Καλησπέρα σκέφτομαι να να κάνω smp πρωτίστως κ αργότερα καποια στιγμη να κάνω μεταμόσχευση, αυτό που με ανησυχεί (όταν θα πάω για μεταμοσχευση) είναι αν θα επηρεάσει την ορατότητα του γιατρού όταν θα τοποθετεί τρυχοθυλακια στη ληπτρια, ανησυχώ δηλαδή αν θα μπορεί να βγει σωστή δουλειά στη μεταμόσχευση. Καταλαβαινω ότι οταν κάνω smp θα πρέπει να μην υπερβάλω με το hairline και να μην το κατεβάσω υπερβολικα. Εσείς τι γνώμη εχετε πιστεύετε ότι θα υπάρχει προβλημα;