η Κριτικη μου στο google για την εμπειρια μου απ την Αναστασακης Ηair Clinic , ΕΧΕΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ!!

aeratos28

Just aeratos
Και εγώ διαφωνώ. Για κοίτα,μέχρι και πριν 2 μήνες..
Γ:Πολύ εύστοχο το σχόλιο του George για την Advance(άλλο αν διαφωνώ).
Κάτι έγινε δεν με αφήνει να ανεβάσω φωτό..τεσπά..μια φώτο πριν 2 μήνες είναι που ανέβασαν και δείχνει να δουλεύουν ακόμα τα windows xp..τπτ δεν έχει αλλαξει
 

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

Aldo

Well-Known Member
Σαν τρίτος θα ήθελα να δω ποιες διαβεβαιώσεις δίνονται (γραπτές) ποιες δεν δίνονται και τελικά τι υπογράφεται μεταξύ πελάτη - κλινικής/ιατρού ως προς την διαχείριση κυρίως τις αποτυχίας.
τα εγγραφα που εχω στην κατοχη μου δεν αναφερουν καμια περιπτωση αστοχιας ή αποτυχιας, παρα μονο τελειας μεταμοσχυσεις και εγγυημενου αποτελεσματος, αυτα βεβαια δοθηκαν πριν συμφωνησω να προχωρησω σε μεταμοσχευση. Σε δευτερο χρονο ομως, 12 μηνες μετα μεσω εμαιλ μαθαινω οτι ολοι οι ασθενεις γνωριζουν πως εχει ρισκο η επεμβαση και επιλεγουν τον γιατρο με το μικροτερο ρισκο για ελαχιστοποηση του ρισκου, οχι ομως εξαλλειψη... κατι τετοιο ΔΕΝ αναεφεροταν βεβαια στο presales εγγραφο(και δεν κατλαβαινω τον λογο, εγω θα επιθυμουσα να αναγραφεται οτι υπαρχει ενδεχομενο ρισκο για τους οποιους λογους), το οποιο μαλιστα γραφει πως δεν αποτελει εγγραφο προσ νομικη χρηση, οι νομικοι ομως εχουν διαφορετικη αποψη.
 

oreo

Well-Known Member
Ο καλύτερος τρόπος, όπως και σε όλες τις επιχειρηματικές συναλλαγές, είναι το "ποιόν" αυτού με τον οποίο συναλλάσσεσαι. Εκείνο πρέπει να διερευνήσεις και αυτό είναι το ultimate guarantee.
Εντάξει φίλε εννοείται οτι προσπαθείς για το ultimate στην επιλογή, δεδομένων των συνθηκών πάντα, αλλά επειδή το έργο όπου όλα άρχισαν με τις καλύτερες προθέσεις το έχω ξαναδεί πολλάκοις, πρέπει να υπάρχει κάτι χειροπιαστό.
 

vlafo

Well-Known Member
Τι εννοείς υπήρχαν? Όλα τα νήματα είναι ανοιχτά και αν υπάρχει κάποιο άλλο κλειδωμένο που χρήζει ανανέωσης να μου το υποδείξετε για να το ξεκλειδώσω.
Δεν έγινε κατανοητό ακριβώς.
Όλα είναι ανοιχτά,αλλά το υπήρχαν πήγαινε στο σχολιασμό και στην κατάθεση απόψεων μόνο για τα παρελθοντικά,για τα καινούργια εδώ και καιρό δεν υπάρχει εξέλιξη και αξιολόγηση για λόγους πολλούς που μπορεί να φανταστεί ο καθένας.
Όταν κάποιος θέλει να καταθέσει την άποψη του και φοβάται πλέον,τότε δεν έχει και πολύ νόημα να συνεχίσει.
Ήδη το είδαμε.
 

vlafo

Well-Known Member
Και εγώ διαφωνώ. Για κοίτα,μέχρι και πριν 2 μήνες..
Κάτι έγινε δεν με αφήνει να ανεβάσω φωτό..τεσπά..μια φώτο πριν 2 μήνες είναι που ανέβασαν και δείχνει να δουλεύουν ακόμα τα windows xp..τπτ δεν έχει αλλαξει
Το ίδιο περιστατικό θα λέμε πιθανότατα.
Και ένα πρόσφατο με ενα παιδί αν θυμάμαι καλά στο Ηράκλειο?
Και μου έκανε εντύπωση γιατί κανένας δεν είπε τίποτα.
Όλα στο ντούκου περνάνε τελικά.
 

aeratos28

Just aeratos
Και αυτό,αλλά και αυτό εδώ,που είδα .
Screenshot_2021-12-20-14-38-01-246_com.miui.gallery.jpg
 

giorgosv

Active Member
Το σημαντικότερο που θα έπρεπε να γίνει sticky για την κλινική είναι η αντιμετώπιση του γιατρού σε αυτόν που θα τον εμπιστευτεί σε περίπτωση που κάτι στραβωσει.
Πρέπει να ξέρουν τα μέλη ότι όπως είδαμε έχει απειλήσει με μηνύσεις αν αναφέρουν κάτι διαγράφονται σχόλια σχετικά με την αρνητική εμπειρία που ειχαν και γενικά η συμπεριφορά αλλάζει.
Τα παράθυρα και η τεχνικές μιας κλινικής μπορεί να αλλάξουν με τον καιρό. Η συμπεριφορά πάρα πολύ δύσκολα η ποτέ.
Ούτε από έξω σε γιατρό που έχει τέτοια αντιμετώπιση προς τους πελάτες του.
Κρίμα να το αντιμετωπίζει τόσο λάθος.
 

Disco

Well-Known Member
τα εγγραφα που εχω στην κατοχη μου δεν αναφερουν καμια περιπτωση αστοχιας ή αποτυχιας, παρα μονο τελειας μεταμοσχυσεις και εγγυημενου αποτελεσματος, αυτα βεβαια δοθηκαν πριν συμφωνησω να προχωρησω σε μεταμοσχευση. Σε δευτερο χρονο ομως, 12 μηνες μετα μεσω εμαιλ μαθαινω οτι ολοι οι ασθενεις γνωριζουν πως εχει ρισκο η επεμβαση και επιλεγουν τον γιατρο με το μικροτερο ρισκο για ελαχιστοποηση του ρισκου, οχι ομως εξαλλειψη... κατι τετοιο ΔΕΝ αναεφεροταν βεβαια στο presales εγγραφο(και δεν κατλαβαινω τον λογο, εγω θα επιθυμουσα να αναγραφεται οτι υπαρχει ενδεχομενο ρισκο για τους οποιους λογους), το οποιο μαλιστα γραφει πως δεν αποτελει εγγραφο προσ νομικη χρηση, οι νομικοι ομως εχουν διαφορετικη αποψη.
Το ίδιο έγινε και στην περίπτωση του jacksmith, όπου δεν είχε ενημερωθεί για τους κινδύνους "ιδιοσυγκρασίας" που πάντα ειναι πιθανόν να ανοίξουν την ουλή της FUT που θα του κάνει ο γιατρός. Και ενημερώθηκε εκ των υστέρων, και όχι εκ των προτέρων για αυτό το ενδεχόμενο.

Θα έπρεπε εφόσον η κλινική δεν ενημερώνει τους ασθενείς της για τους κινδύνους, να υπάρχει μια επισήμανση στο φόρουμ στις παρουσιάσεις της κλινικής, ότι ξέρεις υπάρχει αυτός ο κίνδυνος να ανοίξει η ουλή της FUT σου και από εκεί και πέρα ο καθένας να αναλαμβάνει τις ευθύνες του αν θέλει να προχωρήσει ή όχι, γνωρίζοντας τα ρίσκα.
 

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Δεν έγινε κατανοητό ακριβώς.
Όλα είναι ανοιχτά,αλλά το υπήρχαν πήγαινε στο σχολιασμό και στην κατάθεση απόψεων μόνο για τα παρελθοντικά,για τα καινούργια εδώ και καιρό δεν υπάρχει εξέλιξη και αξιολόγηση για λόγους πολλούς που μπορεί να φανταστεί ο καθένας.
Όταν κάποιος θέλει να καταθέσει την άποψη του και φοβάται πλέον, τότε δεν έχει και πολύ νόημα να συνεχίσει.
Ήδη το είδαμε.

Το έγραψα και πριν, θέλει αρετή και ΤΟΛΜΗ η ελευθερία. Τι πάει να πει φοβάμαι? Αν κάποιος από το φόρουμ μου πετάξει ένα "θα σε μηνύσω επειδή με μπάναρες" θα με κάνει να αλλάξω συμπεριφορά? Αν αλλάξω σημαίνει ότι δεν κάνω για την δουλειά και καλύτερα να παραιτηθώ.
 

oreo

Well-Known Member
τα εγγραφα που εχω στην κατοχη μου δεν αναφερουν καμια περιπτωση αστοχιας ή αποτυχιας, παρα μονο τελειας μεταμοσχυσεις και εγγυημενου αποτελεσματος, αυτα βεβαια δοθηκαν πριν συμφωνησω να προχωρησω σε μεταμοσχευση. Σε δευτερο χρονο ομως, 12 μηνες μετα μεσω εμαιλ μαθαινω οτι ολοι οι ασθενεις γνωριζουν πως εχει ρισκο η επεμβαση και επιλεγουν τον γιατρο με το μικροτερο ρισκο για ελαχιστοποηση του ρισκου, οχι ομως εξαλλειψη... κατι τετοιο ΔΕΝ αναεφεροταν βεβαια στο presales εγγραφο(και δεν κατλαβαινω τον λογο, εγω θα επιθυμουσα να αναγραφεται οτι υπαρχει ενδεχομενο ρισκο για τους οποιους λογους), το οποιο μαλιστα γραφει πως δεν αποτελει εγγραφο προσ νομικη χρηση, οι νομικοι ομως εχουν διαφορετικη αποψη.
Σε ευχαριστώ φίλε για την απάντηση , κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει ενημέρωση για κάθε ρίσκο, (τα οποία είναι άπειρα βάση βιβλιογραφίας και όχι δικής μου φαντασίωσης) , έτσι βέβαια είναι σαν να βάζεις τρικλοποδιά στην πώληση. Όταν λοιπόν η τέλεια μεταμόσχευση δεν είναι τέλεια, προσφέρεται δωρεαν repair ? Βέβαια εδώ θέλω να πω , οτι το repair δεν είναι δωρεάν αλλά αντίθετα επιπρόσθετα ζημιογόνο για τον πελάτη.
Εξηγούμαι, το repair έχει ως σκοπό να καλύψει την παθογένεια της πρώτης αστοχίας , που δεν θα έπρεπε να υπάρχει. Ο πελάτης οπότε ξαναπερνάει την διαδικασία με όλα τα παρελκόμενα (στρες, άγχος, stealth mode απο τον κοινωνικό περίγυρο, precautions κτλ.) χάνοντας το κυριότερο τριχοθυλάκια απο το απόθεμα. Με λίγα λόγια το repair το έχεις πληρώσει ήδη.
 

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

oreo

Well-Known Member
Το να αποδείξεις ποιος σου έκανε την επέμβαση ,νομίζω δεν χρειάζεται ερώτηση καν..ούτε και για το άλλο,για την πληρωμή..χαίρω πολύ,αυτά γίνονται μόνο.μγια ότι άλλο είπες δεν κολλάει στη συγκεκριμένη περίπτωση..δεν είναι χειρουργείο ανοικτής καρδιάς η στεφανιογράφημμα που σε βάζουν να υπογράψει ότι δεν φέρουν ευθύνη..απλά με το που θα κάνεις αυτή την ερώτηση,αυτόματα δεν έχεις επιλογή τον γιατρό αυτόν που θα του την κάνεις.
Βλέπω όλα στο φώς αλλά εκεί που πραγματικά μετράει, σκοτάδι φίλε αεράτε
 

aeratos28

Just aeratos
Εγώ πάντως δεν έχω πρόβλημα κανένα με τον Αρτέμη Σώρρα του φόρουμ..δεν θα σταματήσω να γράφω σε κανένα από τα νήματα του .με ευγένια πάντα......
Υ.γτο Αρτέμης Σώρρας ,πάει στο ,θα σου κάνω μήνυση..στη συνέντευξη με τον σροιτερ
Το έγραψα και πριν, θέλει αρετή και ΤΟΛΜΗ η ελευθερία. Τι πάει να πει φοβάμαι? Αν κάποιος από το φόρουμ μου πετάξει ένα "θα σε μηνύσω επειδή με μπάναρες" θα με κάνει να αλλάξω συμπεριφορά? Αν αλλάξω σημαίνει ότι δεν κάνω για την δουλειά και καλύτερα να παραιτηθώ.
 

aeratos28

Just aeratos
Εεεεεεεμμμ..ορεο,για αυτό λέμε,ότι ξέραμε και ότι πονηραδες κάνουμε,είναι μέχρι να ξαπλώσεις μπρούμυτα...για την εξαγωγή τριχοθυλακίων..για τπτ άλλο,μην παρερμυνευτουμε..
Βλέπω όλα στο φώς αλλά εκεί που πραγματικά μετράει, σκοτάδι φίλε αεράτε
 

gregkont13

Verified MM member
Νομίζω ότι ο grekont13 αναφέρει οτι σκέφτεται να διαγράψει τον λογαριασμό του και να σταματήσει την παρουσίαση του, όχι επειδή φοβάται τις μηνύσεις του γιατρού αλλά ως ένδειξη διαμαρτυρίας ότι παρόλο που συμβαίνουν όλα αυτά με την συγκεκριμένη κλινική υπάρχει μια μόνιμη ασυλία σε ότι και να κάνει η συγκεκριμένη κλινική την οποία αδυνατεί να καταλάβει γιατί υπάρχει και θέτει τα δικά του ερωτήματα.

Ακριβώς, όπως το λες φίλε μου.
 

Georgie

Well-Known Member
Και εγώ διαφωνώ. Για κοίτα,μέχρι και πριν 2 μήνες..
Κάτι έγινε δεν με αφήνει να ανεβάσω φωτό..τεσπά..μια φώτο πριν 2 μήνες είναι που ανέβασαν και δείχνει να δουλεύουν ακόμα τα windows xp..τπτ δεν έχει αλλαξει
Σου κόβω και τη καλημέρα :p
 

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Σε ευχαριστώ φίλε για την απάντηση , κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει ενημέρωση για κάθε ρίσκο, (τα οποία είναι άπειρα βάση βιβλιογραφίας και όχι δικής μου φαντασίωσης) , έτσι βέβαια είναι σαν να βάζεις τρικλοποδιά στην πώληση. Όταν λοιπόν η τέλεια μεταμόσχευση δεν είναι τέλεια, προσφέρεται δωρεαν repair ? Βέβαια εδώ θέλω να πω , οτι το repair δεν είναι δωρεάν αλλά αντίθετα επιπρόσθετα ζημιογόνο για τον πελάτη.
Εξηγούμαι, το repair έχει ως σκοπό να καλύψει την παθογένεια της πρώτης αστοχίας , που δεν θα έπρεπε να υπάρχει. Ο πελάτης οπότε ξαναπερνάει την διαδικασία με όλα τα παρελκόμενα (στρες, άγχος, stealth mode απο τον κοινωνικό περίγυρο, precautions κτλ.) χάνοντας το κυριότερο τριχοθυλάκια απο το απόθεμα. Με λίγα λόγια το repair το έχεις πληρώσει ήδη.

Έχεις μπλέξει σε φιλοσοφικά μονοπάτια και θα το "κάψεις" το ρημάδι χρονιάρες μέρες.
 

vlafo

Well-Known Member
Σε ευχαριστώ φίλε για την απάντηση , κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει ενημέρωση για κάθε ρίσκο, (τα οποία είναι άπειρα βάση βιβλιογραφίας και όχι δικής μου φαντασίωσης) , έτσι βέβαια είναι σαν να βάζεις τρικλοποδιά στην πώληση. Όταν λοιπόν η τέλεια μεταμόσχευση δεν είναι τέλεια, προσφέρεται δωρεαν repair ? Βέβαια εδώ θέλω να πω , οτι το repair δεν είναι δωρεάν αλλά αντίθετα επιπρόσθετα ζημιογόνο για τον πελάτη.
Εξηγούμαι, το repair έχει ως σκοπό να καλύψει την παθογένεια της πρώτης αστοχίας , που δεν θα έπρεπε να υπάρχει. Ο πελάτης οπότε ξαναπερνάει την διαδικασία με όλα τα παρελκόμενα (στρες, άγχος, stealth mode απο τον κοινωνικό περίγυρο, precautions κτλ.) χάνοντας το κυριότερο τριχοθυλάκια απο το απόθεμα. Με λίγα λόγια το repair το έχεις πληρώσει ήδη.
Ένα από τα πιο εύστοχα σχόλια που πρέπει να το βάλουμε σε ταμπέλα για το τι πάει να πει repair.
Μπράβο φίλε oreo έχεις γίνει πλέον ένας expert και χαίρομαι για αυτό.
Αλλά επέμβαση δε βλέπω να κάνουμε.;)
 
Μπλουζα