Θεραπεία Ανδρ.Αλωπεκίας πιθανότητες

mikelito

New Member
Καλησπέρα,είμαι νέο μέλος έχω τριανταρίσει και είμαι γιατρός.Είμαι θα έλεγα nw 1.5 ας πούμε αστειευόμενοι.Η γραμμή της τριχοφυιας μου έχει υποχωρήσει στους κροταφους κάπου ένα. ενάμιση εκατοστό.Στα 36 ίσως είμαι nw 2.
Χρησιμοποιώ regaine κι εδώ δει αποτέλεσμα με την μινοξιδίλη.Δεν πρόλαβα να διαβάσω όλα τα θέματα,θέλω να τονίσω ότι όσα ακούτε για μινοξιδίλη και στυτική δυσλειτουργία ειναι μαλ...ες νεοελληνικα, και συγγνώμη για την έκφραση.Προσοχή οποίος αποφασίσει να πάρει από το στόμα φιναστεριδη κάνει προβλήματα που δεν αξίζουν το Ρίσκο.Τον άνδρα τον κάνει το πουλί του και όχι οι τρίχες στην κεφαλή του.Πάντα να πηγαίνει κάποιος σε γιατρό πριν πάρει φάρμακα,και μια ασπιρίνη μπορεί να σκοτώσει.Η φιναστεριδη μειώνει την τροφική δράση της τεστοστερόνης στον προστάτη.Κάνει παρενέργειες.Και nw 4 ή 5 να ήμουν δεν θα έπαιρνα.Για να μην φανεί παραπλανητικός ο τίτλος του θέματος.
1)Έχει πετύχει ομάδα ερευνητών στην Αυστραλία κλωνοποίηση τριχοθυλακιου απλά από 1 πήγαν σε 2.Και αξίζει μόνο όταν από μια πας σε χίλιες.Ερευνάται γιατί το χρήμα ειναι πολύ.
2)Ειναι ενδιαφέρουσα η έρευνα Κοτσαρελη,να δούμε αν θα βγει κάποια κρέμα.Δεν θα την πάρετε αμέσως.Θα πρέπει να γίνουν πρώτα αξιόλογες κλινικές μελέτες. ίσως και κάποια μεταναλυση που να δείχνει οφέλη.
3)Δεν ειναι απλό το θέμα της ανδρ.αλωπεκίας, αλλά ας πούμε ότι μπορεί να λυθεί με ένα εμβόλιο.Κι ότι μια φαρμακευτική, βιοτεχνολογική εταιρεία το βρίσκει.ΔΕΝ θα το κρύψει γιατί κι από έναν φτηνό μαζικό εμβολιασμό παγκοσμίως θα βγάλει πολλά δις.Μην πιστεύετε σε τέτοιες συνωμοσιομαλ...ες.Τα εμβόλια δεν σκοτωνουν , δεν κρύβονται,δίνουν μεγάλο κέρδος.Ψάξτε στο google για τα κέρδη που δίνουν τα δύο εμβόλια για τον HPV για τον καρκίνο τραχήλου μήτρας στις γυναίκες.
4)Κρατήστε μικρό καλάθι με,κωτσαρελη γιατί υπάρχουν πολλά παραδείγματα αποτυχιών πχ εμβόλιο τερηδόνας καπνίσματος και αλλά.Ήταν ελπιδοφόρες στην αρχή οι μελέτες αλλά απέτυχαν.

Τι γίνεται αυτή τη στιγμή;