Κομμωτης για προσθετο

mm05035

New Member
Καλημέρα σε όλους,
Παρήγγειλα ένα πρόσθετο και όπως φαντάζεστε θέλει κούρεμα και τοποθέτηση και αναρωτιόμουν αν ξέρει κάποιος απο εσάς κάποιον κομμωτή/τεχνικό να το κάνει. Δυστυχώς είμαι προτάρης και είμαι τελείως άσχετος.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

krhtikos21

Member
η bergman kord exei kai kala.αν βρεις και το τοποθετήσεις ανέβασε καμιά φώτο να δούμε τι παίζει και με αυτό.

από contct skin το πήρες?
 

mm05035

New Member
το πήρα απο έναν στη Νεα Υορκη που λεγετε Joseph Paris. θεωρείτε πολυ καλός. το παρηγγειλα οταν ήμουν εκει για μια δουλεια και μου το εστειλε τωρα. κατα 99% δε θα μου αρεσει το ξέρω όσο καλό και να είναι. είναι μια πολυ δύκσολη και ψυχοφθόρα διαδικασια. ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παρεπιπτόντως
 

dk1984

Member
mm05035 είπε:
το πήρα απο έναν στη Νεα Υορκη που λεγετε Joseph Paris. θεωρείτε πολυ καλός. το παρηγγειλα οταν ήμουν εκει για μια δουλεια και μου το εστειλε τωρα. κατα 99% δε θα μου αρεσει το ξέρω όσο καλό και να είναι. είναι μια πολυ δύκσολη και ψυχοφθόρα διαδικασια. ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παρεπιπτόντως

mm05035 δεν θελω να σου χαλασω το νημα αλλα τι νοργουντ εισαι και αποφασισες για προσθετο δηλαδη ουτε με τοππικ δε γινεται
 

joner

Member
Φέτος είδα για πρώτη φορά κάποιον με πρόσθετο και πρέπει να πω οτι ενθουσιάστηκα από το αποτέλεσμα.
Το φορούσε 1 κύριος 50-55 που όταν τον είδα στην αρχή έιχα τρελλάθει λεω δεν γίνεται να έχει τόσο καλής ποιότητας μαλλί!!
Έκανε μπάνιο σπόρ και δεν φαινόταν να ειχε καμια ενόχληση ενώ κανείς δεν κατάλαβε τίποτα οτι φόραγε κάτι!
Ενώ τα χτένιζε με το κλασσικό τρόπο side part και ήταν ίσια.
 

George3V

Member
joner είπε:
Φέτος είδα για πρώτη φορά κάποιον με πρόσθετο και πρέπει να πω οτι ενθουσιάστηκα από το αποτέλεσμα.
Το φορούσε 1 κύριος 50-55 που όταν τον είδα στην αρχή έιχα τρελλάθει λεω δεν γίνεται να έχει τόσο καλής ποιότητας μαλλί!!