Τελευταία δραστηριότητα

• M
    Marios1982 απάντησε στο νήμα Αφύσικες Hairlines.
    Πολύ ενδιαφέρον νήμα κ συμφωνώ απολύτως με τους προλαλήσαντες. Θεωρώ πάντως πως το πιο σημαντικό στη φυσικότητα είναι το να μην είναι...
  • M
    Marios1982 reacted to WannaHaveHairline's post in the thread Αφύσικες Hairlines with Like Like.
    Ναι αλλά ειναι το πιο σημαντικό για να μην φαίνεσαι σαν τις κούκλες με φυτεμένο μαλλί. Το να λες είμαι ο καλύτερος/η γιατρός/κλινική...
  • M
    Marios1982 reacted to JimKan1's post in the thread Αφύσικες Hairlines with Like Like.
    Απλα βαριουνται να ασχοληθουν η/και δεν τους νοιαζει
  • M
    Marios1982 reacted to WannaHaveHairline's post in the thread Αφύσικες Hairlines with Like Like.
    Εχω μια απορία. Εχω παρατηρήσει οτι υπερβολικά πολλές Hairlines είναι αφύσικες γιατι είναι υπερβολικά γραμμικές. Η φυσικότητα πέρα απο...
  • W
    WannaHaveHairline απάντησε στο νήμα Αφύσικες Hairlines.
    Ναι αλλά ειναι το πιο σημαντικό για να μην φαίνεσαι σαν τις κούκλες με φυτεμένο μαλλί. Το να λες είμαι ο καλύτερος/η γιατρός/κλινική...
  • JimKan1
    JimKan1 απάντησε στο νήμα Αφύσικες Hairlines.
    Απλα βαριουνται να ασχοληθουν η/και δεν τους νοιαζει
  • W
    WannaHaveHairline δημοσίευσε το νήμα Αφύσικες Hairlines στο Μεταμοσχεύση.
    Εχω μια απορία. Εχω παρατηρήσει οτι υπερβολικά πολλές Hairlines είναι αφύσικες γιατι είναι υπερβολικά γραμμικές. Η φυσικότητα πέρα απο...
  • G
    Giannis_ka απάντησε στο νήμα Τοπική duta-Fino.
    Πάντως εγώ που έψαχνα για το MFT, μόνο ένα φαρμακείο στο Κουκάκι με εξυπηρέτησε για άμεσα.Μεσημερι κάλεσα και το απόγευμα ήταν...
  • C
    Nai
  • Κ
    Καλησπέρα στην ομάδα! Μία ερώτηση και συγνώμη αν είμαι σε λάθος thread αλλά δεν έβρισκα άλλο παρεμφερές.. Είμαι 33 ετών και αποφάσισα να...
  • purelypampered
    purelypampered ενημέρωσε την status.
    Affordable Laser Hair Removal in Surrey Discover competitive laser hair removal Surrey prices at Purely Pampered. Our advanced...
  • T