Παρενέργειες από θεραπείες - τι φταίει;

graham

New Member
Καλησπέρα και χρόνια πολλά,

Εδώ και 6 μήνες ξεκίνησα θεραπεία με φιναστερίδη 1 mg, μαζί με regaine (όχι συστηματικά πρωί-βράδυ αλλά όποτε είχα περιθώριο).

Πρόσφατα επισκέφτηκα δερματολόγο ο οποίος μου χορήγησε τα εξής συμπληρώματα διατροφής:
- κυστεϊνη-μεθειονίνη
- βιοτίνη 2 χ 1000μg (solgar)
- κυστίνη
- neurobion
- ψευδάργυρο

Είναι 2μιση βδομάδες που παίρνω τα συμπληρώματα και εδώ και 1μιση βδομάδα μου παρουσιάστηκε έντονη φαγούρα στην περιοχή αφαλού-εφηβαίου (για την οποία παίρνω αντιισταμινικό παρόλο που δεν είχα ποτέ αλλεργίες και νομίζω πάει καλύτερα) και μειωμένη libido, χαλαρή στύση και περίεργη αίσθηση στα γεννητικά όργανα.

Παρόλο που η θεραπεία μέχρι στιγμής με έχει βοηθήσει προβληματίζομαι. Αρχικά σκέφτηκα τη φίνα και τις παρενέργειες της αλλά μήπως δεν είναι τυχαίο που οι παρενέργειες ξεκίνησαν όταν άρχισα τα συμπληρώματα; Πριν τα αρχίσω όλα δούλευαν ρολόι. Πόσο πιθανό είναι να μου 'βγαλε παρενέργειες η φίνα τώρα, πάνω στο εξάμηνο; Τι μπορεί να συνέβη και τι μου προτείνετε να κάνω;
 

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

koumparos

Well-Known Member
Αυτες ειναι παρενεργειες ξεκαθαρες λογο φινας.Η την σταματας η κανεις υπομονη μηπως οι παρενεργειες υποχωρησουν οπως εχει γινει σε αρκετους χρηστες.Τελος μπορει οι χαλαρες στυσεις και η μειωμενη λιμπιντο να οφειλονται σε χαμηλη διαθεση που ολοι μας κατακαιρους περναμε οπως επισης συμβαινει και σε ατομα που δεν παιρνουν φινα.Παρακολουθησε το για λιγο διαστημα και εαν συνεχισουν οι παρενεργειες κοφτην.Δεν εχεις αλλη επιλογη
 

dimitris50423

Well-Known Member
Δεν μας ειπες ποσο χρονων εισαι και τι προβλημα ειχες με το μαλλι. Αν θες βαλε και καμια φωτο προ φινας και πως εισαι τωρα για να εχουμε εικονα και να βοηθησεις και αλλα μελη με την εμπειρια σου.
Επισης μιλα με τον γιατρο σου που πιθανον σου προτεινε φινα να σου πει αν γνωριζει τι να κανεις. (δεν ειναι σιγουρο οτι θα γνωριζει)
 

graham

New Member
30 είμαι και το πρόβλημα ήταν ότι είχα χάσει πολύ μαλλί και σε πλήθος και σε όγκο σε όλο το κεφάλι αλλά κυρίως στο crown που είχε ανοίξει αρκετά. Σίγουρα είχε βοηθήσει και το regaine foam που χρησιμοποιούσα αλλά μπούχτισα. Επίσης να πω και ότι πρέπει να βοήθησαν και τα σαμπουάν που χρησιμοποιώ, frezyderm hair force και antidandruff της foltene με piroctone olamine (αφού δυστυχώς η αγαπημένη μου κετοκοναζόλη έπαψε να μου κάνει δουλειά για τη Σ.Δ.).
Δερματολόγος και ανδρολόγος στον οποίο πήγα παλιότερα για άλλο θέμα με απέτρεψαν από τη φίνα, ο δεύτερος μου είπε για περιστατικά του με παρατεταμένη στυτική δυσλειτουργία αλλά από την άλλη είπε πως 1 mg είναι κοντρολαρισμένη δόση κι αν δω παρενέργειες να την κόψω.
Πέρασα περίοδο έντονου στρες πρόσφατα αλλά αυτό στο παρελθόν δε μου δημιουργούσε τέτοιο πρόβλημα. Τις τελευταίες μέρες παίρνω 1 mg φίνα ανά 2-3 μέρες από φόβο κυρίως...
 

zafi1988

Member
30 είμαι και το πρόβλημα ήταν ότι είχα χάσει πολύ μαλλί και σε πλήθος και σε όγκο σε όλο το κεφάλι αλλά κυρίως στο crown που είχε ανοίξει αρκετά. Σίγουρα είχε βοηθήσει και το regaine foam που χρησιμοποιούσα αλλά μπούχτισα. Επίσης να πω και ότι πρέπει να βοήθησαν και τα σαμπουάν που χρησιμοποιώ, frezyderm hair force και antidandruff της foltene με piroctone olamine (αφού δυστυχώς η αγαπημένη μου κετοκοναζόλη έπαψε να μου κάνει δουλειά για τη Σ.Δ.).
Δερματολόγος και ανδρολόγος στον οποίο πήγα παλιότερα για άλλο θέμα με απέτρεψαν από τη φίνα, ο δεύτερος μου είπε για περιστατικά του με παρατεταμένη στυτική δυσλειτουργία αλλά από την άλλη είπε πως 1 mg είναι κοντρολαρισμένη δόση κι αν δω παρενέργειες να την κόψω.
Πέρασα περίοδο έντονου στρες πρόσφατα αλλά αυτό στο παρελθόν δε μου δημιουργούσε τέτοιο πρόβλημα. Τις τελευταίες μέρες παίρνω 1 mg φίνα ανά 2-3 μέρες από φόβο κυρίως...
Μπορεις να μου στειλεις τ ονομα του Ανδρολόγου?
 
Μπλουζα