Νεκρός στην ινδία από μμ 9000 grafts σε μια συνεδρία

Συζήτηση στο φόρουμ 'Μεταμοσχεύση' που ξεκίνησε από το μέλος mic6, στις 14 Μαρτίου 2019.

  1. mic6

    mic6 Well-Known Member

  2. Avatar

    Google AdSense Guest Advertisement



    για να απενεργοποιήσεις τις διαφημίσεις.
  3. John_John1

    John_John1 Ειδικός συνεργάτης HDC Hair Clinic.

    Για τριχες μιλαει mic.
     
  4. Flosk

    Flosk Well-Known Member

  5. Flosk

    Flosk Well-Known Member

    Πεθανε John απο αλλεργικο σοκ. Μπηκα και γω για να το ανεβασω και ειδα οτι με προλαβε ο Mic.
     
  6. Flosk

    Flosk Well-Known Member

    Το θεμα ειναι οτι 9000 τριχες που αναφερουν τα αρθρα δεν ειναι τπτ τραγικο με βαση αυτα που ξερουμε τοσα χρονια. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι στοχευουν στον αριθμο των τριχων. Αμα ειχε ενα φυσιολογικο λογο 2 τριχες/graft μιλαμε οτι ο ανθρωπος εβαλε 4500 μοσχευματα. Το εχουμε δει πολλακις αυτο με τη μια..
     
  7. John_John1

    John_John1 Ειδικός συνεργάτης HDC Hair Clinic.

    Γιαυτό και οι κλινικές χρειάζονται κάποιες εξετάσεις αίματος,ιστορικό και στοιχεία.
    Ακόμη και εγώ που έκανα χθες και για δεύτερη φορά και ενώ με γνωρίζουν με ρώτησαν αν έχω κάποια αλλεργία σε φάρμακα η οτιδήποτε άλλο.
     
  8. Salvadore

    Salvadore Member

    αν έχεις αλλεργία δλδ δε μπορεις να υποβληθείς ;
     
  9. makis25

    makis25 Well-Known Member

    Ο ασθενης μπορει να ειχε καποια παθηση και να εκανε καποια επιπλοκη. Για παραδειγμα , αν καποιος ασθενης με υπερταση χρησιμοποιει συγκεκριμενους β-αναστολεις ως θεραπεια για την υπερταση , η χορηγηση τοπικης αναισθησιας μπορει να οδηγησει σε επικίνδυνη υποταση . Επισης , αν καποιος παθει αναφυλαξία , και χρησιμοποιει συγκεκριμενους β-αναστολεις , τοτε η θεραπεια για την αναφυλαξια ( επινεφρινη) ενδεχεται να μη δουλεψει , πραγμα επικινδυνο . Ειναι αληθεια βεβαια πως η fue ειναι λιγοτερο επεμβατικη απο ενα στριπ , αλλα ποιος ξερει τι πρωτοκολλα χρησιμοποιουν εκει . Εχω δει πως κλινικες για παραδειγμα χρησιμοποιουν κοκτειλ απο κορτιζονη , ηρεμιστικα , αντιβιοτικά , μαζι με τα τοπικα αναισθητικα . Θα κανω μια υποθεση, ενα πιθανο σεναριο ειναι να εμφανισε αλλεργια σε καποιο αντιβιοτικο και να υπηρχε υποβαθρο καποιας παθολογιας οπως υπερταση , η θεραπεια για την οποια ισως εμποδισε την αναταξη του ασθενους .
     

Μοιραστείτε τη σελίδα