το οτι δεν χειροτερεψεσ μετα απο 5 χρονια ειναι πολυ σημαντικο ,εισαι σιγουροσ οτι δεν σοθ λθπει καποια βιταμινη Η απλωσ εισαι diffuse thinner ?τωρα για βελτιωση θα μποροθσε να προσθεσεισ ντουταστεροδη μια η δθο φορεσ την εβδομαδα και οραλ μινοξιδιλη 2,5μγ
ναι αυτο εχει πολυ σημασια ,συμπληρωματα οπωσ το msm μπορουν να αθξησουν το ενζυμο στο σικοτι αλλα αθξαμονται και οι παρενεργεισ ,γιαθτο με το να περνεισ χαπι μινοηιδιλησ μπορει να βαζεισ και τρετινοινη τοπικα μια δθο δορεσ την εβδομαδα ωστε να αθξηθει και στο τριχωτο ,δεν εξαρταται μονο απο το...
ειμαστε ιδια ηλικια ,δεν ξερω απο που εισαι αλλα βρεσ ενα καλο δερματολογο να ελεγηει τι προοδο με φαρμακευτικη αγωγη .ξεκινα με φιναστεριδη 1 μγ καθε μερα και τοπικη μινοξιδιλη η και σε χαπι πχ 2.5μγ .σε καμια περιπτωση μην κανεισ μεταμοσχευση τωρα
βλακειεσ για μαρκετειγκ ,κανενα φαρμακο δεν προκειται να ειναι καλυτερο απο φινα και ντουτα ,και απο οσο φαινεται και στα επομενα 2 χρονια θα βγουν το breezula kai to pyrilutamite οπου ουτε αυτα θα ειναι καλυτερα απο τισ βασικεσ θεραπειεσ
καλησπερα θα ξερουμε ποτε θα ξαναερθει ο γιατροσ ελλαδα?δυστηχωσ ενοσ προβληματοσ υγειασ δεν μπορουσα να φυγω απο την πολι μου και να σασ στειλω για consal..ειμαι μολισ 22(με πολυ επιθετικη τριχοπτωση απο εφηβεια )και περνω ισχυρη θεραπεια πανω απο 1χρονο αλλα διχωσ σταθεροποιηση τριχοπτωσησ...