PABA

thmanou

Member
Regrowth & Darkening of grey hair http://www.nature.com/jid/journal/v15/n6/full/jid1950121a.html
Γνώμες? Το έχει δοκιμάσει κανείς? Σε μεγάλες δόσεις δεν είναι ασφαλής η λήψη του..
 

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

kapa

Μέλος του προσωπικού
4 μηνακια παιρνω 550mg την ημερα.
δεν εχει ασπρισει ουτε μια τριχα αυτο το διαστημα αλλα δεν μπορω να πως πως εχει επανελθει χρωμα
σε τριχοπτωση και επανεκφυση δεν κανει κατι
 

kapa

Μέλος του προσωπικού
λεω να παω σε 1000mg paba μιας και βλεπω οτι υπαρχουν συμπληρωματα με τετοια ποσοτητα http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xpaba+1000mg&_nkw=paba+1000mg&_sacat=0&_from=R40
μεχρι να τελειωσουν τα σχεδον 2 κουτια που εχω ακομα.
νομιζω εχει μαυρισει ενα κλικ το μαλλι μου αλλα δεν ειμαι σιγουρος.
εννοω τα μαυρα γινανε πιο μαυρα και τα ασπρα ενα κλικ πιο γκρι.
αλλα και να εγινε κατι τετοιο ειναι παρα πολυ λιγο,δεν ειμαι ουτε εγω σιγουρος
 

kapa

Μέλος του προσωπικού
κοντευω 5 μηνες με paba και ακομα δεν εχω βγαλει ακρη.
νομιζω οτι απλα καθυστερει το ασπρισμα χωρις να καταφερει να επαναφερει χρωμα.
και γι αυτο παλι δεν ειμαι σιγουρος.
απλα πριν καθε 2μηνο εβλεπα καποιες τριχες να ασπριζουν ενω τωρα δεν ασπρισε καμια.
και παλι αυτο μπορει να ειναι και συμπτωση
 

kapa

Μέλος του προσωπικού
καινουριες ασπρες τριχες,μεγεια μου ;D
απετυχε.
δεν εχει παρενεργειες ακομα και στα 1000 mg
αλλα δεν ειδα και ενεργειες.
δεν επηρεαζει την τριχοπτωση ουτε στο ελαχιστο
 

kapa

Μέλος του προσωπικού
ακομα συνεχιζω paba.
κοντευω 7μηνο,απλα τελειωνω και το τελευταιο μπουκαλακι με 500mg την ημερα
 

skyward

New Member
Παίρνω paba 550mg περίπου 4 μήνες. Πιστεύω ότι σκουραίνει το χρώμα των τριχών σε ενα βαθμό. Ίσως καθυστερεί και τις νέες άσπρες τρίχες αλλά και εγω δεν είμαι σίγουρος. Ισως θέλει και παραπάνω χρόνο.
 

kapa

Μέλος του προσωπικού
skyward είπε:
Παίρνω paba 550mg περίπου 4 μήνες. Πιστεύω ότι σκουραίνει το χρώμα των τριχών σε ενα βαθμό. Ίσως καθυστερεί και τις νέες άσπρες τρίχες αλλά και εγω δεν είμαι σίγουρος. Ισως θέλει και παραπάνω χρόνο.
και εγω ετσι.
στους 4 μηνες φαινοταν σαν να μαυρισε ενα κλικ ολο το μαλλι.(το πιο πιθανο και να εγινε)
αλλα τελικα δεν εκανε κατι αξιολογο
 

kapa

Μέλος του προσωπικού
σχεδον 8 μηνες paba,λεω να το σταματησω σιγα σιγα.
δεν εμειναν και πολλες καψουλες ετσι και αλλιως.
γενικα συμπερασματα,κατι πηγε να κανει στο μαυρισμα αλλα δεν τα καταφερε,σαν να εχασε σε αποδοση στην πορεια.
στο θεμα τριχοπτωση δεν την επηρεασε καθολου,ουτε σε αυξηση ουτε σε μειωση.
παρενεργειες καμια.
 

Gibik

Active Member
σχεδον 8 μηνες paba,λεω να το σταματησω σιγα σιγα.
δεν εμειναν και πολλες καψουλες ετσι και αλλιως.
γενικα συμπερασματα,κατι πηγε να κανει στο μαυρισμα αλλα δεν τα καταφερε,σαν να εχασε σε αποδοση στην πορεια.
στο θεμα τριχοπτωση δεν την επηρεασε καθολου,ουτε σε αυξηση ουτε σε μειωση.
παρενεργειες καμια.
Η Paba μόνη της σαν συστατικό δεν αρκεί για να γυρίσει τα άσπρα μαλλιά στο αρχικό τους χρώμα. Χρειάζεται ένα σύνολο βιταμινών με Paba Β complex, Inositol και άλλα όπου μετά από 6-8 μήνες χρήση τα μαλλιά ξαναγυρνούν στο χρώμα τους. Εγώ όσα άσπρα μαλλιά είχα και λίγα άσπρα γένια μου τα ξαναγύρισα στο φυσικό τους χρώμα.
Αν κάποιος ενδιαφέρεται ευχαρίστως να το αναπτύξω το θέμα.
 

kapa

Μέλος του προσωπικού
Η Paba μόνη της σαν συστατικό δεν αρκεί για να γυρίσει τα άσπρα μαλλιά στο αρχικό τους χρώμα. Χρειάζεται ένα σύνολο βιταμινών με Paba Β complex, Inositol και άλλα όπου μετά από 6-8 μήνες χρήση τα μαλλιά ξαναγυρνούν στο χρώμα τους. Εγώ όσα άσπρα μαλλιά είχα και λίγα άσπρα γένια μου τα ξαναγύρισα στο φυσικό τους χρώμα.
Αν κάποιος ενδιαφέρεται ευχαρίστως να το αναπτύξω το θέμα.
εχεις υποψιν καποιο συμπληρωμα να τα περιεχει?
 

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

Gibik

Active Member
εχεις υποψιν καποιο συμπληρωμα να τα περιεχει?
Το πρόβλημα είναι ότι μετά από χρόνια χρήση των βιταμινών αυτών, συνηθίζουν τα μαλλιά με τις βιταμίνες και με το σταμάτημα τους πρρόκυψε ραγδαία διάχυτη τριχόπτωση για πρώτη φορά στην ζωή μου στα 44 η οποία είναι και η αιτία του ότι βρίσκομαι εδώ.
 

Gibik

Active Member
εχεις υποψιν καποιο συμπληρωμα να τα περιεχει?
Θα αναφέρω τα συστατικά που εμπεριεχόντουσαν στο συμπλήρωμα εναντίων του ασπρίσματος των μαλλιών.
Το συμπλήρωμα ήταν από Αμερική και δεν κυκλοφορεί πλέον. Δούλεψε και για το άσπρισμα και για την τριχόπτωση. Το έπαιρνα 5 χρόνια.

Pantothenic Acid (d-Calcium Pntothenate) 100mcg
Folic Acid 400mcg
Inositol 125mg
Choline (Bitartrate) 21mg
Vitamin B-12 (cyanocobalamin) 6mcg
Biotin 100mcg
B3-Niacin 35mg
Iron (ferrous fumarate) 2mg
Iodine (kelp) 150mcg
Manganese (sulfate) 5mg
Zinc (Monomethionine) 15mg
Paba (Para-Aminobenzoic Acid) 10mg
Calcium 75mg
Collagen (Type II)
L-Cysteine
Bromelain

Κάτι είχε μέσα στο συμπλήρωμα (μπορεί ο συνδιασμός τους ή κάτι άλλο το οποίο δεν αναφερόταν) που αύξανε την κυκλοφορία του αίματος στο κεφάλι πολύ, σε σημείο που μετά από 45 λεπτά αισθανόμουν ένα φούντωμα στο κεφάλι, σηκωνόντουσαν οι τρίχες όρθιες και το εννοώ κυριολεκτικά αυτό που λέω. Ρώτησα 1 δερματολόγο για το πως γινόταν αυτό και δεν ήξερε να μου απαντήσει.
Κανείς εδώ στο φόρουμ μήπως είχε κάποιο παρόμοιο σύμτωμα απο φιναστερίδη μινοχιδίλη κλπ σας παρακαλώ?? Είστε έμπειροι ενώ εγώ όχι.
Τριχόπτωση δεν είχα ποτέ μέχρι τα 39 που πξεκίνησα το συμπλήρωμα. Με το σταμάτημα του συμπληρώματος ξεκίνησε τριχόπτωση. Υπάρχει υποψία από τον δερματολόγο για κρυμμένο συστατικό μέσα στο σκεύασμα.
 

Gibik

Active Member
εχεις υποψιν καποιο συμπληρωμα να τα περιεχει?
Και γενικότερα όλοι σας πρέπει να αποφεύγετε τα συμπληρώματα από Αμερική. Είναι επικύνδηνα γιατί σύμφωνα με το Consumer's Report USA δεν χρειάζονται έγκριση από τον αντίστοιχο ΕΟΦ εκεί και ενώ λένε ότι είναι για παράδειγμα Saw Palmetto μπορεί να βάζουνε μέσα Φιναστερίδη ή ντουταστερίδη χωρίς κανείς να τους ελένγχει.
Σκεφτήτε και το ενδεχόμενο να είναι οι ουσίες (σαν πρώτες ύλες) απο την Κίνα....κίνδυνος-θάνατος.
Εδώ η λίστα με τα επικύνδηνα συμπληρώματα διατροφής του Consumer's Report USΑ: http://consumerhealthchoices.org/wp-content/uploads/2012/05/Dangerous_Supplements.pdf

Το συμπλήρωμα που έπαιρνα εγώ δεν είναι στην λίστα.
 

Gibik

Active Member
Οφείλω να το ολοκληρώσω το θέμα. Το "κρυμμένο" συστατικό ήταν τελικά η ΦΙΝΑΣΤΕΡΙΔΗ. Ο πρώτος δερματολόγος (γνωστός - επώνυμος και Αγγλόφωνος) που συμβουλεύτηκα στην Αθήνα μου το είπε αρχής εξαρχής αλλά εγώ δεν ήθελα να το "χωνέψω". Την δεύτερη φορά που τον συμβουλεύτηκα μου το ξαναείπε λέγοντας μου ότι έχουν ακουστεί πάλι τέτοια περιστατικά στην Αμερική και ότι το εν' λόγω συμπλήρωμα δεν πήρε ένγκριση από τον FDA τελικά οπότε και μάλλον έκλεισαν. Το συμπλήρωμα λεγόταν "melancor".
Το επιβεβαιώνω λοιπόν και εγώ προσωπικά ότι είχαν Φιναστερίδη γιατί μετά από διάβασμα των παρενεργειών της φιναστερίδης σε αυτό το φόρουμ αλλά και σε άλα εξωτερικού διαπίστωσα ότι είχα πάρα πολλά συμπτώματα φιναστερίδης όπως έλλειψη σεξουαλικού ενδιαφέροντος, "μαλακές" στύσεις, αραιό σπέρμα, κοκκίνισμα στο πρόσωπο, αυπνίες, ταχυκαρδίες τα οποία εγώ ηλιθιωδώς τα απέδιδα σε ψυχογενή αίτα όπου και κατέληξα σε λήψη χαπιών που ενίοτε έπαιρνα για να κοιμηθώ.
Ούτε ψυχογενή προβλήματα υπήρχαν αλλά και ούτε προβλήματα τριχόπτωσης υπήρχαν. Ο ζήλος μου να βοηθήσω τα μακρυά μου μαλλά με οδήγησε στη λήψη συμπληρώματος διατροφής.
Εγώ μπορεί να ήμουνα βλάκας που πήρα συμπλήρωμα αλλά οι αμερικανικές φαρμακοβιομηχανίες είναι επικύνδηνες είναι Κράτη εν Κράτει, παίζουνε με τα φάρμακα και τους ανθρώπους. Δεν μπορεί να παίρνεις Φιναστερίδη και να μην το ξέρεις....
Τώρα να πάω τα χάπια του συμπληρώματος στο ινστιτούτο Παστέρ για χημική ανάλυση για να πάρει και σφραγίδα το θέμα, λυπάμαι, δεν μπορώ να ασχοληθώ άλλο.
Ευχαριστώ.
 

Gibik

Active Member
Το θέμα αυτό που ανέπτυξα είναι πολύ σοβαρό κατά την ταπεινή μου γνώμη, ισως να έπρεπε να μπει σε άλλο φορουμ για να ενημερωθούν και άλλοι.
 
Μπλουζα