Ποιος είναι ο καλύτερος γιατρός - κλινική για μεταμόσχευση;

poetofthefall

New Member
Παιδιά σας χαιρετώ. Ψάχνω στο ίντερνετ εδώ και λίγο καιρό για το θέμα της μεταμόσχευσης μαλλιών και σας βρήκα. Έχω διαβάσει πολλά και βασικά έχω χάσει λίγο την μπάλα σχετικά με τους γιατρούς και τις κλινικές μεταμόσχευσης. Αυτό που ζητώ να με βοηθήσετε όσο είναι δυνατόν μιας και οι περισσότεροι από εσάς θα έχετε κάποια γνώμη (εγώ είμαι εντελώς άσχετος και μόνο τελευταία ασχολήθηκα όπως σας είπα) θα ήθελα λοιπόν να μου προτείνετε τον ή τους καλύτερους και πιο έμπιστους γιατρούς και κλινικές για να κάνω την μεταμόσχευση που θέλω. Έχω διαβάσει για διάφορους γιατρούς αλλά δεν ξέρω περισσότερα για αυτούς ούτε τις σχετικές κλινικές. Πχ Ράπτης, Αναστασάκης, Βεκρής, Τζερμιάς κλπ και κλινικές DHI, BERGMANN KORD, κλπ κλπ. Θα ήμουν πραγματικά ευγνώμων για κάθε σας βοήθεια. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Α ενημερωτικά να σας πω πως είμαι 49 ετών και έχω αποκτήσει μία φαλάκρα μέχρι την κορυφή. Υπάρχουν ελάχιστα μαλλάκια στην επιφάνεια αυτή αλλά πλέον πολύ αραιά τα οποία και αυτά φεύγουν σιγά σιγά. Η αραίωση ξεκίνησε περίπου από τα 32 μου. Δότρια περιοχή όπως μου είπαν στην Kord που πέρασα μια βόλτα, έχω καλή και μου πρότειναν την μέθοδο FUT που λέει έχει καλύτερο αποτέλεσμα από πλευράς πύκνωσης και επιβίωσης μοσχευμάτων αλλά ψιλοφοβάμαι και την τομή...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

DoctorWho

Well-Known Member