ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΓΙΑ ΜΙΚΡΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

BLuEArMy

Member
Γειά σας, θα ήθελα κάποιος να με βοηθήσει αν ξέρει κάποιο δικηγόρο που ασχολείται με μικρές υποθέσεις..! Είμαι φοιτητής και ένα άτομο του οποίου έχω διευθύνσεις τηλέφωνα όνομα κλπ (και είχα και επικοινωνία) μου πήρε 400 ευρώ χωρίς να μου στείλει το κινητό που αγόρασα απο διαδίκτυο! Βασικά θα ήθελα να μου πείτε αν μπορώ να βρω ένα δικηγόρο που θα με βοηθήσει για αυτή τη μικρή υπόθεση και τουλάχιστον να μου μείνουν εμένα τα μισά δηλαδή 200 ευρώ (παρά τίποτα)! Ευχαριστω πάρα πολυ!
 

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

Σπύρος

Μέλος του προσωπικού
Απ: ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΓΙΑ ΜΙΚΡΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

αν δεν κάνω λάθος,
με τέτοια ασχολείται η δίωξη ηλ/κου εγκλήματος(!) και ο συνήγορος του πολίτη αμισθί :chinscratch
 

tropheus

Well-Known Member
Απ: ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΓΙΑ ΜΙΚΡΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

BLuEArMy είπε:
Γειά σας, θα ήθελα κάποιος να με βοηθήσει αν ξέρει κάποιο δικηγόρο που ασχολείται με μικρές υποθέσεις..! Είμαι φοιτητής και ένα άτομο του οποίου έχω διευθύνσεις τηλέφωνα όνομα κλπ (και είχα και επικοινωνία) μου πήρε 400 ευρώ χωρίς να μου στείλει το κινητό που αγόρασα απο διαδίκτυο! Βασικά θα ήθελα να μου πείτε αν μπορώ να βρω ένα δικηγόρο που θα με βοηθήσει για αυτή τη μικρή υπόθεση και τουλάχιστον να μου μείνουν εμένα τα μισά δηλαδή 200 ευρώ (παρά τίποτα)! Ευχαριστω πάρα πολυ!

Λυπάμαι πολύ φίλε BLuEArMy για την απώλεια σου ...
Όλοι αυτοί οι απατεώνες στηρίζονται στο ότι δε θα τους κυνηγήσει κάποιος.
Και ο δικηγόρος το πολύ πολύ να τον πάρει τηλ. και να τον εκφοβήσει ... Βάλε κάποιον δικό σου φίλο ("άγριο" και "αθυρόστομο") μπας και βγάλεις καμία άκρη αλλιώς δύσκολο μου φαίνεται.

Καλή τύχη...
 
Απ: ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΓΙΑ ΜΙΚΡΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

ακου φιλε μου το ιδιο εν μερη ειχα παθει κι εγω θα πας στο υπ. εμποριου πλ. κανιγγος στα παραπονα καταναλωτων