RE: Απ: nanoxidil για γυναικες
rannia61 είπε:
θα ηθελα σε παρακαλω να σε ρωτησω αν εχει παρενεργειεσ για τριχοφυια στο προσωπο γιατι η μινοξιδιλη μου δημιουργησε μεγαλο προβλημα σε παρακαλω απαντησε μου
Αυτό δεν νομίζω ότι μπορεί να στο απαντήσει κάποιος με απόλυτη σιγουριά. Δεν το έχουν χρησιμοποιήσει πολλά άτομα εδώ, και όσοι το χρησιμοποίησαν όλοι ήταν άντρες και στην πλειοψηφεία έχοντας ιστορικό χρήσης μινοξιδίλης.
Υπάρχουν 2 εκδοχές... Ή πιστεύεις την εταιρεία που το φτιάχνει ότι έχει λιγότερα sides από τα original διαλύματα μινοξιδίλης... ή πιστεύεις τα διάφορα reviews που έχουν ως θεωρία το ότι λόγο του μοριακού βάρους θα αποροφάτε πολύ καλύτερα στο δέρμα και θα έχει ως συνέπεια περισσότερες παρενέργειες...
Πάντως όπως και να έχει πρόκειτε για διάλυμα 5% , και τα 2% (των κλασικών διαλυμμάτων μινοξιδίλης) συνήθως χρησιμοποιούντε από γυναίκες. Αν το nanoxidil έχει τόσο τεράστια διαφορά με την κλασική μινοξ δεν το γνωρίζω.