Χρήση Φιναστερίδης 3 χρόνια - Πιθανές Παρενέργειες;

hariskon

New Member
Καλημέρα σε όλους,
Είμαι πλέον 33 ετών και 3 χρόνια τώρα παίρνω 1/4 του χαπιού Alsteride κάθε πρωί, το οποίο περιέχει περίπου 1.25mg φιναστερίδη. Επίσης πριν τον ύπνο χρησιμοποιώ ένα γαληνικό σκεύασμα αφρού στα μαλλιά που περιέχει μινοξιδίλη και μικροποσότητα φιναστερίδης. Μπαίνοντας στο χάπι είχα τους ενδοιασμούς μου, ωστόσο γρήγορα τους ξέχασα και ήμουν μια χαρά από κάθε άποψη.
Γενικώς καθημερινά οι συνήθειές μου είναι "υγιεινές". Τρώω καλά, δεν πίνω, δεν καπνίζω και είμαι ερασιτέχνης αθλητής. Κάνω εξετάσεις αίματος συστηματικά αλλά δεν ξέρω τι τιμές μπορώ να παρακολουθώ για να διαπιστώνω την επίδραση του χαπιού σε ορμόνες. Απλώς παρατηρούσα την τεστοστερόνη μου η οποία ήταν πάντα άνω όριο ενώ φέτος είχε μία πτώση αν και παρέμενε σε σχετικά υψηλή τιμή.
Σχετικά με την απόδοση της θεραπείας δεν μπορώ να πω πως είμαι ικανοποιημένος. Δηλαδή παρατηρώ να συνεχίζεται η τριχόπτωση απλά ενδεχομένως με βραδύτερους ρυθμούς.
Τον τελευταίο χρόνο λοιπόν, έχω παρατηρήσει 2-3 φορές να βρίσκομαι σε περιόδους κατά τους οποίους έχω χαμηλή λίμπιντο, εννοώντας έλλειψη διάθεσης για σεξ ή αυτοικανοποίηση, απουσία τυχαίων ή κατά τον ύπνο στύστεων και κακής ποιότητας στύσεις. Συμπληρωματικά, είμαι εργένης χωρίς έντονη σεξουαλική δραστηριότητα αλλά μέσα στο έτος βρέθηκα και σε σχέση κατά την οποία δεν αντιμετώπισα πρόβλημα στο σεξ, αλλά ίσως τότε το κίνητρο με παρακινούσε και ορμονικά, δεν ξέρω κιόλας. Η ψυχολογική μου κατάσταση δεν μπορώ να πως είναι καλή αλλά δε θα έλεγα ότι επιδρά τόσο έντονα στο σώμα μου.
Αφενός δεν ξέρω πως να ψάξω τι μου συμβαίνει, σίγουρα θα επισκεφθώ κάποιον ανδρολόγο να το συζητήσουμε και να κάνω ό,τι εξετάσεις χρειάζονται. Αφετέρου η τριχόπτωση πιστεύω έχει επιβραδυνθεί, με τα μαλλιά μου να είναι σε μία ΟΚ κατάσταση, χωρίς να έχει παύσει ωστόσο.