Καλωσοριζω και εγω τον εκπροσωπο και ξεκινω ταχιστα με τις ερωτησεις:
1.Γιατι στο site της κλινικης δεν υπαρχει ουτε μια φωτογραφια δοτριας απο κανεναν ασθενη σας παρα μοναχα το αποτελεσμα στην ληπτρια;
2.Ποσα περιστατικα αναλαμβανετε σε καθημερινη βαση;Συμφωνα με εγκυρες πληροφοριες λετε στους υποψηφιους οτι ο αριθμος των ημερησιων επεμβασεων φτανει τα 4 χειρουργεια ενω εχει αποδειχθει οτι στην πραξη το πραγματικο νουμερο ειναι πολυ μεγαλυτερο και αγγιζει τα 10-14 χειρουργεια την ημερα.
3.Ισχυει οτι οι techs δεν γνωριζουν γρι αγγλικα;
4.Τι ακριβως ειναι αυτο το "guarantee certificate" που διαφημιζετε;Εχει γινει λογος οτι ειναι απλα ενα κομματι χαρτι με καμια απολυτως ισχυ.
5.Τι εξετασεις κανετε στους ασθενεις πριν τους βαλετε στο χειρουργειο;
6.Το consultation τι ακριβως περιλαμβανει και απο ποιον γινεται;
7.Τα διαφορα team που δουλεουν στα δεκαδες δωματια σας ποσο καιρο εργαζονται διπλα στον cinik και ποια η εκπαιδευση τους;Προκειται για ομαδες που αλλαζουν συνεχως ή υπαρχει σταθεροτητα;
8.Θετετε την φινα ως προαπαιτουμενο σε περιπτωσεις ασθενων που κρινεται υποχρεωτικη η ληψη της για την καλυψη των μακροπροθεσμων αναγκων τους;
9.Ποιος μπορει να θεωρηθει ως μη καταλληλος για επεμβαση βασει των standards του γιατρου;Ποιους αφηνει "απ'εξω" η πολιτικη απορριψης,αν αυτη φυσικα υπαρχει και εφαρμοζεται στην κλινικη σας;
Τελος,σε ολα τα σταδια ,απο την στιγμη που θα μπει ο πελατης στην κλινικη σας μεχρι να φυγει υπαρχει διαρκως ενα αισθημα βιασυνης απο τον γιατρο μεχρι και τους techs,μια αισθηση ξεπετας,"αντε να τελειωνουμε με σενα να μπει ο επομενος" φαση.
Βεβαια αυτο δεν ειναι ανεξηγητο,με τοσα περιστατικα που αναλαμβανετε με ποιον να πρωτοπρολαβει ο γιατρος να ασχοληθει ;
Τωρα για τεχνικης φυσεως ζητηματα θα ειχα πολλα να ρωτησω αλλα ηδη μιλησα πολυ.Σε καποιο αλλο ποστ θα το κανω ομως.Ευχαριστω για τον χρονο σας.
Καλησπέρα
@Nik.Mos
1-
Για τους μελλοντικούς μας ασθενείς είναι σημαντικό να βλέπουν τα αποτελέσματα των μεταμοσχεύσεων μαλλιών. Για αυτό τον λόγο βάζουμε στο site μας φωτογραφίες με τα αποτελέσματα και όχι με την δοτρια. Στις φωτογραφίες που ανεβάζουμε μπορούν να δουν την ποιότητα των επεμβάσεων. Δεν υπάρχει κάποιος άλλο λόγος.
2-
Αναλαμβάνουμε 7-10 περιστατικά την ημέρα.(δεν είναι επεμβάσεις μόνο του γιατρού αλλά το σύνολο με τις ομάδες τεχνικών μας)
3-
Οι τεχνικοί μας μιλούν αρκετά αγγλικά ώστε να μπορούν να συνεννοηθούν με τους ασθενείς. Ωστόσο, έχουμε ιατρικούς μεταφραστές, οι οποίοι είναι με τους ασθενείς κατά τη διάρκεια της επέμβασης. Για αυτό τον λόγο δεν υπάρχει πρόβλημα επικοινωνίας. (Εγώ επισκέπτομαι αρκετές φορές την Κωνσταντινούπολη οπότε υπάρχει και η περίπτωση να υπάρχει Έλληνας μεταφραστής και να μην χρειάζεται να επικοινωνήσουν οι ασθενείς στα αγγλικά αλλά στα ελληνικά)
4-
Το "Guarantee Certificate" δεν είναι απλώς ένα κόμμα χαρτί χωρίς καμία ισχύ.
Δείχνει πως παρακολουθούμε τον ασθενή μετά την επέμβαση. Παρακολουθούμε τον ασθενή με τους ιατρικούς μας συμβούλους και τον γιατρό. Με την βεβαίωση μας αυτή, παρακολουθούμε όλα τα στάδια του ασθενούς μετά την επέμβαση.
5-
-Εξετάσεις αίματος (HIV, Ηπατίτιδα A, Ηπατίτιδα B, Ηπατίτιδα Γ)
-Συμβουλευτική συνάντηση με τον Dr. Cinik
6-
Ο Dr. Cinik καθορίζει (ή προσδιορίζει, υπολογίζει) την γραμμή των μαλλιών και ελέγχει το ιατρικό ιστορικό.
7-
Τα team μας αποτελούνται από ιατρικούς τεχνικούς. Η εμπειρία τους ποικίλει ανάλογα με τον βαθμό τους. Έχουν τουλάχιστον 7 χρόνια εμπειρίας.
8-
Η λήψη της φίνα είναι απαραίτητη μόνο για πελάτες με λεπτή και αδύναμη τρίχα.
9-
Εάν η δοτρια περιοχή δεν είναι επαρκής
Εάν ο πελάτης έχει καρδιακά προβλήματα
Εάν η πελάτης μπορεί να είναι έγκυος
Εάν ο πελάτης είναι μικρότερος των 18 ετων
Όσο αναφορά για την αίσθηση βιασύνης που μου αναφέρετε δεν χρειάζεται να σχολιάσω κάτι για τον λόγο ότι όλοι μας οι ασθενείς έχουν όσο χρόνο θέλουν μέχρι να τους λύσει όλες τις απορίες ο γιατρός. Και όσο χρόνο θέλουν για να επικοινωνήσουν με το προσωπικό της κλινικής. Είναι σημαντικό για εμάς να μην υπάρχουν απορίες για την σωστή πορεία της επέμβασης κατά την διάρκεια αλλά και μετά από αυτή ώστε να πετύχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα. Υπάρχουν αρκετα μέλη στο φόρουμ που έχουν έρθει στην κλινική μας. Εάν θέλουν μπορούν να σχολιάσουν την εμπορία τους.