θεραπεια

paris2002

New Member
καλησπερα, ειμαι καινουργιοσ εδω και θα ηθελα απλα να κανω μια ερωτηση

σκεφτομαι να ξεκινησω μια θεραπεια και απο οσα εχω διαβασει συμπερα οτι χρειαζονται τα εξησ

1.regaine 5%
2.revivongen scalp therapy
3.fungoral 20%

εαν χρησιμοποιω πρωι βραδυ regaine 1ml? ποια ωρα να χρησιμοποιω το revivongen? μηπωσ ειναι καλυτερα πρωι regaine 1ml και βραδυ μονο
revivongen,για να μην υπαρχουν προβληματα? αλλα ετσι η δοση regaine μειωνεται στο μισο

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
 

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

Chs

Womens From Your Town - Anonymous Casual Dating -
Μέλος του προσωπικού
paris2002 είπε:
καλησπερα, ειμαι καινουργιοσ εδω και θα ηθελα απλα να κανω μια ερωτηση

σκεφτομαι να ξεκινησω μια θεραπεια και απο οσα εχω διαβασει συμπερα οτι χρειαζονται τα εξησ

1.regaine 5%
2.revivongen scalp therapy
3.fungoral 20%

εαν χρησιμοποιω πρωι βραδυ regaine 1ml? ποια ωρα να χρησιμοποιω το revivongen? μηπωσ ειναι καλυτερα πρωι regaine 1ml και βραδυ μονο
revivongen,για να μην υπαρχουν προβληματα? αλλα ετσι η δοση regaine μειωνεται στο μισο

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Γεια σου paris2002 και καλώς όρισες :)

Η θεραπεία που έγραψες παραπάνω είναι οκ, μόνο στο fungoral 20% μήπως εννοείς 2% ;

Για την χρήση μπορείς να κάνεις τα εξής:

Πρωί μινοξιδίλη - το μεσημεράκι λούσιμο - προς απόγευμα revivogen - ξέπλυμα μετά από κανα 3ώρο και βράδυ μινοξιδίλη.

Να θυμάσαι πως πρέπει να υπάρχει ένα καινό 3 ώρες από κάθε ουσία και με καθαρό κεφάλι. Το βράδυ αφού βάλεις μινοξιδίλη, το πρωί αν νιώθεις το κεφάλι σου καθαρό, μπορείς να μην λουστείς / ξεπλυθείς και να βάλεις απευθείας μινοξιδίλη μέχρι το μεσημεριανό λούσιμο. Αν πάλι στο δέρμα σου δεν κάθεται καλά η μινοξ και αφήνει βρωμιά κλπ, τότε θα πρέπει να ξεπλένεσαι η να λούζεσαι ανάμεσα σε κάθε χρήση.
 

Chs

Womens From Your Town - Anonymous Casual Dating -
Μέλος του προσωπικού
paris2002 είπε:
ΝΑΙ 2% ΟΧΙ 20%

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Να είσαι καλά και καλή επιτυχία με την θεραπεία σου :)

Ότι χρειαστείς και μπορούμε να βοηθήσουμε, εδώ ήμαστε.
 
Μπλουζα