Μεταμόσχευση σε κροτάφους;

spyrakos7

New Member
Καλησπέρα παιδιά!
Λοιπόν για να μην κουράζω, θα μπω απευθείας στο θέμα!
Είμαι 26, έχω τριχόπτωση και την αντιμετωπίζω μόνο με minox προς το παρόν (τα μικρά τριχάκια που φαίνονται στην hairline εμφανίστηκαν έπειτα απο 1 μήνα χρήσης minox). Δυστυχώς λόγω της τριχόπτωσης και της χρήσης κράνους, η hairline στο κούτελο και στους κρόταφους έχει πάει περίπατο.

Με αυτά τα δεδομένα, σκέφτομαι να κάνω μεταμόσχευση στην συγκεκριμένη περιοχή. Τα παιδιά που έχουν γνώσεις, πόσες τρίχες θα χρειαστεί; Και το κυριότερο, τι κόστος να περιμένω περίπου; Παρακάτω παραθέτω και μερικές φώτο για καλύτερη εικόνα!

P.S: Γνωρίζω πως είναι νωρίς για να προτρέχω για μεταμόσχευση (δεν τα έχει δώσει όλα η Minox ακόμα), αλλά δεν βλέπω καμία τρίχα στην περιοχή που θέλω να καλύψω!

Επίσης, αν τελικά κάνω την μεταμόσχευση, πια μέθοδος είναι η καλύτερη για αυτη την περίπτωση; Strip, FUE ή και τα 2 μαζί; (Είμαι άσχετος με το θέμα!)





 

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

crossfire

Well-Known Member
καλως ηρθες

κοιτα εδω
http://www.hairlossgr.com/forum/thread-2345.html (κροταφους και κατεβασμα)

και εδω
http://www.hairlossgr.com/forum/thread-1176.html (κροταφους και πυκνωση)

για να εχεις και εικονα
 

n094

Active Member
εγώ θα σου πρότεινα να συνεχίσεις τη θεραπεία σου για κανέναν χρόνο και μετά βλέπεις αν και τι σε σχέση με τις μμ. Πίστεψέ με, μια καλή θεραπεία μπορεί να σε βοηθήσει πολύ ή τουλάχιστον μπορεί να σου δείξει που ακριβώς πρέπει να παρέμβεις όταν θα έρθει η ώρα της μμ. Μαζί με την Μινοξ, πρόσθεσε και σαμπουαν φουγκοράλ (2 φορές τη βδομάδα) και επίσης δες και την προοπτική ενός DHT blocker, μη ρωτήσεις τι είναι αυτό... μπες στο κομμάτι των θεραπειών εδώ: http://www.hairlossgr.com/forum/forum-2.html και ξεκίνα το διάβασμα... είμαι σίγουρος ότι θα βρεις πολλά και ενδιαφέροντα. Επίσης ρίξε μια ματιά και εδώ: http://www.hairlossgr.com/treatments/ και θα βρεις επίσης πολλά και ενδιαφέροντα...