Piloxll

G-Man

Hello folks, how are u doin'?
Sorry i don't speak Greek, but i know that "the bald truth forum" user "GuyFromUK" has posted an information, that some of you guys are using the Pilox device or the similar devices that work just like the Pilox. So can you tell me the experience u have. What are the results? Do u have a regrowth? Please, i'll be very happy if u let me know about it. :)
Thanks in advance :)

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

pazuzu

Can you post the link from the thread you are referring to? With no evidence it can be easily assumed that your claims are nothing more than indirect advertising of the new hype -pilox, that is...

As I've read in the "the bald truth forum",you speak for the thread of galvanic current. In this thread, a historic and important member of this forum,Kapa, said that he ordered a gadget that provides current to the tissues of the head. In addition, according to the surveys , he supported that this project could reduce dht to 90%, BUT he didn't try it yet. In an other post, he said that zinc gave him some good results, in the past(without the gadget). I hope to explain well and sorry for my english.

G-Man

pazuzu είπε:
Can you post the link from the thread you are referring to? With no evidence it can be easily assumed that your claims are nothing more than indirect advertising of the new hype -pilox, that is...
Hello)

No my man, i dont know anything about the pilox.The thing is that, some of u, as far as i know, have tried to use a device that works just like the pilox.
So thats why im asking about ur experience and the results that ur forum members got :)

pazuzu είπε:
here is the link .com/showthread.php?t=14832&page=51 watch the guyfromuk's post
baldtruthtalk.com/.....

sanmartean15 είπε:
As I've read in the "the bald truth forum",you speak for the thread of galvanic current. In this thread, a historic and important member of this forum,Kapa, said that he ordered a gadget that provides current to the tissues of the head. In addition, according to the surveys , he supported that this project could reduce dht to 90%, BUT he didn't try it yet. In an other post, he said that zinc gave him some good results, in the past(without the gadget). I hope to explain well and sorry for my english.

ur english is ok.:) thanks for the answer. Can u tell me, what "some good results" are? Was is better than fin/minox? Or he has not said the details?
Thanks so much my man)

kapa

Μέλος του προσωπικού
G-Man είπε:
Hello folks, how are u doin'?
Sorry i don't speak Greek, but i know that "the bald truth forum" user "GuyFromUK" has posted an information, that some of you guys are using the Pilox device or the similar devices that work just like the Pilox. So can you tell me the experience u have. What are the results? Do u have a regrowth? Please, i'll be very happy if u let me know about it. :)
Thanks in advance :)

Welcome G man
the galvanic current is not yet tested in the forum.
in this device you will need the negative option
For zinc I had someone regrowth and without the device.
here in my photos http://www.hairlossgr.com/forum/thread-5041-post-108188.html#pid108188
you will see the first photo is minoxidil and airol
second with zinc oxide cream.
third photo with derma roller minoxidil.

kapa

Μέλος του προσωπικού
εδω http://www.hairlosstalk.com/interact/showthread.php/71716-Piloxll?highlight=zinc
ειναι και το θεμα στο hlt

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

GOMI

Μέλος του προσωπικού
Κάποιοι την έχουν παραγγείλει από το amazon, οπότε σε λίγους μήνες θα ξέρουμε αν κάνει κάτι. Επίσης διάβαζα για την θεραπεία της kerastem με την έγχυση λιποκυττάρων, η οποία είναι πανάκριβη...(μερικές χιλιάδες ευρώ) και προς το παρόν όσοι την έκαναν έχουν αρνητικά αποτελέσματα, αλλά δεν έχουν πιάσει ακόμα τα χρονικά περιθώρια που δίνει η συγκεκριμένη, που είναι περίπου στο χρόνο.

Briner

γκομι αν και δεν θελω να σνομπαρω θεραπειες που δεν εχω δοκιμασει,οι τυποι παιζουνε με φωτισμο και λογικα τοππικ.
Δεν έχουν βάλει Τόπικ. Σίγουρα όμως γίνεται παιχνίδι με φωτισμό, μήκος μαλλιών και χτένισμα.

zaxosdogkanos

δεν εχω βαλει ποτε τοππικ για να ξερω αλλα στη δευτερη σειρα στο αποτελεσματα στους 8 μηνες το μαλλι φαινεται παρα πολυ περιεργο.

dk1984

σιγουρα τα αποτελεσματα ειναι φτωχοτερα σε σχεση με αυτα που ειχαν πρωτοδημοσιευτει και οντως συμφωνω οτι στο 8° μηνα τα μαλλια φαινονται περιεργα η φωτο που εχουμε απο φορουμ ειναι αυτη και ο τυπος λεει πως χρησιμοποιει μονο στεμοξ https://www.hairlosstalk.com/interact/threads/pilox-released-the-cure.92033/page-17

GOMI

Μέλος του προσωπικού
Παιδιά δεν μου φαίνονται μούφα οι φοτο, εξάλλου στην δεύτερη που αναφέρει ο zaxos όλες οι φοτο φαίνονται κάπως, δηλαδή σε κάποια σημεία φαίνονται κολλημένες οι τρίχες μεταξύ τους, αλλά δεν διακρίνεται toppik στο δέρμα τους. Επίσης οι φοτο που παρουσιάζουν είναι σε δύσκολες καταστάσεις (με εξαίρεση την τελευταία που θα έλεγα είναι κάπως απογοητευτική) όπως επίσης και το λινκ του dk που ο τύπος δείχνει κινητικότητα στους κροτάφους.
Γενικότερα, επειδή εμένα μου αρέσουν τέτοιες προσεγγίσεις που έχουν να κάνουν με το δέρμα, αν δεν ήταν τόσο απαγορευτικό το κόστος, θα ήταν μια καλή προσθήκη και φαίνεται πως η συσκευή τους κάνει αυτά που ισχυρίζονται. Μιλάω στο θέμα τεχνολογίας πάντα και όχι για το αν κάποιος θα γίνει "αρκούδα".

GOMI

Μέλος του προσωπικού
Λοιπόν, σήμερα το πρωί είχα μια επικοινωνία με την hairegen και αν τυχόν ενδιαφέρονται να γίνει δωρεάν δοκιμή της συσκευής τους με μηνιαία ενημέρωση και φοτο σε ξεχωριστό, αποκλειστικό θέμα.
Για όσους δεν γνωρίζουν η συσκευή τους είναι αυτή (κάποιοι ίσως το έχουν ακούσει ως pilox)
http://www.hairegen-online.com/product/hairgen-8-discs/

Προς τιμήν τους ανταποκρίθηκαν αμέσως και μου ζήτησαν περισσότερες λεπτομέρειες και πως το βλέπουν αρκετά θετικά.

Όπως είπα και στους ίδιους, επειδή μου αρέσει να είμαι ειλικρινής και στις 2 πλευρές, (απέναντι σε εσάς και στην ίδια την εταιρεία) θέλω την γνώμη σας στο εξής.

Τι νόημα πιστεύετε έχει η δοκιμή μιας τέτοιας συσκευής η οποία αν τυχόν δουλεύει, είναι πολύ δύσκολη η αγορά της λόγω του υψηλού κόστους. Σίγουρα όπως τους είπα, το αρχικό ζητούμενο είναι η εμφάνιση νέων τριχών και όχι απλά η ενδυνάμωση των ήδη υπαρχόντων, αλλά το ερώτημα παραμένει.

Τελευταία επεξεργασία:
Μπλουζα