Ωραίο thread.
Το παρακάτω αφορά την Advanced Hair Clinics και μόνο.
Πήγα εκεί πριν από 6-7 μήνες, δεν είχα υψηλές προσδοκίες, ήμουν όμως σε φάση που ήθελα να ξεκινήσω να παίρνω τοπική φίνα, και φαντάστηκα ότι εκεί θα πουλάνε (τελικά πήρα τοπική ντούτα). Να σημειωθεί πως είμαι και ο ίδιος γιατρός, δεν το λέω για να πω πως είμαι κάποια αυθεντία, δεν εξειδικεύομαι στις αλωπεκίες άλλωστε, το λέω για να πω πως σε θέματα υγείας δεν με ξεγελάνε εύκολα και πως έχω ικανό κριτήριο για να κρίνω το επιστημονικό επίπεδο κάποιου που ασχολείται με την ιατρικά ζητήματα.
Οι ιατροί της Advanced Hair Clinics προσφέρουν κορυφαίες λύσεις για τριχόπτωση και μεταμόσχευση μαλλιών με φυσικό και μόνιμο αποτέλεσμα.
www.advancedhairclinics.gr
Στο λινκ φαίνεται το ιατρικό προσωπικό της κλινικής, το οποίο εμφανίζεται και στα βίντεο της κλινικής που όντως το feed μας εμφανίζει πολύ συχνά. Ως επί το πλείστον απαρτίζεται από ανειδίκευτους γιατρούς οι οποίοι ασχολούνται και πραγματοποιούν μεταμοσχεύσεις στην AHC (υπό την επιστημονική επίβλεψη του κου Βεκρή ή και αυτόνομα ο καθένας; δε γνωρίζω - anyway), και από ότι καταλαβαίνω οι περισσότεροι βρίσκονται στην αναμονή για την πραγματοποίηση/ λήψη της ειδικότητας της δερματολογίας. Έκλεισα λοιπόν ραντεβού, και οκ, δεν περίμενα να με δει ο Βεκρής. Φαντάστηκα πως θα με έβλεπε κάποιος από αυτούς τους γιατρούς όμως. Θεωρούσα πως θα μπορούσαν τουλάχιστον να εκτιμήσουν την κατάστασή μου και να μου λύσουν κάποιες απορίες που είχα.