παρενεργειες απο regaine 5%

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

indianapacer11

New Member
Καλησπέρα.
Βασικά έχω πάρει διάφορα προϊόντα λόγω της ποσότητας και της καλής τιμής.
Έχω πάρει τα εξής :
Beluga Shampoo-Activator, Φυτικό Σαμπουάν ενδυνάμωσης- Birch Tree, Frozen Berries- Σαμπούαν Βιταμινών για λιπαρά μαλλιά, Copenhagen Λευκός Κέδρος- Σαμπουάν για όγκο για όλους του τύπους μαλλίων
Προς το παρόν έχω χρησιμοποιήσει αυτά που έχω με έντονα χρώματα. To site από όπου αγόρασα ήταν το www.natura-siberica.gr.
 

Sandy

Active Member
Εγώ παιδιά βάζω 5% μινοξ κάθε μέρα αλλά έβαζα ποσότητα χαζομάρα μ κ μου προκάλεσε σφυζουσες εμβοες,κρίμα γτ είχα τρομερή επανεκφυση κ η τριχόπτωση μηδέν βλέπω στο μικροσκόπιο μ ότι βγαίνουν χοντρές κ βαρβατες φυτρες,θα πάω σε ωριλα να δω τι θα μ πει, εσείς τι λέτε να την βάζω μέρα παρα μέρα κ λιγότερη ποσότητα χάνει σε απόδοση μέρα παρά μέρα ;επίσης ένα λάθος που έκανα είναι ότι έβαζα κ γύρω από το αυτί μάλλον γι αυτό έχω κ προβλημα !
 

billaros

Active Member
Καλησπερα.επειτα απο χρηση ρεγκαιν υγρο ειχα κοκκινιλες στο προσωπο.το γυρισα στον αφρο κ εφυγαν οι κοκκινιλες.βεβαια καμια φορα επανερχονται.σαν να καογεται το δερμα μου στο προσωπο.κ το μετωπο ειναι καθημερινα ξεφλουδισμενο.βαζω ενυδατικες αλλα τπτ.εχετε να προτεινεται καμια κρεμα για να φυγει το ξεφλουδισμα απο το μετωπο.?
 

turnfiji123

Active Member
Καλησπέρα, νέος στο forum.

Σε ότι αφορά την δερματίτιδα, είστε μήπως εκτεθειμένοι ώρες σε ηλεκτρονικό υπολογιστή, κινητό τηλέφωνο ή σε μικρό, κλειστό χώρο για ώρες? Έχετε κάνει εξετάσεις αίματος για να δείτε την τιμή της Βιταμίνης D? Είμαι περίεργος να διαβάσω απόψεις και θα εξηγήσω μετά γιατί ρωτάω. Έχω και εγώ δερματίτιδα.
 

billaros

Active Member
Εγω οχι ιδιεταιρα.πιστευω ειναι υπερβολικη η αναφορα σου για τις ηλεκτρονικες συσκευες.μηκυτας ειναι η δερματιτιδα
 

turnfiji123

Active Member
Εγω οχι ιδιεταιρα.πιστευω ειναι υπερβολικη η αναφορα σου για τις ηλεκτρονικες συσκευες.μηκυτας ειναι η δερματιτιδα
Recent research suggests, though, that prolonged exposure to a computer screen may lead to discoloration, blotches, rashes, and skin allergies. Those with pre-existing skin problems, like rosacea and sun sensitivity, could be even more at risk.

According to some scientists, monitors create an electrostatic field that attracts floating dust that can then settle on the skin and cause dryness, irritation, and allergic reactions—particularly in poorly ventilated areas. Swedish associate professor at the Experimental Dermatology Unit, Karolinska Institute, Olle Johansson, agrees that in some sensitive individuals, excessive screen exposure can lead to “screen dermatitis,” in which skin cells suffer as a result of consistent exposure to light and electromagnetic fields.
http://www.writingandwellness.com/2014/03/04/what-your-computer-could-be-doing-to-your-face/

Φυσικά μιλάμε για χρονια χρήση, όχι ενός χρόνου αλλα να βαράς 12ώρα κάθε μέρα για πολύ καιρό. Λόγω του ότι εγώ περνάω αρκετές ώρες μπροστά σε έναν υπολογιστή ως προγραμματιστής, μπορώ με μεγάλη αυτοπεποίθηση να σου πω ότι το άρθρο αληθεύει. Ίσως κάποιος που περνα ώρες μπροστά από ένα PC και παλεύει με την δερματίτιδα να πειραματιστεί μετά από auto το post και να δει αν υπάρξει θετική αλλαγή μειώνοντας σημαντικά την χρήση αυτού (PC). Εγώ παρατήρησα μεγάλη βελτίωση όταν για ένα χρονικό διάστημα ήμουν μακριά από κάθε τέτοιου είδους σύσκεψη (στρατός). Who knows :p
 

Παμπ

Member
Καλησπερα παιδια τι μπορω να κανω με τις παρενεργειες του regaine με πεθανε ζαλαδες υποταση κουραση φουλ πρηξημο παντου ακομα και στο φαρυγγα και πολλα αλλα την εκοψα κανα μηνα τωρα αλλα συνεχιζουν ολα κανονικα δν ξερω τι να κανω βοηθηστε
 
Μπλουζα