Μεταμόσχευση - Τα εργαλεία εξαγωγής και η σημασία τους

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

Xristoforaz

Active Member
Τα τριχοθυλακια της δοτριας ειναι σαν τα φρουτα του αγρου...η γλυκα τους γευεται μονο οταν επιλεχθουν με τον καταλληλο τροπο και τοποθετηθουν εντεχνα στο καυτο χωραφι, με την καταλληλη γωνια και με ομοιομορφη διαταξη
Επομενως δεν απεχουν πολυ τα δυο επαγγελματα...ολα κατα καποια εννοια σχετιζονται...σκεφτειτε να γραφαν στο φορουμ με το ονοματεπωνυμο τους και αλλοι ιατροι..θα εμπλουτιζαμε σε μεγαλυτερο βαθμο τις γνωσεις μας σχετικα με το αντικειμενο των μεταμοσχευσεων και θα γνωριζαμε κιολας ποιος μας ταιριαζει (δε θα καταργουνταν consultations, απλα θα ειχαμε καλυτερη εικονα πριν απ τις συναντησεις).
Το αποτελεσμα μετραει οπως λεει κι ο γιατρος κι οχι τα εργαλεια, αλλα οι πελατες που ενδιαφερονται για τα εργαλεια, επιβαλλεται να ενημερωνονται, ποσο μαλλον οταν ειναι ενεργος εδω ο γιατρος και η ομαδα του! Αποψη μου βεβαια! Δεν πιεζω καταστασεις..αλλωστε ειμαι μη ιατρος και ..ανωνυμος οπως το τονισε καπου αλλου ο κυριος Αναστασακης!
 

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Νομίζω ότι ανακυκλωνόμαστε . Είναι γνωστό και ΓΡΑΜΜΕΝΟ ότι η κλινική χρησιμοποιεί 0.7-0.9. Άρα ο πελάτης γνωρίζει. Η τοποθέτηση του γιατρού (όπως παραδέχθηκε και ο Aeratos) ήταν γιατί χρειάζεται να ξέρει ΜΗ ειδικό ΚΟΙΝΟ την διάμετρο των εργαλείων. Σωστό, γιατί το μη ειδικό κοινό δεν ξέρει ούτε τi σχήμα έχει το εργαλείο. Άρα αυτό που μένει να διευκρινιστεί είναι ποιο είναι το ειδικό κοινό. Γιατροί μόνο ή και μέλη του φόρουμ που ξέρουν δέκα πράγματα παραπάνω.

Θα ήθελα πάντως να απευθύνω και μια έκκληση σε όλους όσους γράφουν. Όταν ρωτούν έναν επαγγελματία, οι ερωτήσεις δεν πρέπει να είναι ανακριτικού τύπου, όπως αυτή που έκανε ο Piros αλλά πλήρεις εξηγώντας και τον σκοπό της ερώτησης όπως πολύ σωστά έκανε ο Makis25 πιο κάτω. Δεν θα ξεχάσω μια αντίστοιχή ερώτηση στον Lorenzo από τον οποίο έφαγα "πόρτα" ως προς την απάντηση. Όταν έθεσα ξανά την ερώτηση και ανέλυσα το σκεπτικό μου και γιατί ρωτώ η απάντηση ήταν πλήρης και ξεκάθαρη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Δεν υπάρχει απάντηση σε κανένα επάγγελμα δεν χρειάζεται να το γνωρίζεις αυτο σε πελατη. Εγώ όταν το ακούω αυτό στη ζωή μου σε κάτι που πάω να αγοράσω φεύγω.
Ενώ αν του πεις μια Μ&*&*α που δεν μπορεί να την αξιολογήσει είσαι σωστός? Μια τέτοια απάντηση σε κάνει καλύτερο πωλητή όχι καλύτερο επαγγελματία.
 

hairlosscursed

Well-Known Member
πίσω λοιπόν περίπου 22 χρόνια που την έψαχνα με την φάση αυτή σε πρώιμα στάδια του ίντερνετ σε ξένα φόρουμ και αργότερα εδώ,θυμάμαι κάτι καλοκαίρια της δυστυχίας να λέμε πως μεχρι το 2020 δεν θα υπάρχει φαλάκρα....πόσο αφελής....γέρασα και ακόμα αναμασαμε τα ίδια....κριμα
 

vagosx

Member
πίσω λοιπόν περίπου 22 χρόνια που την έψαχνα με την φάση αυτή σε πρώιμα στάδια του ίντερνετ σε ξένα φόρουμ και αργότερα εδώ,θυμάμαι κάτι καλοκαίρια της δυστυχίας να λέμε πως μεχρι το 2020 δεν θα υπάρχει φαλάκρα....πόσο αφελής....γέρασα και ακόμα αναμασαμε τα ίδια....κριμα
Η αλήθεια είναι ότι πλέον δεν ειμαστε τελείως καραφλοι αλλά μισοκαραφλοι, αφού μεταμοσχευουμε τα πισω μαλλια μπροστα θα μπορούσε κάποιος να πει ότι καλύπτουμε τη μισή καράφλα.
Πέρα από την πλάκα ομως για τα προοριζόμενα τελικα NW4 ουσιαστικά η μεταμόσχευση πλέον έστω και καθαρά οπτικά μπορεί να την μηδενίσει την καράφλα, κάτι είναι και αυτό.
 
Μπλουζα