Εμπειρια με propecia..

unusual

New Member
Εγω πιστευω οτι σε καποιους (οχι ολους) το θεμα ειναι ψυχολογικο. Εγω παιρνω 3,5 χρονια φινα απ'τα 26 με μονη παρενεργεια το αραιωμενο σπερμα. Επισης πριν κανα 6μηνο ειχα ενα καρουμπαλακι στη ρωγα που ποναγε με την πιεση το οποιο μετα απο υπερηχο μου ειπαν οτι ειναι απλα πρησμενος αδενας (μπορει και να οφειλοταν στην κορτιζονη που επαιρνα εκεινο τον καιρο για αλλο θεμα υγειας) και τελικα υποχωρησε σιγα σιγα εντελως. Το μονο που μετανιωνω ειναι που δεν ξεκινησα νωριτερα.
 

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

Εγώ πάντως μετά από 2,5 χρονιά παρέα με το χάπι από την πρώτη μέρα διακοπής είδα τρελή διάφορα ! Παίζει να επανήλθα και αμέσως !
Εγω πιστευω οτι σε καποιους (οχι ολους) το θεμα ειναι ψυχολογικο. Εγω παιρνω 3,5 χρονια φινα απ'τα 26 με μονη παρενεργεια το αραιωμενο σπερμα. Επισης πριν κανα 6μηνο ειχα ενα καρουμπαλακι στη ρωγα που ποναγε με την πιεση το οποιο μετα απο υπερηχο μου ειπαν οτι ειναι απλα πρησμενος αδενας (μπορει και να οφειλοταν στην κορτιζονη που επαιρνα εκεινο τον καιρο για αλλο θεμα υγειας) και τελικα υποχωρησε σιγα σιγα εντελως. Το μονο που μετανιωνω ειναι που δεν ξεκινησα νωριτερα.
Σιγουρα η ψυχολογια και δε το αγχος που εκτοξευει την κορτιζολη παιζει μεγαλο ρολο στο ορμονολογικο προφιλ...Σε βεβαιώ πως σε ολους ομως δημιουργειται φοβερη αλλαγη στο σωμα εστω και αν δεν γινεται άμεσα αντιληπτό..θεωρω το καλυτερο ειναι να βαδιζεις με εναν πολυ καλο γιατρο γνωστη καλο του αντικειμενου και να εχεις συχνο ελεγχο και εξετασεις..χαιρομαι που πανε ολα καλα σε σενα φιλε
 

unusual

New Member
Δεν νομιζω οτι οι εξετασεις δειχνουν πολλα γι' αυτο το θεμα. Ενημερωσε μας οπως και να'χει... Απλως συμφωνω και με αλλη αποψη σε παραπλησιο θεμα οτι στο φορουμ ειναι ιδιαιτερα κατακριτεο αυτο το φάρμακο και γι' αυτο ειπα και την εμπειρια μου για να μην ακούγονται μονο τα αρνητικα. Επισης κοντινο μου προσωπο παρομοιας ηλικιας δεν εχει ουτε αυτος παρενεργειες. Να λεγονται κ αυτα!
 
Δεν νομιζω οτι οι εξετασεις δειχνουν πολλα γι' αυτο το θεμα. Ενημερωσε μας οπως και να'χει... Απλως συμφωνω και με αλλη αποψη σε παραπλησιο θεμα οτι στο φορουμ ειναι ιδιαιτερα κατακριτεο αυτο το φάρμακο και γι' αυτο ειπα και την εμπειρια μου για να μην ακούγονται μονο τα αρνητικα. Επισης κοντινο μου προσωπο παρομοιας ηλικιας δεν εχει ουτε αυτος παρενεργειες. Να λεγονται κ αυτα!
Οι εξετασεις που θα γινουν με την καθοδηγηση ενδοκρινολογου που ειδικευεται σε θεματα υπογοναδισμου πριν και κατα την διαρκεια χρησης θα δειξουν πολλα..κατανοω οτι πολυς κοσμος δεν εχει παρενεργειες και μακαρι να μην εχει ποτε...θα εκπλαγεις ομως ποσοι τις βγαζουν μολις το κοβουν ακριβως γιατι το προφιλ μεταβολισμου της dht εχει αλλαξει τοσο πολυ που ακολουθει μια αλυσιδωτη διαδικασια βλαβων...δεν το ευχομαι σε κανεναν και μακαρι να ηταν αλλιως..οπως και να το κανεις ειναι ενα ρισκο που ο καθενας επιλεγει..τα γνωριζα ολα αυτα και το πηρα προσωπικα..θα ενημερωνω εννοειται και ευχομαι οτι καλυτερο σε ολους
 
Τελευταία επεξεργασία:

DoctorWho

Active Member
Φιλε εγω δεν θα μιλησω για τ θεμα της φινας καθως τ θεωρω δευτερευον.. φαινεσαι αρκετα επηρεασμος απο το προυπαρχον προβλημα σου (και ενδεχομενως να συνεβαλε καθοριστικα κ αυτο στη συμπτωματολογια που ανεφερες) θα προτεινα να επισκευτεις καποιον ειδικο γιατρο, οχι ψυχολογο. Πιστευω μπορεις να βοηθηθεις πριν επηρεασει η ψυχολογια σου αυτη περισσοτερο τη ζωη σου.
 
Φιλε εγω δεν θα μιλησω για τ θεμα της φινας καθως τ θεωρω δευτερευον.. φαινεσαι αρκετα επηρεασμος απο το προυπαρχον προβλημα σου (και ενδεχομενως να συνεβαλε καθοριστικα κ αυτο στη συμπτωματολογια που ανεφερες) θα προτεινα να επισκευτεις καποιον ειδικο γιατρο, οχι ψυχολογο. Πιστευω μπορεις να βοηθηθεις πριν επηρεασει η ψυχολογια σου αυτη περισσοτερο τη ζωη σου.
Εχω ηδη αναφερει ραντεβου με ειδικους γιατρους πανω στις ορμονες φιλε μμου.Με παρεξηγησες στο αλλο ποστ αλλα και εδω..Η ψυχολογια μου χαλασε λογο της παρενεργειας του στηθους πιο πολυ..κανενα θεμα ψυχολογιας δεν ειχα πριν η κοπελα μου μου πει τι επαθε η ρογα σου και ειναι σαν γομα μιση ωρα αφου ενιωσα ενα καψιμο στο στηθος...ολα τα υπολοιπα ηταν αναμενομενα και απλα τα αναφερω ως γεγονοτα..αρα δεν συνεβαλε καμια ψυχολογια στα συμπτωματα...τωρα ειναι χαμηλα η ψυχολογια..αλλα θα τα φτιαξουμε ολα
 

alani

New Member
καλημερα στην παρεα εχω πολυ σοβαρο προβλημα στην καρδια τι απο τα παραπανω κανει να παρω γιατι εχω αραιωσει σε τελειωμενο σταδιο
 

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

minoxidilis

Active Member
Εχω ηδη αναφερει ραντεβου με ειδικους γιατρους πανω στις ορμονες φιλε μμου.Με παρεξηγησες στο αλλο ποστ αλλα και εδω..Η ψυχολογια μου χαλασε λογο της παρενεργειας του στηθους πιο πολυ..κανενα θεμα ψυχολογιας δεν ειχα πριν η κοπελα μου μου πει τι επαθε η ρογα σου και ειναι σαν γομα μιση ωρα αφου ενιωσα ενα καψιμο στο στηθος...ολα τα υπολοιπα ηταν αναμενομενα και απλα τα αναφερω ως γεγονοτα..αρα δεν συνεβαλε καμια ψυχολογια στα συμπτωματα...τωρα ειναι χαμηλα η ψυχολογια..αλλα θα τα φτιαξουμε ολα
H ψυχολογια σου χαλασε οχι απο το στηθος σου αλλα απο την χρηση της φινα,αλλη μια παρενεργεια οταν ριχνεις τα ανδρογονα σου ειναι αυτη.
 
καλημερα στην παρεα εχω πολυ σοβαρο προβλημα στην καρδια τι απο τα παραπανω κανει να παρω γιατι εχω αραιωσει σε τελειωμενο σταδιο
Να επισκεφτεις ειδικο γιατρο και να ενημερωθεις αναλογα φιλε μου..ειναι το σοφοτερο
 

felaini

Active Member
Φιλε ευχομαι να ξεπερασεις το προβλημα σου που κυριως πρεπει να ναι ψυχολογικο λογω γυναικομαστιας.. 5 μηνες ειμαι χρηστης προπισια κ το πρωτο μηνα μου βγαλε τις εξης παρενεργειες: ευκολη κοπωση.. πηρα κιλα καθως μου ανοιξε την ορεξη μου κ καποιες ενοχλησεις στους ορχεις οι οποιες εξαφανιστηκαν μολις ο οργανισμος συνηθησε την φινα..μολις προσθεσα κ μινοξιδιλη στην θεραπεια μου.. νομιζω υπερβαλεις για τις παρενεργειες τις φινας αλλα οκ ας δεκτουμε για την οικονομια της κουβεντας πως οντως σ ενα μεγαλο ποσοστο βγαζει παρενεργειες.. πες μου ενα φαρμακο που δεν βγαζει παρενεργειες;; Ενδεικτικα αναφερω πως ξαδελφος μου διαγνωστηκε με κρισεις πανικου 22χ κ του χορηγηθηκαν αντικαταθληπτικα ηπιας μορφης με συνεπεια μετα απο 2 χρονια τωρα ειναι 24 να ειναι παλι καλα κ ζωντανος κ ευθυμος απ την αλλη εχει χασει τα 2/3 των μαλλιων του και να χει παρει κ 15 κιλα! Θελω να πω ολα τα φαρμακα εχουν παρενεργειες! Εαν ενας οργανισμος δεν μπορει να δεχτει την φινα την διακοπτει κ επανερχεται.. ειναι εγκεκριμενο φαρμακο για προστατη κ αα εδω κ εικοσι χρονια.. δεν υπαρχει κατι αλλο.. ολα τ αλλα μολις βγαζει μια παρενεργεια το χαπι μπαινουν εδω κ κλαιγονται κ προσεξτε κτλ.. χιλιοειπωμενα πραγματα απο παλια.. παντως ευχομαι να το ξεπερασεις
 
Τελευταία επεξεργασία:
Φιλε ευχομαι να ξεπερασεις το προβλημα σου που κυριως πρεπει να ναι ψυχολογικο λογω γυναικομαστιας.. 5 μηνες ειμαι χρηστης προπισια κ το πρωτο μηνα μου βγαλε τις εξης παρενεργειες: ευκολη κοπωση.. πηρα κιλα καθως μου ανοιξε την ορεξη μου κ καποιες ενοχλησεις στους ορχεις οι οποιες εξαφανιστηκαν μολις ο οργανισμος συνηθησε την φινα..μολις προσθεσα κ μινοξιδιλη στην θεραπεια μου.. νομιζω υπερβαλεις για τις παρενεργειες τις φινας αλλα οκ ας δεκτουμε για την οικονομια της κουβεντας πως οντως σ ενα μεγαλο ποσοστο βγαζει παρενεργειες.. πες μου ενα φαρμακο που δεν βγαζει παρενεργειες;; Ενδεικτικα αναφερω πως ξαδελφος μου διαγνωστηκε με κρισεις πανικου 22χ κ του χορηγηθηκαν αντικαταθληπτικα ηπιας μορφης με συνεπεια μετα απο 2 χρονια τωρα ειναι 24 να ειναι παλι καλα κ ζωντανος κ ευθυμος απ την αλλη εχει χασει τα 2/3 των μαλλιων του και να χει παρει κ 15 κιλα! Θελω να πω ολα τα φαρμακα εχουν παρενεργειες! Εαν ενας οργανισμος δεν μπορει να δεχτει την φινα την διακοπτει κ επανερχεται.. ειναι εγκεκριμενο φαρμακο για προστατη κ αα εδω κ εικοσι χρονια.. δεν υπαρχει κατι αλλο.. ολα τ αλλα μολις βγαζει μια παρενεργεια το χαπι μπαινουν εδω κ κλαιγονται κ προσεξτε κτλ.. χιλιοειπωμενα πραγματα απο παλια.. παντως ευχομαι να το ξεπερασεις
Σε ευχαριστω πολυ φιλε..Δεν διαφωνω καθολου..μια κατηγορια φαρμακων εχει οντως ππαρενεργειες.ευχομαι να ειναι ολα καλα με τον αδερφο σου και να σου επισημάνω οτι οπως λεει και ο τίτλος ΕΜΠΕΙΡΙΑ με propecia..επειδη ηταν αρνητικη και με ππηρε απο κατω να μην την γραψω δηλαδη;;;σημαινει οτι κλαιγομαι;;;εγω δεν μπορω φιλε αυτον που θα γραψει μια εμπειρια αρνητικη και θα πεσουν να τον φανε γιατι χαλαει το image του χαπιου..χαιρομαι που σου παει καλα και ειδικα με την μινοξ που εβαλες θα πας πολυ καλα το πιστευω
 
Μπλουζα