Μαλλον εσυ cvial το απλουστευεις με το παραδειγμα σου κ θα σ πω ενα προσφατο περιστατικο.
Ο κουμπαρος μου αγορασε απο την Toyota (επισημη αντιπροσωπεια) το Chr κ του εκαναν ΔΩΡΟ τα 2 πρωτα σερβις. Στο 2ο σερβις οταν παρελαβε το εντυπο των εργασιων ειδε οτι εκαναν αλλαγη υγρων φρενων. Η επισημη οργανωμενη καθαρη και αναλυτικη αντιπροσωπεια ετσι; Μα ο κουμπαρουλης μου καθοταν στον χωρο αναμονης μπροστα στην τζαμαρια π εχουν με θεα το συνεργειο κ ΔΕΝ ειδε να γινεται αλλαγη. Οταν τους ειπε ρε παιδια τι αστεια γραφετε εδω , στο αναλυτικο, καθαρο κ οργανωμενο εξελακι σας λεω εγω τωρα, η απαντηση ηταν να ξερετε οτι δεν γινεται ακριβως αλλαγη απλα συμπληρωνουμε γιατι εχετε λιγα χλμ κ τετοιες αστειοτητες. Συν οτι δεν αλλαξανε ουτε το φιλτρο καμπινας. ναι ΟΥΤΕ το φιλτρο παιδια.
Θελω να πω οτι μπορει τα περισσοτερα εργαλεια να δινουν περισσοτερες εγγυησεις για ενα καλο αποτελεσμα ομως μερικα εργαλεια μπορει να ειναι περιττα για "μαστορες" ή για να το γλυκανω μια απλη ενδειξη οτι ναι πας καλα.
Σίγουρα υπάρχουν και αυτά. Δηλαδή να σου πουλάνε "¨φύκια για μεταξωτές κορδέλες". Θεωρώ όμως ότι είναι πολύ λιγότερα (και μάλλον περισσότερο Ελληνικό φαινόμενο) σε σχέση με το παράδειγμα του "μάστορα" που ανέφερα.