Μεταμόσχευση μαλλιών πρώτη φορά

akhs08

Member
Καλησπέρα σας.
Είμαι 36 χρόνων και εδώ και χρόνια χρησιμοποιώ για μεγάλα χρονικά διαστήματα χρησιμοποιώ το ριγκειν μαζί με τα προσκαρ σε κάψουλες! Αυτό τον συνδιασμό τον κανω εδώ και έναν χρόνο και δεν έχω δει θεαματικά αποτελέσματα. Αποφάσισα οπότε να μεταβώ σε μεταμόσχευση. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ψάξει γιατρους και κλινικές οπότε γενικά είμαι άσχετος πάνω σε αυτό το θέμα. Πρόσφατα σε ένα podcast άκουσα τον Καπουτζίδη να αναφέρει τον γιατρο που του έκανε την επέμβαση και εφόσον μου άρεσε το αποτέλεσμα τον επισκέφθηκα. Βέβαια δεν εχω διαβάσει τα καλύτερα σχόλια για αυτόν αλλά ήταν σε μικρό βαθμό. Ονομάζεται Γκ και έχει το ιατρείο στο Κολωνάκι (δεν ξέρω αν πρέπει να αναφέρω το όνομα). Μίλησα μαζί του μου είπε ότι το κεφάλι μου προδιαθέτει για ένα τελειο αποτέλεσμα (για να μην περιαυτολογω). Ο γιατρός φάνηκε συμπαθής και έμπειρος και αν κρίνω και από τα ραντεβού πρπεει να έχει αρκετή πελατεία. Το κόστος θα πάει περίπου στις τρεις χιλιάδες. Με ενημέρωσαν ότι σε δέκα μέρες θα μπορέσω να επιστρέψω στη δουλειά μου χωρίς να έχω κάποιο σημάδι από την επέμβαση και στους εννιά με δέκα μήνες θα έχουν βγει όλες οι νέες φυτρες. Έκλεισα ένα ραντεβού σε αρκετό καιρό από τώρα οπότε έχω ακόμα χρόνο να το σκεφτώ. Γενικά ο φόβος μου είναι ειδικά μπροστσ το μαλλί μου μη φαίνεται σαν ψεύτικο, σαν περούκα ( μπορεί να έχω λάθος είκονα) Θα ήθελα την άποψη σας για τον γιατρό (αν ο γιατρός δεν ενδείκνυται γιατί χρησιμοποιεί παλιούς μεθόδους πχ ή κάτι άλλο). Ποια μέθοδο είναι η πιο σύγχρονη; Και οποία αλλά άποψη-γνωμη σεβαστή. Ευχαριστώ
 

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

spi

Well-Known Member
Δεν ξέρω ποιο είναι το πρόβλημα σου ώστε να αλλά ο γιατρός δεν έχει την καλύτερη φήμη γενικά να ξέρεις. Έχει έναν κύκλο διάσημων και με αυτό παίζει μπαλα
 

akhs08

Member