Μέχρι τώρα, σύμφωνα με τους κανονισμούς του φόρουμ, η μόνη απόδειξη που χρειαζόταν για να μπορεί κάποιος να εκφέρει γνώμη για μία κλινική και συγκεκριμένα αυτή στην οποία έκανε μεταμόσχευση, ήταν να ανεβάζει και κάποιες φωτογραφίες με το αποτέλεσμά του.
Μετά τα τελευταία γεγονότα που έχουν προκύψει η διαχείριση του καναλιού αποφάσισε να προτείνει τον πιο αυστηρό έλεγχο όσων καταγγέλλουν αρνητικά αποτελέσματα από κάποιες κλινικές, όπως για παράδειγμα την προσκόμιση κάποιου παραστατικού. Συγκεκριμένα ο Chs λέει:
Επειδή και η συγκεκριμένη μέθοδος τίθεται υπό αμφισβήτηση, τόσο ως προς την ασφάλειά της όσο και ως προς την αξιοπιστία της, ανοίγουμε το συγκεκριμένο νήμα για να εκφράσουν τα μέλη του φόρουμ τη δική τους άποψη επί του θέματος.
Μετά τα τελευταία γεγονότα που έχουν προκύψει η διαχείριση του καναλιού αποφάσισε να προτείνει τον πιο αυστηρό έλεγχο όσων καταγγέλλουν αρνητικά αποτελέσματα από κάποιες κλινικές, όπως για παράδειγμα την προσκόμιση κάποιου παραστατικού. Συγκεκριμένα ο Chs λέει:
Chs είπε:Να ενημερώσω τα μέλη για κάτι που είχα αναφέρει και σε post, αλλά να το πω και επίσημα για να υπάρχει. Επειδή κατά καιρούς πολλά λέγονται και γίνονται περί μεταμοσχεύσεων και κλινικών, νομίζω πρέπει να βρεθεί μια δίκαιη λύση για να σταματήσουν τα προβλήματα.
Πολλοί λένε πως διάφορα forum του εξωτερικού χρηματίζονται από γιατρούς και κλινικές, δεν γνωρίζω και δεν με ενδιαφέρει (και διάφοροι λένε πως και εδώ γίνεται το ίδιο) , να πω όμως πως το HairlossGR όχι, και το λέω εγγυημένα. Οι παρακάτω κανονισμοί θα βοηθήσουν πολύ όλους περί αλήθειας - ψέματος, αλλά και στην εικόνα προώθησης - δυσφήμισης από το κάθε μέλος, στο θέμα παρουσίασης αποτελεσμάτων μιας κλινικής.
Το κάθε μέλος θα πρέπει να σεβαστεί λοιπόν τα παρακάτω και να πράττει ανάλογα με αυτά.
Ευχαριστημένος πελάτης τάδε κλινικής: Θα λέει τη γνώμη του, θα γράφει τα καλά για τα αποτελέσματα του, αλλά μέχρι εκεί. Όταν θα είναι έντονος και επίμονος υποστηριχτής τους, προσπαθώντας να ακυρώσει τα λεγόμενα κάποιων δυσαρεστημένων πελατών, και δημιουργεί εντάσεις επί του θέματος, θα λαμβάνεται ως άτομο προώθησης της κλινικής και θα παίρνει τον δρόμο του.
Δυσαρεστημένος πελάτης τάδε κλινικής: Θα λέει τη γνώμη του, θα μιλάει για το περιστατικό του, αν όμως θέλει να είναι απόλυτος και να τους δυσφημεί με τόνο βαρύ και ασήκωτο, θα το κάνει με τις ανάλογες ακράδαντες αποδείξεις (π.χ. κάποιο παραστατικό με ημ/νιες που να αποδεικνύει ότι παραβρέθηκε στην κλινική, εννοείται με απόκρυψη προσωπικών στοιχείων) και με το ανάλογο φωτογραφικό υλικό, αλλιώς θα λαμβάνεται ως άτομο δυσφήμισης της τάδε εταιρίας χωρίς τις ανάλογες αποδείξεις και θα παίρνει τον δρόμο του.
Ευχαριστώ.
Επειδή και η συγκεκριμένη μέθοδος τίθεται υπό αμφισβήτηση, τόσο ως προς την ασφάλειά της όσο και ως προς την αξιοπιστία της, ανοίγουμε το συγκεκριμένο νήμα για να εκφράσουν τα μέλη του φόρουμ τη δική τους άποψη επί του θέματος.