Kαλα κάνουν και δουλεύουν έτσι στα αμερικάνικα φόρουμ..δικαίωμα τους..επίσης πέραν όλων αυτών που είδες εκεί με τις παρουσιάσεις,ότι οι γιατροί αυτοί πληρώνουν το site,το είδες??αν δεν το είδες,ξαναδες το..αν το είδες και δεν το είπες όμως ,μην λέμε μισά πράγματα και παρερμυνευουμε την κατάσταση...εκεί οι γιατροί,πλερω..και κάνουν τα δικά τους..ανεβάζουν φωτό άνευ στοιχείων κτλ..εδώ ποτέ δεν γινόταν αυτό..εκτός αν έχει αλλάξει κάτι που δεν το γνωρίζω ..ΑΝ ,ξαναλέω ΑΝ,ισχύει πλέον και εδώ κάτι αντίστοιχο,τότε το σωστό θα ήταν να το γνωρίζαμε,όπως γνωρίζουμε τι συμβαίνει και στα φόρουμ στο εξωτερικό και από εκεί και πέρα .....αυτό μόνο.!!