Krhtikos21, fue, 2900 grafts, 3-4/7/2013

krhtikos21

Member
Καλησπέρα και από μένα.Είμαι 22 χρονών, φοιτητής, norwood 3.Μετά από μήνες ψαξίματος και σκέψης κατέληξα στην μεταμόσχευση.Ήταν ένα πρόβλημα που με απασχολούσε πολύ καιρό τώρα και έκανα το μεγάλο βήμα.Η επέμβαση ξεκίνησε χθες και ολοκληρώθηκε σήμερα.Ο γιατρός ήταν ο Μιχάλης Γε***ίου ο γιατρός που έκανε τις επεμβάσεις πολλά χρόνια στην H*C .Ήταν ιδιαίτερα φιλικός και ανθρώπινος όπως ακριβώς μου τον είχανε περιγράψει και γνωστοί μου που έχουνε κάνει σε αυτόν και μου τον προτείναν.Από αυτό το forum απέκτησα πολλές γνώσεις και με βοήθηασαν πάαααρα πολύ και οι παρουσιάσεις των υπολοιπων παιδιών αλλά και οι συμβουλές κάποιων που άμα δεν ήταν αυτοί θα χα παρει σίγουρα πολύ λάθος αποφάσεις στο θέμα μεταμόσχευση.


Edit από Chs, διακριτικά σε τίτλο και ονόματα.
 

Συνημμένα

  • DSCN2502.JPG
    DSCN2502.JPG
    1.7 MB · Προβολές: 2,687

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

Chs

Μέλος του προσωπικού
Καλησπέρα φίλε krhtikos21,

για ευνόητους λόγους η επωνυμίες καθώς και το όνομα του ιατρού έγιναν edit με αστερίσκο, είναι κανόνας του Forum.

Όποιος δεν καταλαβαίνει κάποια επωνυμία η όνομα, μπορεί να στείλει pm στον δημιουργό του thread και να ρωτήσει, τα υπόλοιπα μπορούν να συζητούνται δημόσια.

Ευχαριστώ.
 

krhtikos21

Member
Chs είπε:
Καλησπέρα φίλε krhtikos21,

για ευνόητους λόγους η επωνυμίες καθώς και το όνομα του ιατρού έγιναν edit με αστερίσκο, είναι κανόνας του Forum.

Όποιος δεν καταλαβαίνει κάποια επωνυμία η όνομα, μπορεί να στείλει pm στον δημιουργό του thread και να ρωτήσει, τα υπόλοιπα μπορούν να συζητούνται δημόσια.

Ευχαριστώ.

αν μπορείς δες τα μηνυματα σου έχω στείλει κτ σχετικο
ευχαριστώ πολύ


κάποιες άλλες φωτο
 

Συνημμένα

  • DSCN2498.JPG
    DSCN2498.JPG
    1.7 MB · Προβολές: 2,217
  • DSCN2511.JPG
    DSCN2511.JPG
    1.8 MB · Προβολές: 3,335
  • DSCN2513.JPG
    DSCN2513.JPG
    1.6 MB · Προβολές: 2,330
  • DSCN2522.JPG
    DSCN2522.JPG