Ξεκινώντας από τα βασικά

Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

hairevival

New Member
Συγχαρητήρια για το site, τα είχαμε πει πριν από καιρό. Είμαι άσχετος από βασική ορολογία και προτείνω να δημιουργηθεί ένα thread που θα εξηγείται η βασική ορολογία. Με τους φίλους μου είχαμε μία συζήτηση επί του site. Για μέρες καταγράφαμε ερωτήσεις βασικές που προτείνουμε με τις απαντήσεις τους, να μπουν στο FAQ του site για να τιθενται οι βασεις της ορολογιας. Επιπλεον βαζω και καποιες εξτρα βασικες ερωτησεις.

QUESTION 1 : τι είναι strip ? τριχοθυλακιο = τριχα ; 1 μοσχευμα πόσες τριχες ειναι ; γιατι χρησιμοποιειται
ως μοναδα μετρησης το 'μοσχευμα' αντι για πληθος τριχών;
QUESTION 2 : Έστω ότι πάω σε εναν γιατρο απο τους πολυ μεγαλους πχ rahal. Και εστω οτι συνολο αυτο που θελω κοστιζει 9000 ευρω. Υπαρχει η δυνατοτητα να σπασει το ποσο σε ατοκες δωσεις 36 μηνων;
QUESTION 3 : Ακόμα και μετά τη μεταμόσχευση, δεν γλυτώνουμε από τη λήψη φαρμάκων αν έχω καταλάβει καλά. Η χρόνια (σχεδόν καθημερινή) κατανάλωση φαρμάκων, έχει σωρευτικές επιδράσεις στην υγεία ; (αν έχει παρατηρηθεί)
QUESTION 4 : Έστω ότι επιλέγω να πάω σε μια κλινικη του εξωτερικου (κορυφαια). Παω λοιπον και κλεινω ξενοδοχειο για 3 μερες. Κανω τη μεταμοσχευση , παω και την επομενη μερα να με δει. Επειτα επιστρεφω ελλαδα. Δεν ειναι απαραιτητο ομως να με δει και επομενες φορες εντος επομενων μηνων; θα πρεπει να ξαναταξιδεψω π.χ. μετα απο ενα χρονο;
QUESTION 5 : Στην Ελλάδα τα πράγματα με τους γιατρούς ειναι υποδεεστερα μακραν του εξωτερικου. Το να παει καποιος σε συνηθη δερματολογο που ασχολειται και με την αλωπεκεια (ειτε ανηκει ειτε οχι, σε καποια κλινικη) δεν ειναι πραξη λογικη ; δεν εμπιστευομαστε ελληνες γιατρους με λιγα λογια; και τοτε αυτο που απομενει ειναι : πειραματιζομαστε και το ψαχνουμε μονοι μας... ;

αν προκυπτουν και αλλες ερωτησεις, θα τις ποσταρω.
Επισης συγγενικο μου προσωπο εκανε μεταμοσχευση προ μηνων σε γνωστη ελληνικη εταιρια και θα σας πω λεπτομερειες συντομα.