Γυναικομαστια από φινα

Συζήτηση στο φόρουμ 'Παρενέργειες (Side Effects)' που ξεκίνησε από το μέλος turnfiji123, στις 14 Ιουνίου 2018.

  1. turnfiji123

    turnfiji123 Active Member

    Μου έβγαλε γυναικομαστια αλλά όχι αυτό το τρανταχτό που πονάει κλπ, είναι απλά σαν λιπώδης ιστός και μάλλον από την προγεστερονη/προλακτινη. Υποστηρίζεται ότι με βιταμίνη β6 και Ε φεύγει μέσα σε ένα μήνα. Ξέρει κάποιος μια καλή μάρκα β6 (p5p) και Ε; Δοσολογίες 600mg / μέρα β6 και 800 - 1200 IU / μέρα Ε.
     
  2. Avatar

    Google AdSense Guest Advertisement



    για να απενεργοποιήσεις τις διαφημίσεις.
  3. athenian

    athenian Well-Known Member

    Γυμναστική κάνεις?
     
  4. turnfiji123

    turnfiji123 Active Member

    Κολύμβηση.
     
  5. tol

    tol Active Member

    Φιλε μου, αν ριξεις μια ματια γυρω σου, ειδικα τωρα το καλοκαιρι που οι λεπτες μπλουζιτσες δεν μπορουν να κρυψουν τις σωματικες ατελειες, θα δεις πολλους αντρες να διαθετουν "βυζια" μεγαλυτερα των γυναικων!!!

    Αυτο δε σημαινει οτι κανουν χρηση φιναστεριδης.

    Η καθιστικη ζωη, η κακη διατροφη, η ελλειψη γυμναστικης, ειναι λογικο να εχουν ως συνεπεια σωματικες ατελειες (οπως "σωσιβιακια", γυναικομαστιες, χαλαρους-πλαδαρους μυες κ.α.).

    Αφιερωσε λιγο χρονο καθημερινα σε γυμναστικη με βαρη, τρεξιμο, κοιλιακους και μετα απο αρκετους μηνες συγκρινε το σωμα σου με την προγενεστερη κατασταση. Το πιο πιθανο ειναι να διαπιστωσεις οτι η φινα υπηρξε στο μυαλο σου το "εξιλαστηριο θυμα".

    Σκεψου, λοιπον, μηπως το προβλημα που διαπιστωσες οφειλεται σε αλλους παραγοντες και οχι στη χρηση φινας.

    Υ.Γ. Αυτη η συμβουλη απο εναν πενηνταρη, χρηστη φιναστεριδης εδω και 2 χρονια........που ομως ταυτοχρονα ασχολειται με τον αθλητισμο και την υγιεινη διατροφη δεκαετιες.
     
  6. FreeThinker

    FreeThinker Well-Known Member

    @turnfiji123 ολο λες οτι την κοβεις μια για παντα κι ολο την ξαναρχιζεις... πρεζακια μας εχει κανει. σουτιεν 75C και λυθηκε το προβλημα
     
    vag25 έχει κάνει like σε συτό.
  7. turnfiji123

    turnfiji123 Active Member

    Φίλε μου ευχαριστώ για τα καλά λόγια απλά η κατάσταση είναι ξεκάθαρα από την φιναστεριδη δεδομένου ότι πάντα το παρακολουθούσα αλλά επέλεξα να μην σταματήσω το φάρμακο μέχρι τον 4ο μήνα. Οφείλεται στην προγεστερονη / προλακτινη, δεν έχω όγκο η’ πόνο κάτω από τις θηλές και αν έχει κρύο εξαφανίζεται. Το θέμα είναι ότι ψάχνω β6 p5p την οποία πρέπει να πάρω σε μεγάλες ποσότητες καθώς και βιταμίνη Ε συγκεκριμένη και αναρωτιέμαι αν κάποιος είχε δοκιμάσει παρόμοια λύση η’ αν ξέρει από που τα βρίσκουμε (τα φαρμακεία έχουν κυρίως τις βλακείες της Solgar). Τα νολβαντεξ δεν την διόρθωσαν. Αν γνωρίζεις κάποιο σάιτ για τα εξής, μπορείς να μου πεις:
    Vit B6 as (pyridoxine Hydrochloride) 600mg a day


    Vit E as (di-alpha Tocopheryl Acetate) 800 - 1200 iu a day

    Οι δοσολογίες βέβαια στην β6 τουλάχιστον είναι τραγικές και θέλει λίγο σε κάθε γεύμα όχι όλο μαζί αλλά τεσπα.

    @FreeThinker δεν ανέφερα ότι ξεκίνησα ξανά. Τα έχω 1η σκάλα και είμαι μια χαρά. Έδεσε με το πρόσωπο και πλέον δεν με φαντάζομαι με μαλλί.
     
  8. FreeThinker

    FreeThinker Well-Known Member

Μοιραστείτε τη σελίδα