Κανακης αν ειχε συμφερον να πει το αντιθετο δε θα το ελεγε.
 

filkos

New Member
Δε νομιζω οτι διαφωνησε καποιος με την ουσια, απλως η πλειοψηφια δικαιως δεν πειθεται οτι ο Κανακης αν ειχε συμφερον να πει το αντιθετο δε θα το ελεγε.
Συγνώμη αλλά μετά από ένα τέτοιο γεγονός το τελευταίο που με νοιάζει είναι το να κάτσω να σκεφτώ τι θα έκανε ο Κανάκης αν είχε άλλο συμφέρον,μένω στην ουσια.το να κάτσω να σκεφτώ ποιο θα μπορούσε να ήταν το συμφέρον του σε άλλη περίπτωση το θεωρώ αστείο όταν καθημερινά υπάρχουν αμέτρητοι δημοσιογράφοι που βιάζουν την λογική
 

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Το θέμα εδώ δεν είναι η σάτιρα αλλά η ουσία που είναι το τραγικό δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή σε 57 μέχρι στιγμής ανθρώπους. Θα μπορούσε να είναι ο καθένας μέσα εκεί και να ταξιδεύαμε με αυτό το τρένο-φέρετρο σε ένα ταξίδι χωρίς επιστροφή...

Κανεις δεν ήξερε ότι η ανθρώπινη ζωή θα καθοριζόταν από το τι έκανε ένας σταθμάρχης αν γύρισε ένα κλειδί ή όχι και ότι δεν υπήρχε και δεν υπάρχει ακόμα καμια δικλείδα ασφαλείας σε περίπτωση λάθους, όπως γίνεται στις πολιτισμένες χώρες του εξωτερικού ενώ εδώ είμαστε πίσω από τον ήλιο σε ασφάλεια…πάμε και όπου μας βγάλει ένα πράγμα και Αμα γίνει κάποιο λάθος το πολύ πολύ να σκοτωθούν οι επιβάτες του τρένου…

Η ευθύνη δεν βαραίνει μόνο τον σταθμάρχη αλλά και τους από πάνω που δεν φρόντισαν να μπουν τα συστήματα ασφαλείας ώστε να υπάρχει μια ασφάλεια σε περίπτωση λάθους και το μόνο που ήξεραν ήταν να λένε για το ποσο ασφαλείς είναι οι σιδηρόδρομοι της Ελλάδας…(!)

Πριν τα συστήματα ασφαλείας (που δεν υπάρχουν παντού) πως κυκλοφορούσαν τα τρένα; Το 1970, το 1980, το 1990; To πρόβλημα σαφώς δεν είναι μόνο ο σταθμάρχης αλλά πρωτίστως γιατί το σύστημα, αφού τα συστήματα δεν είναι εν λειτουργεία, "μπάζει" από παντού. Σαφέστατα και υπάρχει ευθύνη στην καθυστέρηση υλοποίησης των αυτομάτων συστημάτων ασφαλείας αλλά πρωτίστως η ευθύνη ανήκει στον τρόπο λειτουργίας του οργανισμού με τα υπάρχοντα συστήματα.
 

montecristo

Well-Known Member
Πριν τα συστήματα ασφαλείας (που δεν υπάρχουν παντού) πως κυκλοφορούσαν τα τρένα; Το 1970, το 1980, το 1990; To πρόβλημα σαφώς δεν είναι μόνο ο σταθμάρχης αλλά πρωτίστως γιατί το σύστημα, αφού τα συστήματα δεν είναι εν λειτουργεία, "μπάζει" από παντού. Σαφέστατα και υπάρχει ευθύνη στην καθυστέρηση υλοποίησης των αυτομάτων συστημάτων ασφαλείας αλλά πρωτίστως η ευθύνη ανήκει στον τρόπο λειτουργίας του οργανισμού με τα υπάρχοντα συστήματα.
Εφόσον έχει προχωρήσει η τεχνολογία είναι αδιανόητο να μην έχουν μπει ακόμα εδώ τα αυτόματα συστήματα ασφαλείας όπως έχουν μπει σε άλλες χώρες του εξωτερικού.
Δεν μπορεί ακόμα εν έτει 2023 να μην υπάρχει κάποια δικλείδα ασφαλείας σε περίπτωση λάθους και ακόμα να εξαρτιόμαστε για το αν κάνει σωστά τη δουλειά του ένας σταθμάρχης ή αμα ξεχάστηκε κλπ...
Ευθύνονται βέβαια και οι άνθρωποι που τον έβαλαν εκεί χωρίς να έχει την κατάλληλη εμπειρία ενώ ήξεραν ότι δεν υπάρχει ασφάλεια σε περίπτωση λάθους. Αυτό σίγουρα δεν δικαιολογεί το γεγονός οτι δεν λειτουργούν ακόμα τα αυτόματα συστήματα ασφαλείας, ενώ θα έπρεπε να λειτουργούν για να μην υπάρξουν 57 θάνατοι συνανθρώπων μας σε περίπτωση λάθους..
 

dlazaros

Well-Known Member
Δεν θα διαφωνήσω με τα σχόλια απλά καλό είναι να ξέρουμε κάποια πράγματα σχετικά με την ασφάλεια των συγκοινωνιών. Δεν είναι ο σταθμάρχης και τα συστήματα ασφαλείας όπως η τηλεδιοίκηση και μετά το χάος. Υπάρχει ολόκληρη διαδικασία που δεν ακολουθήθηκε και την αναφέρουν μόνο στα γρήγορα τα μμε. Ο οδηγός ενός οχήματος μαζικής μεταφοράς έχει τον πρώτο λόγο στην ασφάλεια και έκανε πολλές και συνεχόμενες παραλήψεις. Εάν συνέβαινε το ίδιο σε λεωφορείο και παίρναγε με κόκκινο ο οδηγός και έμπαινε στο αντίθετο ρεύμα και συνέχιζε για ώρα δεν θα μπορούσα να πω ότι μου φταίνε τα φανάρια που δεν δουλεύανε και ο τροχονόμος που ήταν τρόμπας. Το ίδιο και στα αεροπλάνα. Έχουν γίνει πολλά ατυχήματα σε αεροδρόμια που δεν είχαν ραντάρ, που ο ελεγκτής τα έκανε μαντάρα αλλά ο κοινός παρονομαστής είναι ότι χρειάζονται τουλάχιστον 3-4 λάθη από πολλούς ανθρώπους για να γίνει μια τραγωδία. Προσωπικά με ενοχλεί το κλίμα που επικρατεί ότι "αυτός φταίει" και δεν με νοιάζει τίποτα άλλο και τα παιχνίδια επειδή έρχονται εκλογές. Από περιέργεια ψάξτε να δείτε πόσοι νεκροί έχουν υπάρξει στα Τέμπη τα τελευταία 20 χρόνια από τροχαία και όταν δείτε το νούμερο θα καταλάβετε ότι υπάρχει όντως πρόβλημα νοοτροπίας... και ναι, έχουμε εμφύλιο στην χώρα μας εδώ και 50 χρόνια και εάν δεν σταματήσει δεν θα φτιάξουμε τίποτα...
 

filkos

New Member
Πριν τα συστήματα ασφαλείας (που δεν υπάρχουν παντού) πως κυκλοφορούσαν τα τρένα; Το 1970, το 1980, το 1990;
Μα έτσι κυκλοφορούν κ το 2023,χωρίς συστήματα ασφαλείας!υπέροχο ε;

Μιλάμε για τρένο σταθερής τροχιάς,φυσικά κ για να γίνει μετωπική σύγκρουση υπάρχει ευθύνη ανθρώπου,για αυτό όμως υπάρχουν συστήματα ασφαλείας που υποτίθεται ότι είχαμε,που πολύ εύκολα προσπερνάμε το ότι μας λέγανε ότι τα είχαμε,για να διορθώσουν αυτά τα λάθη.πιστευεις πως αν υπήρχαν κ δούλευαν σωστά θα γινόταν το ατύχημα;
 

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Δεν το καταλαβαίνω αυτό. Μπορείς CVIAL παρακαλώ να το εξηγήσεις;
Η προσέγγιση σε τόσο σημαντικά θέματα που η κοινωνία είναι στα "καγκελα" και εύκολα αποπροσανατολίζεται πρέπει να είναι αποστειρωμένη και καθαρή έτσι ώστε να εστιάζει στην ουσία χωρίς κανένα ίχνος υπερβολής, ειρωνίας, εμπαιγμού ή οποιουδήποτε άλλου σατιρικού στοιχείου.
 

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

vagosx

Well-Known Member
Λαζαρε συμφωνώ απόλυτα. Προσωπικά μου φαίνεται αδιανόητο να μην προβλέπεται σε κανονισμό ασφαλείας σιδηροδρόμων, σε περίπτωση εισόδου σε ανάποδη φορά όταν υπάρχει διπλή γραμμή να μην υπάρχει πρωτόκολλο εισόδου με τηλεγράφημα, εντολή η οτιδήποτε άλλο από τον σταθμάρχη στον μηχανοδηγό, καθως και ο λογος εισόδου στην αντίθετη φορά και το αντίστροφο αποδοχή της εντολής με συγκεκριμένο πρωτόκολλο από τον μηχανοδηγό προς τον σταθμάρχη.

Επίσης αυτό με τον εμφύλιο με βρίσκει επίσης απολύτως σύμφωνο.
 

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Μα έτσι κυκλοφορούν κ το 2023,χωρίς συστήματα ασφαλείας!υπέροχο ε;

Μιλάμε για τρένο σταθερής τροχιάς,φυσικά κ για να γίνει μετωπική σύγκρουση υπάρχει ευθύνη ανθρώπου,για αυτό όμως υπάρχουν συστήματα ασφαλείας που υποτίθεται ότι είχαμε,που πολύ εύκολα προσπερνάμε το ότι μας λέγανε ότι τα είχαμε,για να διορθώσουν αυτά τα λάθη.πιστευεις πως αν υπήρχαν κ δούλευαν σωστά θα γινόταν το ατύχημα;
Εγώ θα το αντιστρέψω. Αν οι σταθμάρχες ήταν 2, ο άπειρος δεν ήταν στην Λάρισα και ειδικά τέτοια μέρα, ο μηχανοδήγος ακολουθούσε το πρωτόκολο θα γινόταν το ατύχημα; Όχι. Το θέμα δεν ήταν το ΕΝΑ ΜΟΝΟ λάθος του σταθμάρχη αρά η ΣΩΡΕΙΑ λαθών και ΜΠΑΧΑΛΟΥ όλου του συστήματος. Από εκεί ξεκινάμε και μετά φυσικά και όλα τα υπόλοιπα.
 

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Μα έτσι κυκλοφορούν κ το 2023,χωρίς συστήματα ασφαλείας!υπέροχο ε;

Μιλάμε για τρένο σταθερής τροχιάς,φυσικά κ για να γίνει μετωπική σύγκρουση υπάρχει ευθύνη ανθρώπου,για αυτό όμως υπάρχουν συστήματα ασφαλείας που υποτίθεται ότι είχαμε,που πολύ εύκολα προσπερνάμε το ότι μας λέγανε ότι τα είχαμε,για να διορθώσουν αυτά τα λάθη.πιστευεις πως αν υπήρχαν κ δούλευαν σωστά θα γινόταν το ατύχημα;

Μπορεί και να γινόταν γιατί δεν θα το είχαν συντηρήσει και θα είχε βγει σε αχρηστία ή οι "ρομά" θα το είχαν λεηλατησει χωρίς να αποκατασταθεί. Αν ο οργανισμός είναι μπάχαλο το σύστημα δεν σε σώζει. Γρήγορα θα απαξιωθεί και αυτό όπως έγινε και στο παρελθόν. Υπάρχει μια τάση στην Ελληνική κοινωνία να μεταθέτει όλη την ευθύνη αλλού και να κάνει γαργάρα την ευθύνη που αναλογεί στην ίδια. Φωνάζουμε για περισσότερα αποριμματοφόρα ενώ οι ίδιοι δεν έχουμε στοιχειώδη παιδεία να μην ρυπαίνουμε σε δημόσιους χώρους. Θέλουμε την χώρα Γερμανία αλλά εμείς να μην αλλάξουμε νοοτροπία. Δεν γίνεται.
 

filkos

New Member
Εγώ θα το αντιστρέψω. Αν οι σταθμάρχες ήταν 2, ο άπειρος δεν ήταν στην Λάρισα και ειδικά τέτοια μέρα, ο μηχανοδήγος ακολουθούσε το πρωτόκολο θα γινόταν το ατύχημα; Όχι. Το θέμα δεν ήταν το ΕΝΑ ΜΟΝΟ λάθος του σταθμάρχη αρά η ΣΩΡΕΙΑ λαθών και ΜΠΑΧΑΛΟΥ όλου του συστήματος. Από εκεί ξεκινάμε και μετά φυσικά και όλα τα υπόλοιπα.
Μα παλιά ήταν 2,μάντεψε ποιοι πήραν αποφάσεις να μειωθούν,πάντως όχι εγώ κ φανταζομαι ούτε κ εσύ.
Δεν είναι θεωρητική συζήτηση να μου αντιστρέψεις το ερώτημα,είναι πραγματικό,τραγικό και με πολλούς νεκρούς,σε αυτή ακριβώς την περίπτωση αν είχαμε συστήματα ασφαλείας που να δουλεύουν θα είχαμε δυστύχημα;
 

vagosx

Well-Known Member
Ακριβώς Cvial, για αυτό νομίζω ότι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό της πλειονότητας των πολιτικών, των μεγαλοδημοσιογράφων, των <<σατυρικών>> εκπομπών, κλπ είναι ο πανμεγιστος λαικισμος και το χάιδεμα αυτιών της αποχαυνωμένης Ελληνικής κοινωνίας που και καλά είναι Αγία, τα έχει όλα τέλεια καμωμένα και δεν φταιει πουθενά και σε τίποτα.
 

vagosx

Well-Known Member
Μα παλιά ήταν 2,μάντεψε ποιοι πήραν αποφάσεις να μειωθούν,πάντως όχι εγώ κ φανταζομαι ούτε κ εσύ.
Δεν είναι θεωρητική συζήτηση να μου αντιστρέψεις το ερώτημα,είναι πραγματικό,τραγικό και με πολλούς νεκρούς,σε αυτή ακριβώς την περίπτωση αν είχαμε συστήματα ασφαλείας που να δουλεύουν θα είχαμε δυστύχημα;
Δηλαδη στο λεωφορείο υπάρχει δεύτερος οδηγός;
Σε όλα τα πράγματα προφανώς και υπάρχει και η προσωπική ευθύνη.
 

Kostas97

Well-Known Member
Συγγνωμη αλλα εδω αποδειχθηκε οτι τα πραγματα ηταν πολυ χειροτερα απο απλη ελλειψη συστηματων ασφαλειας 2023.
Καταρχας αν ο σταθμαρχης ο συγκεκριμενος χειριζοταν υπερσυχρονα συστηματα, πιθανως να χε προκαλεσει και χειροτερο ατυχημα...
Εδω ο ανθρωπος αυτος ξεκινησε απο βοσκος και στα 60 λιγο πριν βγει σε συνταξη, τον εκαναν σταθμαρχη. Μιλαμε για θεατρο του παραλογου.

Για ολα αυτα προφανως και καποιοι φερουν ευθυνες.

Για το γεγονος οτι η εταιρεια επαιζε διαφημιση με υπερσυγχρονες εγκαταστασεις και συστηματα τελευταιας τεχνολογιας κοροιδευοντας μας, ενω η πραγματικοτητα ηταν ποντικοφαγωμενοι πινακες με κλειδια, καποιοι φερουν ευθυνες.

Για το οτι μετα απο το ατυχημα με 57 νεκρους αποφασιστηκε " επανεκκινηση σιδηροδρομων με ενισχυμενες εγγυησεις ασφαλειας" κατι το οποιο καποιος θα υπολογιζε οτι αν γινοταν απο τους ανωτερους σωστη δουλεια, θα ειχε γινει προληπτικα, καποιοι φερουν ευθυνη.

Το ατυχημα λογω κακοτυχιας συνεβη αυτη τη χρονικη περιοδο. Θα μπορουσε να ειχε συμβει και περυσι και πριν 5 χρονια. Οπως αναφερατε και παραπανω, ομως προφανως η λειτουργια της συγκεκριμενης συγκοινωνιας ειχε αφεθη στην τυχη της.
Ή καποιοι γνωριζαν τι γινεται και το αγνοουσαν.
 

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Μα παλιά ήταν 2,μάντεψε ποιοι πήραν αποφάσεις να μειωθούν,πάντως όχι εγώ κ φανταζομαι ούτε κ εσύ.
Δεν είναι θεωρητική συζήτηση να μου αντιστρέψεις το ερώτημα,είναι πραγματικό,τραγικό και με πολλούς νεκρούς,σε αυτή ακριβώς την περίπτωση αν είχαμε συστήματα ασφαλείας που να δουλεύουν θα είχαμε δυστύχημα;
Και εκείνη την μέρα ήταν 2-3 όπως φαίνεται και την "έκαναν" νωρίτερα. Άρα;
 

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Ακριβώς Cvial, για αυτό νομίζω ότι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό της πλειονότητας των πολιτικών, των μεγαλοδημοσιογράφων, των <<σατυρικών>> εκπομπών, κλπ είναι ο πανμεγιστος λαικισμος και το χάιδεμα αυτιών της αποχαυνωμένης Ελληνικής κοινωνίας που και καλά είναι Αγία, τα έχει όλα τέλεια καμωμένα και δεν φταιει πουθενά και σε τίποτα.
To απλό γεγονός ότι το θέμα των συμβάσεων του εν λόγω συστήματος έχει ιστορία 15 ετίας και διαπερνά όλα τα πολιτικά κόμματα δείχνει ότι το πρόβλημα το έχουμε σαν κοινωνία.
 
Μπλουζα